هفته نامه "پنجره " در یادداشتی نوشت:

چرا یک‎باره طی چند ماه گذشته آیت الله جنتی، این‎طور آماج جوک‎ها قرار گرفته‎اند؟ آیا می‎خواهند سوابق علمی، مبارزاتی و سیاسی ایشان را آهسته آهسته و بی‎سر و صدا کم‎رنگ کنند؟ پس از یک عمر همراهی با امام و رهبری و خدمت به جامعه، حالا ایشان به سوژه جوک‎ها تبدیل شده است. طراحان این فضای عجیب به‎دنبال چه هستند که پیرمرد زاهد و هوشیار عرصه سیاست را به موضوع جوک تبدیل کرده‎اند؟

اگرهیچ نیتی نیست و صرفا خندیدن مهم است(؟!) چرا در آستانه انتخابات و در جایی‎که همه رقبا و رفقا چشم به عملکرد شورای نگهبان دوخته‎اند این فضاسازی صورت می‎گیرد؟

این‎بار احتمالا برای آیت‎الله جنتی پروژهای تخریب را طراحی کرده اند. فعلا در مرحله آماده‎سازی اذهان هستند. طراحان این موج تبلیغی می‎خواهند به نگاه مردم نسبت به ایشان طعم و جهت بدهند، به‎طوری‎که هر وقت صحبت از شورای نگهبان و دبیر آن شد؛ چیزی غیر از جدیت و دقت و امانت‎داری و تیزبینی به اذهان متبادر شود. مراحل بعدی هم ممکن است در پیش باشد.

سطح بعدی، سطح شایعات است. احتمالا این یار قدیمی انقلاب را آماج تهمت‎های مختلف هم قرار خواهند داد و به سمت تحریک اذهان عمومی علیه شورای نگهبان حرکت خواهند کرد. چه می‎دانیم، شاید این‎بار فتنه قبل از وقوع انتخابات رخ دهد؛ شاید بازیگران جدیدی نقش فتنه‎گران را بر عهده بگیرند. شاید همان‎ها از امروز مانع اصلی خود را آیت‎الله جنتی تشخیص داده‎اند و در حال پیاده کردن طرحی برای تخریب جایگاه شورای نگهبان هستند. اگرچه شاید این گمانه‎زنی‎ها بدبینانه به‎نظر برسد، ولی به‎واسطه جفایی که افرادی نظیر آقایان کروبی، موسوی و خاتمی در حق جمهوری اسلامی کردند، دیگر نمی‎توان از کنار این‎گونه امور به آسانی گذشت.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر US ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    6 56
    نخیر چه کسی گفته که این واقعه جدیدا روی داده ؟ این پروژه خیلی وقته توسط این ها کلید خورده و الان توی فضا های مجازی از جمله فیسبوک هم پیج های زیادی با هزاران اعضا هستند که آیت الله جنتی را مسخره میکنند متاسفانه این از فرهنگ زشت و غلط جدید مردم ایران است که اینگونه اما جمعه ی مملکت خود را آماج بیشترین جک ها قرار میدهد !
  • بدون نام US ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    62 1
    اونوقت این طنزا رو از تو فیس بووک خوندید؟ناقلاها شما هم آره؟