جباری می گوید تیم آنها با 80 درصد توانش هم می توانست پرسپولیس را شکست دهد.

گل زن استقلال در داربی پایتخت پس از پایان بازی گفت:«از اینکه توانستیم یک بار دیگر پرسپولیس را شکست بدهیم خوشحالم.خدا کمک کرد که این اتفاق افتاد.»
او با اشاره به مصاحبه ای که علیه مظلومی کرده بود گفت:«اشتباه از من بود.کرار کاری کرد که کنترلم را از دست دادم و عصبانی شدم.من به دنبال فوتبال بازی کردن هستم و نمی خواهم برای استقلال حاشیه درست کنم. من فکر می‌کنم حرف‌هایی که زدم باعث شد شوکی به تیم وارد شود. خوشبختانه همه چیز بهتر شد. من همان آدم هستم و عوض نشده‌ام. البته شاید تند رفته باشم اما در یکی دو تا از رسانه‌ها عذرخواهی کردم.»

جباری در مورد این‌که با رفتن کرار از استقلال، همه چیز همان‌طوری شد که او می‌خواست، گفت: «خدا را شکر که کرار رفت. پارسال هم که این حرکات را در تراکتور می‌کرد همیشه دنبال این بودم یک روز مقابلش بازی کنم و حسابش را در زمین برسم. ولی از شانس بد ما هم‌تیمی ما شد. البته سعی می‌کردیم با او رفیق باشیم ولی کارهای خاصی می‌کرد. بد برخورد می‌کرد و در تمرین حاضر نمی‌شد. آخرش هم به جایی رسید که من آن برخورد را کردم.»
جباری در مورد این‌که چرا موقع روبوسی با پرویز مظلومی دستش را از جیبش خارج نکرد هم گفت: «من امروز کلی حرف‌های خوب زدم. الان اگر به این سوالتان جواب بدهم دوباره حاشیه درست می‌شود.»
جباری در مورد بازی هم حرف زد و گفت:« تیم ما وضعیت خوبی دارد، اما جای پیشرفت خیلی بیشتر هم وجود دارد. تیم ما تمرکز کامل را نداشت، اما هر چه جلوتر رفتیم روی بازی بیشتر مسلط شدیم و خودمان را پیدا کردیم. می دانستیم که می‌توانیم با 70 - 80 درصد توانمان نتیجه بگیریم.حالا هم از اتفاقی که افتاد خوشحالیم.»
251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =