ایرنا نوشت:

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري با اشاره به كوچك سازي دولت اظهار داشت:در چند سال اخير از حجم دولت كاسته شده به نحوي كه 20 درصد از تعداد كاركنان ستادي دستگاه ها كم شده است.

لطف الله فروزنده در حاشيه نشست هيات دولت به خبرنگاران گفت: موجي كه در زمينه فروش ساختمان هاي دولتي شروع شده ، به دليل همين كوچك شدن دولت و ادغام وزارتخانه ها است.
وي افزود: وزارت آموزش و پرورش عملكرد موفقي در كاهش بخشي هاي ستادي و انتقال كاركنان اين بخش به ساير قسمت هاي وزارتخانه داشته است.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري هدف گذاري در زمينه كوچك كردن دولت را كاهش 30 درصدي كاركنان بخش هاي ستادي و واگذاري امور تصدي گري به بخش خصوصي عنوان كرد.
فروزنده با تاكيد بر اينكه اجراي طرح دوركاري ادامه دارد ، از تشكيل كميته اي در هر دستگاه دولتي براي احصاي مشاغل دوركاري خبر داد.
وي به نيروهاي فكري شاغل در دستگاه هاي دولتي توصيه كرد كه دوركاري را انتخاب كنند.
معاون رئيس جمهوري خطاب به زنان كارمند گفت: خانمها از اقشاري هستند كه مي توانند از ظرفيت ها و مزاياي دوركاري استفاده كنند .
فروزنده با اشاره به ضرروت واگذاري خدمات دولتي به دفاتر پيشخوان اظهار داشت: با واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان كارها سريعتر و به صورت الكترونيكي و در كمترين زمان انجام مي شود.
وي افزود: تاكنون حدود 300 خدمت دولتي را الكترونيكي كرديم و در برخي استانها مانند استان خراسان رضوي تاكنون 200 خدمت به پيشخوان ها واگذار شده است .
 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    2 0
    اين جناب فروزنده كه اين قدر به مزاياي دوركاري واقفند چرا خودشون تشريف نمي برند دوركاري؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    2 0
    بله درست حدس زدید بحران اقتصادی یقه ما رو هم گرفت حالا باید 20 درصد از کارمندان دولت تعدیل ( بخونید اخراج) شوند.