درحالی که مقامات ایرانی از به کارگیری تجهیزات جدید ایرانی در زرمایش ولایت 90 خبر می‌دهند یک نامزد جمهوری خواه این اقدام را ضعف دولت اوباما عنوان می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سه فروند زیر سطحی جدید که توسط متخصصان متعهد نیروی دریایی ارتش و صنایع دفاعی کشور طراحی وساخته شده است در رزمایش بزرگ دریایی 90 حضور فعال دارند .
امیر دریادار دوم سید محمود موسوی به ایرنا گفت: این زیر سطحی ها از نوع کلاس غدیر است که به سازمان رزم نیروی دریایی ارتش افزوده شده و در این رزمایش به صورت عملی و گسترده مورد بهره برداری قرار گرفته است.وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش تجهیزات وسامانه هایی که در زیر دریایی های کلاس غدیر نصب شده است بصورت عملی مورد استفاده قرار می گیرند.
در همین حال یک نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا روز گذشته با انتشار بیانیه ای از برگزاری مانور دریایی 10 روزه ایران در منطقه تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده و آن را غیر قابل پذیرش دانست!
عصر ایران در این باره نوشت ریک سنتروم یکی از نامزدهای جمهوریخواه آمریکا با صدور بیانیه ای در این باره گفت :‌تهدید های اخیر ایران در آزمایش های موشکی و تهدید به بستن تنگه هرمز و قطع جریان صدور نفت ، بار دیگر رفتار غیر قابل پذیرش ایران و بی ثباتی ناشی از محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را اثبات کرد .
این نامزد جمهوریخواه در ادامه بیانیه خود مدعی شد :‌ این گونه رفتارهای ایران به خوبی نشان می دهد که چرا ما نباید اجازه دهیم چنین کشوری مجهز به قابلیت تولید سلاح های هسته ای شود . این رفتار ایران همچنین تهدیدات ناشی از نبود یک برنامه جدی در حاکمیت آمریکا برای مقابله با تهدید رو به رشد هسته ای را نشان می دهد .سنتروم در این بیانیه افزوده است ‌:‌ متاسفانه برخوردهای ضعیف دولت اوباما در قبال ایران خلا قدرتی را در اختیار رژیم های چپگرای آمریکای لاتین و حکومت هایی چون ایران قرار داده تا جای آمریکا را پر کنند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =