صلاحیت عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران و برادر وزیر ارشاد از سوی شورای نگهبان تأیید شد و او برای رقابت های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از زادگاهش خیز برداشت.

سید حمید حسینی عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران که ابتدا از سوی هیأت نظارت استان تهران رد صلاحیت شده بود با پیگیری برخی چهره های شناخته شده، موفق شد مجوز حضور در رقابت های انتخابات این دوره مجلس را بگیرد.

حسینی چندی پیش در ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران برای شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کرد اما به توصیه برخی نزدیکانش،تصمیم گرفت از زادگاهش رفسنجان به رقابت های انتخابات مجلس وارد شود.

حسینی البته در این دوره از انتخابات مجلس تنها نیست و علینقی خاموشی رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران و از اعضای هیأت نمایندگان اتاق تهران را نیز در کنار خود دارد.
این دو از چهره های شاخص بخش خصوصی هستند که با پشتیبانی فعالان اقتصادی ، در این دوره از انتخابات مجلس نامزد حضور در پارلمان شده اند.

سید حمید حسینی برادر بزرگ تر وزیر ارشاد است که برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی باید با برادر خانم برادرش که مدیر شبکه سوم تلویزیون است رقابت کند. علی اصغر پورمحمدی رییس شبکه سوم سیما و برادر همسر سید محمد حسینی وزیر ارشاد است.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =