۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹

بر اساس آخرین ارقام بدست آمده از Android Market در هفته گذشته بیش از 10 میلیارد بار از این فروشگاه اپلیکیشن دانلود شده است

به گزارش Cnet این یک واقعیت است که در حال حاضر تنها دو فروشگاه بزرگ نرم افزار و اپلیکيشن آنلاین وجود دارد: Android Market گوگل و iTunes اپل.


بر اساس آخرین ارقام بدست آمده از Android Market به نظر می رسد گوگل خیلی هم نیاز به کمک ندارد. در هفته گذشته از Android Market بيش از 10میلیار بار دانلود شده است و به تناسب این مقدار دانلود درآمد هم داشته است.


خیلی دور از انتظار نیست که این مقدار دانلود در آينده نزديك رشد سریع تری نيز داشته باشد.


برای فهم بیشتر مطلب باید گفت که Android Market پس از راه‌اندازی در سال 2008، در ژولای 2010 یک میلیارد دانلود داشت در حالیکه همین میزان یک سال بعد یعنی درست در ژولای 2011 به 6 میلیارد دانلود رسید.


البته در مقایسه با فروشگاه اینترنتی اپل یعنی iTunes هنوز هم در مقام دوم قرار دارد. فروشگاه اپل پس از راه اندازی در سال 2008 ، در ژانویه 2011 به نرخ 10 میلیارد دانلود دست پیدا کرد.


گوگل برای تجلیل از مشتریانش یک اپلیکیشن 10 سنتی پرداخت انتخابی را بر روی سایت خود قرار داده است که این اپلیکیشن جدید از امروز به مدت 10 روز در دسترس خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =