فارس نوشت:

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که آیا روابط تجاری ایران با امارات از امروز متوقف شده است، یا خیر؟ گفت: خیر، به این سادگی نیست که روابط دو کشور همسایه یکباره قطع شود. به مسئولان این کشور تذکر دادیم که زیر بار فشار آمریکا نروند چرا که به صلاحشان نیست.

 محمد رضا رحیمی درباره برخی خبرها مبنی بر قطع کامل مراودات تجاری ایران با امارات از طرف مقامات ایرانی از امروز اظهار داشت: امارات تحت تاثیر فشار آمریکا کاری کرده که به ضرر ما نیست بلکه به ضرر خودش است.
وی افزود: امارات در واقع در کنار ایران امارات شد.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این که امارات متحده عربی تحت فشار آمریکا اقداماتی را علیه ایران انجام داده که به صلاحش نیست گفت: از مسوولان اماراتی به ویژه حاکم دوبی می خواهیم زیر بار فشار آمریکا نرود.
رحیمی تاکید کرد: کشور ما تا به حال نشان داده که قادر است امور داخلی خود را جمع و جور کند و قادر هستیم شدیدترین تحریم ها را دور بزنیم همانطور که تا به حال این کار را انجام دادیم.
معاون اول رئیس جمهور به سابقه تحریم ایران در سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: دفعه اولمان نیست که تحریم شدیم؛ ما بعد از انقلاب یکسره به ویژه از سوی آمریکا تحریم شدیم.
رحیمی تاکید کرد البته این تحریم ها را هم عقب خواهیم گذاشت ولی امارات اگر وارد این بازی نشود بهتر است.
 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =