امتیاز 9 نفر
دوشنبه 11 مهر 1390 - 15:27:00 چاپ

موعد واریز یارانه مهرماه اعلام شد

اقتصاد > اقتصاد کلان - فارس نوشت:

یارانه 45500 تومانی مرحله هشتم مربوط به مهر ماه احتمالاً طی سه روز آینده به حساب سرپرستان خانوار 75 میلیون ایرانی واریز می شود.

 

 پرداخت یارانه نقدی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از دیماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون در 7 مرحله یارانه نقدی 9 ماه از دیماه 89 تا شهریور 90 به ازای هر نفر به سرپرستان خانوار پرداخت شده است.
یارانه مرحله هشتم که مربوط به مهر ماه است، طبق وعده قبلی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها در هفته دوم این ماه پرداخت  می شود که با این حساب احتمالا از فردا 12 مهرماه روند واریز یارانه 45500 تومانی آغاز خواهد شد.
بر اساس اعلام مسئولان، هیچ تغییری در میزان یارانه نقدی وجود نخواهد داشت.
/3131

9 دیدگاه
  • حسین
    دوشنبه 11 مهر 1390 - 17:01:54
    پاسخ
    29 1

    به نظر من بین تأخیر 15 روزه واریز یارانه ها و آمدن سر موعد قبوض آب و برق و گازو ... هیچ رابطه منطقی وجود ندارد!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 11 مهر 1390 - 17:53:37
    پاسخ
    23 0

    تكليف سه هزار ميلياري چي شد

  • :(
    دوشنبه 11 مهر 1390 - 19:16:35
    پاسخ
    11 14

    خدا سایه ی این دولت -خدمت گذار - رو از سرمون کم نکنه!!!

  • نیما
    سه شنبه 12 مهر 1390 - 00:50:01
    پاسخ
    10 1

    آقایان مابه التفاوت 12 روز چی شد ؟ چرا هیچکس صداش درنمیاد آخه؟

  • گلبان
    سه شنبه 12 مهر 1390 - 12:32:28
    پاسخ
    8 2

    انشاا.. از ماههاي آينده شاهد پرداخت يارانه ها با تاخير بيشتر خواهيم بود (مهرمماه-چهاردهم،آبان ماه شانزدهم، آذر 20 واسفند ماه عملاً كلاهي بزرك گ بر سر مردم وآخر اسفند يارانه پرداخت ومنت هم بر سر مردم خواهند گداشت كه ما شب عيد يارانه ها را قبل از عيد پرداخت كرديم با اين تفاوت كه 1 ماه پول مردم را خورديم

  • تا...تابناک
    سه شنبه 12 مهر 1390 - 19:41:53
    پاسخ
    7 0

    من همیشه از صفی که تو عابربانکها میکشن میفهمم یارانه رو ریختن و چند ساعت پشت صف میمونم !!!"این بار به خاطر اطلاع رسانی خوبتون جزو اولین نفرای صف قرار میگیرم به امید این که تخم مرغ ارزون بشه و صف عابربانکها خلوت و خنده رو لب مردم.

  • بدون نام
    سه شنبه 12 مهر 1390 - 20:44:50
    پاسخ
    9 0

    چرا سر راست 50هزارتومانش نمیکنند

    • بدون نام
      چهارشنبه 13 مهر 1390 - 01:47:06
      7 1

      برای اینکه تخم مرغ قیمتش سرراست نیست

  • بی نام
    یکشنبه 20 مهر 1393 - 17:07:53
    پاسخ
    0 0

    یارانه گاهی ائقات نعمت است

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700