۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵

شارژهای خورشیدی زیادی وجود دارند اما هیچکدام مانند Lilypad نیستند. HDMI و چندین توانایی دیگر این شارژ خورشیدی از باقی متمایز کرده است.

طول عمر کارکرد باتری یکی از نکاتی است که همیشه صاحبان ipad , ipad2 را به خود مشغول کرده است. Lilypad تا هنگامی که نور خورشید به زمین می رسد تبلت شما را شارژ و آماده به کارنگه دارد البته باید خاطر نشان کرد این شارژ هم با نور طبیعی و هم نور مصنوعی انجام می شود. برای کاربران معمول ، Lilypad
می تواند تا 12 – 13 روز کار کند که با روش های اضافی این مدت تا دو هفته دیگر نیز قابل افزایش است.


اگر Lilypad فقط به عنوان یک شارژ باشد شاید چیز زیادی افزون بر بقیه نداشته باشد اما وقتی توانایی های دیگرش بکار گرفته شود موضوع فرق می کند. ویژگی HDMI امکان استفاده کاربران ipad برای پخش فیلم و استفاده از تلویزیون و پروجکشن های HDMI را فراهم می کند. علاوه بر اینکه قابلیت استفاده از USB به عنوان منبع شارژ نیز وجود دارد همانند آنچه که MP3 پلیرها و دوربین ها و دیگر دستگاه های قابل حمل که از USB برای شارژ شدن استفاده می کنند.


توانایی مووی استند و کیبرد استند دو قابلیت دیگر است که انعطاف پذیری بیشتری برای Lilypad فراهم کرده است. کاربران میتوانند بهترین مکان تامین سیگنالهای دریافتی برای نمایش بهتر فیلم یا تایپ را تعیین کند. پوشش ارتجاعی Lilypad محافظ خوبی برای تبلت است که از مواد TPU ساخته شده و ضربه را دفع می کند که 80 درصد این مواد نیز قابل بازیافت هستند.


یکی دیگر از قابلیت های مبتکرانه Lilypad زنگ مخصوصی است که شما را متوجه محل استقرار تبلت می کند، این قابلیت برای کاربران فراموشکار بدرد می خورد.


در حال حاضر سرمایه گذاران Lilypad منتظر برگشت سرمایه خود در اولین گام این پروژه هستند اما آنان هیچ شکی ندارند که بزودی این محصول بصورت انبوه جای خود را در بازار پیدا خواهد کرد قیمت اولیه این محصول 165 دلار است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =