۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۹

همه ما می‌دانیم که در هنگام راننندگی پیامک زدن و یا خواندن آن یعنی به رفتن به استقبال مرگ. اما چه کسی می تواند در برابر وسوسه زنگ پیامکش خودداری کند؟

 در این موقع حتما می‌خواهید که فقط یک نگاه کوتاه بیندازید و این نگاه کوتاه همیشه یعنی خواندن کل پیامک.
Cnet نوشت: اکثر کاربران اسمارت فون‌هایی که آندرویید دارند با اپلکیشن Google Voice Actions آشنا هستند؛ این اپلیکیشن اجازه می‌دهد با صدای خود متن پیامی که می خواهید بفرستید را دیکته کنید. البته حتی این اپلیکیشن به مقداری تعامل با صفحه نیاز دارد، یعنی برای پیدا کردن میکروفون و دادن فرمان‌های صونی به ناچار باید صفحه را لمس کنید. علاوه بر این در مورد پیامک‌هایی که دریافت می‌کنید هم این اپلیکیشن نمی تواند کمکی بکند. در این زمان هم حتما باید از دستان خود استفاده کنید.
Text by Voice اپلیکیشنی بی نظیر است که با استفاده از آن می توان کاملا بدون دخالت دست متن را نوشت، آن را فرستاد و حتی پیامک‌هایی که می‌رسد را خواند.
Text by Voice هیچ نیازی به لمس صفحه ندارد فقط قبل از حرکت باید آن را راه بیندازید. بنابراین شما می‌توانید گوشی خود را روی داشبورد یا در محفظه نگهداری فنجان یا هر جای دیگر بگذارید و بدون دغدغه به رانندگی خود ادامه بدهید.
وقتی که یک پیامکی می رسد این اپلیکیشن آن را برای شما می خواند و حتی گزینه هایی دارد که می تواند آن را دوباره تکرار کند یا شما به آن پاسخ دهید و یا آن را رد کنید و اگر بخواهید پیامکی را بنویسید و بفرستید فقط کافی است عبارتی که آن را فعال می کند یعنی همان Text by Voice را بگویید. این اپلیکیشن برای همه اسمارت فون‌ها همین گونه کار می کند.
ما این اپلیکیشن را روی گوشی LG Optimus S امتحان کردیم و  به خوبی جواب پس داد. اما نباید تاثیر زیاد آن بر روی باتری گوشی نادیده گرفت که البته آن هم راه دارد؛ استفاده از شارژر در خودرو.

اما بهترین خبر اینکه این اپلیکیشن رایگان است. بنابراین حتما آن را به گوشی خود اضافه کنید تا جان خود را در امان نگه دارید.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =