مروری بر حوادث ایران و جهان در سه شنبه 15 آذر 1390

طلاف به خاطر غرهای زن

فارس نوشت: مردی در دادگاه خانواده گفت: از داد و فریادهای همسرم در خانه خسته شده و خواهان جدایی هستم. این مرد با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد و در برابر قاضی با اشاره به اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: همسرم دائم بر سر مسائل مختلف با من دعوا دارد و به هر بهانه‌ای نزاعی بین ما ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه از زندگی با همسرم خسته شدم، افزود: نباید به این وضع ادامه دهیم چون همه زندگی ما دعوا و داد و فریاد است و من هیچ‌گاه نمی‌توانم جلوی این رفتار همسرم را بگیرم. با جدایی می‌توانم حضانت فرزرندم را نیز به عهده بگیرم و نگذارم فرزندم در این ناسازگاری‌ها و ناهنجاری‌ها بزرگ شود. همسرم به غیر از اینکه دائم در حال دعوا کردن است، همیشه در حال خوشگذرانی است و رفتار‌هایش به درد زندگی مشترک نمی‌خورد؛ در حقیقت طی این سال‌ها من او را تحمل کردم ولی دیگر تصمیم خود را گرفته‌ام.
زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه من حاضر به جدایی نیستم، اظهار داشت: شوهرم به دنبال بهانه است و من با درخواستش موافقت نمی‌کنم. فرزندم نمی‌تواند بدون من زندگی کند و تصمیمی که شوهرم برای جدایی گرفته است غیر منطقی است و باید از درخواستش صرف نظر کند. زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: شوهرم نیز مانند من دائم در حال داد و فریاد است، در واقع اخلاق او همانند من است ولی حالا مرا متهم کرده است. به نظرم باید من و شوهرم هنگام دعوا جلوی خود را گرفته و در مقابل چشمان فرزندمان دعوا نکنیم و با یکدیگر کنار آمده و گذشت داشته باشیم.
قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه و مراوده دعوت کرد و جلسه را خاتمه داد.
 

مرگ «شیردل» شرور فراری در درگیری مسلحانه با پلیس

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان بوشهر از مرگ یک شرور و متهم به قتل فراری در جریان درگیری مسلحانه با پلیس خبر داد. سردار رضا محمدی‌یگانه در این‌باره گفت: از مدت‌ها قبل فردی به نام «حمزه» معروف به «شیردل» به اتهام قتل فردی به نام «اسماعیل» و ایجاد ناامنی و بزه‌های متعدد در منطقه وحدتیه تحت تعقیب پلیس قرار داشت. فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: سرانجام در چند روز گذشته در پی کسب خبری از سوی منابع اطلاعاتی مبنی بر رویت متهم در منطقه و قدرت‌نمایی و تجاوز به عنف با سلاح گرم ماموران عملیات خود را برای شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری وی آغاز کردند.
محمدی‌یگانه با بیان اینکه پس از شناسایی مخفی‌گاه متهم ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند گفت: در صبح روز یکشنبه متهم در حالی که قصد ایجاد ناامنی و شرارت در منطقه را داشت با ماموران پلیس روبرو شد که در همین هنگام پس از متواری شدن به وسیله اسلحه‌ای که به همراه داشت شروع به تیراندازی به سوی ماموران کرد. پس از تیراندازی متهم به سوی ماموران عوامل انتظامی نیز با رعایت قوانین استفاده از سلاح گرم، سعی در متوقف کردن و دستگیری وی را داشتند که با اوج گرفتن تیراندازی متهم بر اثر اصابت گلوله کشته شد. فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از جسد متهم یک قبضه کلاشینکوف تاشو، یک تیر خشاب به همراه 10 تیر جنگی کشف شده است، خاطرنشان کرد: جسد متهم به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده نیز برای تکمیل به مراجع قضایی تحویل داده شد.


زمین لرزه پاپوای اندونزی را لرزاند

واحد مرکزی خبر نوشت: موسسه زلزله شناسی آمریکا اعلام کرد زمین لرزه ای به قدرت پنج ممیز هفت دهم ریشتر بامداد امروز سه شنبه منطقه پاپوا در شرق دور اندونزی را لرزاند. این زمین لرزه در ساعت چهار و بیست و هشت دقیقه بامداد به وقت محلی روی داد . به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرکز این زمین لرزه در یکصد و بیست و نه کیلومتری شمال دوبو در پاپوا قرار داشت.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =