جمعه 8 مهر 1390 - 14:43:00 چاپ

خانه 18 میلیون دلاری جنیفر لوپز + عکس

فرهنگ > سینما - جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و یکی از داوران برنامه «ستاره آمریکایی» خانه‌ای 18 میلیون دلاری در نیویورک خریداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این عمارت به مساحت 1260 متر مربع در زمینی دو هکتاری بنا شده و در واترهیل منطقه همپتن شهر نیویورک قرار گرفته است. منظره این عمارت یک رودخانه است.

این خانه در سال 2010 ساخته شده و جنیفر لوپز برای خرید آن مبلغ 17.999.999 دلار پرداخت کرده است. این عمارت هفت اتاق خواب، 9 حمام، اتاق پخش فیلم، کتابخانه مجلل، سالن ناهارخوری مهمانی‌های رسمی، سوئیت مهمان در طبقه اول با منظره باغ و گاراژی با گنجایش سه اتوموبیل دارد.

از ویژگی‌های این عمارت می‌توان به کمدهای بسیار بزرگ، حمام با کاشی‌های کف از جنس مرمر که قابلیت گرم شدن دارد، هفت شومینه و اجاق (دو شومینه در عمارت و دو اجاق خارج آن) و سالن ورودی که سنگ‌های قیمتی آن را مزین کرده است، اشاره کرد.

این عمارت یک استخر و همچنین اسکله‌ای کوچک برای به آب انداختن قایق تفریحی دارد.

لوپز پس از طلاق از همسرش، مارک آنتونی در همپتن روزگار می‌گذراند. لوپز و آنتونی دو فرزند دارند اما لوپز به تنهایی به این عمارت نقل مکان می‌کند.

هالیوودریپورتر / 29 سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
57241
23 دیدگاه
  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 15:32:15
    پاسخ
    40 15

    دو بچه ي فلك زده كجاهستند؟؟؟؟؟؟

  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 16:08:35
    پاسخ
    60 2

    عزیزم بچه های فلک زده رو ول کن 3000 میلیارد فلک زده رو بچسب

    • علی
      شنبه 9 مهر 1390 - 15:05:48
      16 2

      عجیبه بیست ملیارد اینقدر تو چشم میاد هزار ملیاردددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شایدهنوز نفهمیده چند تا صفر داره.

  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 16:59:58
    پاسخ
    3 10

    نقشه و متریال اعیانی احداثی خیلی قدیمی و ساده و ارزان است مگر اینکه زمینش ارزش داشته باشد .

  • مجید
    جمعه 8 مهر 1390 - 17:46:31
    پاسخ
    6 4

    اون یک دلارش چی شده؟ لابد اون یه دلار هم تخفیفشه؟! واقعا چقدر تفاوته بین ایران و آمریکا .. در ایران کارشناس ملکی رو مثلا صد میلیون قیمت میزاره ولی صاحب ملک باید ده میلیون زیر قیمت بده بره . کلا عرف شده . نمیدونم مشکل از قیمت گذاری و کارشناسیه یا اینکه خودمون مقصریم؟!!

  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 17:55:04
    پاسخ
    6 3

    چرا عکسش سه در چهاره؟

  • حميد
    جمعه 8 مهر 1390 - 18:21:22
    پاسخ
    14 4

    چه خوب ! اين خونه تو ايران باشه حداقل 50 ميليارد قيمتشه!!!!!

  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 18:34:47
    پاسخ
    36 5

    آخـــــــــــی دلم کباب شد ! شما خونه اینجوری تو ایران ندیدین نه؟ می خواین آدرش جندتاش و بدم با اسم صاحب خونه؟!! جنجالی می شه ها

  • enayat
    جمعه 8 مهر 1390 - 18:55:57
    پاسخ
    26 1

    نسبت به تهرون گرون نیست... می‌شه ۱۸میلیارد تومن.پنت هوس تو تهرون متری ۲۰ میلون تومنه....به نظر شما قیمت ۲ هکتار زمین تو الهیه کمتر؟؟؟

  • جاسم
    جمعه 8 مهر 1390 - 20:58:02
    پاسخ
    9 1

    دمش گرم

  • بدون نام
    جمعه 8 مهر 1390 - 22:55:10
    پاسخ
    12 1

    چه نظری باید نوشت که قابل خواندن باشد جنیف هم نشدیم.............

  • بدون نام
    شنبه 9 مهر 1390 - 01:01:54
    پاسخ
    28 1

    داداش 20000 هزار متر زمینه متری 1 میلیون هم که فقط زمینش باشه میشه 20 میلیارد که تازه خیلی کمتر از اینه ولی تو همین تهرون خودمون تا چلک آبادشم نمیتونی با متری یه میلیون طویله هم نمیتونی بخری آه دست رو دلم نزار که خونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    • علی
      پنجشنبه 24 فروردین 1391 - 16:41:02
      8 0

      تو این موارده که آدم متوجه میشه قیمت مسکن تو ایران چقدر فاجعه ست...

  • بدون نام
    شنبه 9 مهر 1390 - 05:00:45
    پاسخ
    14 1

    قابل ذکر است که فقط دستمزد ایشان از داوری در مسابقه ستاره آمریکایی " american idol" رقم 21 میلیون دلار می باشد ! بنابراین خانه گرانی هم نخریده!!

  • وحيد
    شنبه 9 مهر 1390 - 12:15:06
    پاسخ
    13 8

    اي كاش به واقعيات كشور خودمون بپردازيم كه مادري براي سير كردن فرزندش بايد دست به دزدي قرص ناني بزنه و از شانس بدش گير بيوفته و ما راجع به خونه جي-لو مباحثه كنيم................

    • بدون نام
      پنجشنبه 24 فروردین 1391 - 17:00:41
      4 0

      در اون مورد هم نوشته زیاده شما چرا اومدی اینا خوندی بهتره همون رو بخونی نظرتم زیرش بدی هر خبری بلاخره خبره نمیشه دایم از درد و بدبختی نوشت یا بلعکس .خبر خبره وباید نوشته بشه چه زیبا چه زشت شما زشت ودردناکاش را بخون نظر بده . جنیفرش رو بزار برا ما بی دردها!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    شنبه 9 مهر 1390 - 12:51:08
    پاسخ
    15 5

    بابا جنیفرو ولش کن اجاره خونه در تهران رو بچسب

  • بدون نام
    شنبه 9 مهر 1390 - 18:07:41
    پاسخ
    19 5

    وام مسكن هم گرفته؟

  • بدون نام
    پنجشنبه 24 فروردین 1391 - 18:03:44
    پاسخ
    4 0

    مبارکش باشه ایشالا خوشبخت بشه توی این عمارت و برقش همیشه روشن باشه و چند نفری هم توی این این کارمیکنن نونی بخورند و روزگار بگذراند

  • فردیس
    پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 22:01:02
    پاسخ
    0 1

    خیلی خوب بود اما باید عکس هارا بیشتر کنید

  • sakineh
    چهارشنبه 24 آبان 1391 - 22:36:37
    پاسخ
    0 1

    حالا ماباید چیکار کنیم بشنیم حسرت بخوریم زیاد هم گرون نیست با توجه به پولی که میگیره بهتره مواظب خونه خودمون باشیم

  • شیلا
    شنبه 22 تیر 1392 - 09:05:52
    پاسخ
    0 0

    افرین خانهی شیکی داره مبارکش باشه

  • بی نام
    دوشنبه 26 اسفند 1392 - 14:42:49
    پاسخ
    0 0

    چقدر زيباست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700