ایران اسپورت 24 نوشت:

حمیدرضا اعرابی که شب گذشته پس از ضیافت شام رئیس ایرانی "بانک ترید مارک" بلاروس به علامت اعتراض در لابی هتل محل اقامت خبرنگاران و داوران تحصن کرده بود، توانست با قنبری و هدایتی دیگر هم تیمی های خود به منظور بازبینی اعتراض تیم ایران پس از ورود به اتاق شخصی استاد پناهی و استاد خوش جان و مکالمه ای کوتاه شروع به فحاشی و به کار بردن الفاظ بسیار رکیک به استاد خوش جان شدند.

شدت پرخاش و فحاشی های این ورزشکار زورخانه به حدی بود که تحریک کننده اصلی درگیری های این چند روز هم نمی توانست مانع رفتار نابخردانه اعرابی شود. هدایتی که در این چند روز با سر و صدا و تحریک ورزشکاران همراه خود به دنبال برهم زدن جو مسابقه ها بود، این بار نتوانست جلوی اعضای تیم خودش را گرفته و باعث یک حادثه زشت در ورزش زورخانه جهان شد.

متاسفانه شدت توهین و فشارهای روحی به استاد خوش جان به حدی بوده که ایشان توانایی حضور در روز پایانی مسابقه ها را نداشته و در اتاق خودشان بستری شده و تحت نظر پزشک مستقر در دهکده المپیک استایکی هستند.

به نظر می رسد عدم اعزام نماینده سازمان تربیت بدنی همراه با تیم منتخب زورخانه ایران به مسابقه های جام جهانی بلاروس سرانجام خوشی نداشت و پس از بالا آوردن حمیدرضا اعرابی در حین اجرای برنامه تیمی ایران حالا وی با وقاحت تمام به یکی از مو سپیدان ورزش زورخانه که بیش از 50 سال سابقه حضور در گود پهلوانی دارد را فحاشی کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

این اتفاقات نشان داد که هدایتی قائم مقام فدراسیون ورزش زورخانه توانایی کنترل و مدیریت تیم خود را نداشته و برعکس با تحریک ورزشکاران خود مقدمه ساز این حادثه تلخ در این مسابقه ها شد.

غیبت استاد خوش جان سوال های پی در پی حاضران و میهمانان ویژه را در پی داشته به حدی که الکساندر مدوید نیز جویای احوال او شده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    127 2
    وااسفا
  • بدون نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    1 15
    دست گلش درد نکنه
    • مهدی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      0 0
      یک نفر پیدا شد کهه جواب ظلم و گردن کلفتی رو با زورگویی بدهد