علی دایی می گوید با راه آهن موفق می شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی دایی قبل از بازی تیمش با نفت تهران گفت:« قرار نیست که بازی را از دست بدهیم. بازی سختی رابر نفت داریم و دو هفته هم نتوانستیم نتیجه بگیریم. اما این دلیل نمی شود که ما بازنده بازی با تیم حسین فرکی باشیم. درست است که نفت پدیده امسال لیگ برتر بوده اما قرار نیست که ما امتیاز از دست بدهیم.»
سئوالی درباره اولتیماتوم به دایی پرسیده می شود که او می گوید:« من نمی دانم این سئوال از کجا ناشی می شود چون حتی در این مدت ، مدیران باشگاه هم انتقادی به نتایج تیم نداشتند . فکر می کنم این این حرف ها را عده ای سر زبان ها می اندازند که دوست ندارند دایی موفق باشد اما آنها این آرزو که دایی نکام شود را با خود به... یک جایی می برند!»
سرمربی راه آهن به هند دعوت شده تا یکشنبه برای تیم منتخب جهان بازی کند اما شاید به این سفر نرود:« راستش یکشنبه شب بازی است و برگشت من ، چهارشنبه. اگر بلیت برگشتم درست نشود ، نمی توانم به این بازی بروم چون ما چهارشنبه بعد بازی مهمی با مس سرچشمه داریم.»
او حرفهایش را با انتقاد صریح از سازمان لیگ به پایان می برد:« این توپ هایی که در لیگ استفاده می شوند را کجای دنیا استفاده می کنند؟ توپ عامل مهمی در بازی است اما ما آن را جدی نمی گیریم.»
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =