روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان«حمایت آشکار از تروریسم!» نوشت:

*20روز به پایان مهلت نهایی دولت عراق به منافقین برای تخلیه اردوگاه اشرف باقی مانده است.دولت عراق بارها خواستار تخلیه اردوگاه اشرف از لوث وجود منافقین شده است. اما دولت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی از منافقین تروریست حمایت می‌کنند.مقامات غربی بارها از دولت عراق مهلت گرفته‌اند تا شاید برای منافقین جایی دست و پا کنند اما هیچ کشوری حتی دولت‌های اروپایی و آمریکایی حامی منافقین حاضر نیستند به آنها پناه دهند.رژیم صهیونیستی تنها کشوری است که حاضر شده است منافقین را بپذیرد. هم اکنون نیز شماری از منافقین در سرویسهای امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به خیانت علیه ملت ایران مشغول هستند 31 دسامبر آخرین مهلت برای تخلیه اردوگاه اشرف از سوی دولت عراق اعلام شده است.
*این بار سازمان ملل به عنوان اصلی ترین حامی تروریستهای منافق به نمایندگی از آمریکا و دولت‌های اروپایی پا در میانی کرده است تا باز مهلت دولت عراق تمدید شود.
*مارتین کوبلر نماینده بان‌کی‌مون در عراق در گزارش خود به شورای امنیت اهالی اشرف را "ایرانیان تبعیدی" خوانده و خواستار "ایمنی"، "رفاه" و "امنیت" منافقین شده است.
*منافقین به ظاهر عده ای از مبارزین علیه شاه بودند که با قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) از زندانهای رژیم شاه آزاد شدند. آنها در اوایل دهه 50 با اعلام مواضع تغییر ایدئولوژیک اسلام را رها کردند و مارکسیست آمریکایی شدند. این اولین ضربه آنها به مبارزات ملت مسلمان ایران بود. آنها پس از آزادی از زندان در اهداف و شعارهای نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اخلال می‌کردند و بنای ناسازگاری با انقلاب اسلامی را گذاشتند. منافقین در فتنه بنی‌صدر شاخه نظامی لیبرالها علیه انقلاب اسلامی شدند و بیش از 16 هزار نفر از مردم ایران را شهید کردند آنها شهید مظلوم بهشتی سید الشهدای انقلاب اسلامی را به همراه 72 تن از یاران با وفای امام خمینی (ره) در هفتم تیر سال 60 به خاک و خون کشیدند. منافقین به فاصله کمی نخست وزیر و رئیس جمهور قانونی کشور را در یک حادثه تروریستی به شهادت رساندند. ... آنها در طول جنگ عملا برای استخبارات ارتش صدام جاسوسی می‌کردند و محل اصابت موشکهای صدام به شهرهای ایران را در اختیار واحد موشکی صدام قرار می‌دادند.
*نماینده بان‌کی‌مون در عراق از این جماعت روسیاه و تروریست به عنوان "ایرانیان تبعیدی" یاد می‌کند. او باید به این سئوال پاسخ دهد که چه کسی منافقین را به عراق تبعید کرده است؟او باید به این سئوال پاسخ دهد یک جماعت جنایتکار با این پرونده سیاه از تروریسم چرا باید مورد حمایت شورای امنیت سازمان ملل قرار گیرد به طوری که آنها خواهان "امنیت"، "رفاه" و "ایمنی" منافقین تروریست باشند.
*دولت عراق باید از شرف ملت خود بخصوص شیعیان و کردها دفاع کند، دولت عراق باید حسن همجواری با ملت ایران را اثبات کند و منافقین را از این کشور اخراج نماید. فرقه منافقین باید به وطن اصلی خود یعنی سرزمینهای اشغالی برگردند و در کنار بهائیان و دیگر نوکران آمریکا و انگلیس عمر ننگین خود را به پایان ببرند. آمریکا و اروپا با آنکه از آنها حمایت می‌کنند حاضر نشده‌اند این جماعت را در کشورهای خود پذیرا باشند. عفونت ناشی از همکاری با منافقین دستگاه تنفسی امنیتی آنها را آزار می‌دهد. لذا مدام دنبال مهلت هستند. این استمهال باید روزی پایان پذیرد. روز 31 دسامبر آخرین روز این مهلت است.
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =