ایسنا نوشت:

رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری فردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقام‌جویی از وی را داشته خبر داد.

سرهنگ مهدی کاکوان با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه زن جوانی به پلیس فتای استان البرز و اعلام شکایت مبنی بر این که شخص ناشناسی در یکی از سایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار و پخش تصاویری از وی کرده که این امر موجب هتک حیثیت و از بین‌رفتن آبروی وی شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که احتمال دارد همسرسابقش، عکس‌های ازدواجشان را در اینترنت منتشرکرده باشد گفت: شاکیه در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که احتمال می‌دهد که بهزاد به قصد انتقامجویی و آبروریزی این عمل را انجام داده باشد.

کاکوان افزود: ماموران پس از هماهنگی‌قضایی، بهزاد را برای انجام بازجویی به پلیس احضار کردند، اما وی اذعان داشت که شکایت شاکی را قبول ندارد و ادعای وی را کذب دانست وعنوان کرد که شاکیه به قصد انتقام‌جویی و تحقیر وی این ادعای کذب را مطرح کرده است.

وی تصریح کرد : ماموران با توجه به اظهارات شاکیه مبنی بر این که تعدادی عکس، فیلم و سی‌دی مربوط به دوران ازدواج آنان در اختیار متهم بوده است به منظور صحت و سقم موضوع، با مجوز قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعداد زیادی عکس و فیلم مربوط به شاکیه به همراه دو دستگاه کیس حاوی عکس‌ها کشف شد که با بررسی دقیق ماموران مشخص شد که متهم با در اختیار داشتن تصاویر و فیلم‌های دوران ازدواج و سوءاستفاده از آن با ایجاد وبلاگی در یکی از سایت‌های اینترنتی قصد انتقام‌جویی از همسر سابقش را داشته است.

رییس پلیس فتای استان البرز در پایان گفت : متهم دستگیرشده با توجه به اسناد و مدارک موجود به ناچار به جرم خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    یک نسل قبل مردها برای زنهای مطلقشون هم احترام قائل بودند شاید پشت سرشون بد و بیراه می گفتن اما کار دیگه ای نمی کردن اما الان مرها بی غیرت شدن برای زن خودشون احترام قائل نیستن چه برسه به زنهای مطلقه
    • مهدی CZ ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      27 4
      بهتون منفی دادم چون جمع بستید. "بلا نسبت" هم چیز خوبیه والا
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    16 7
    ما نه مرد را می شماسیم نه زن را...پس قضاوت هم نمی کنیم.
  • بدون نام US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    17 5
    واقعا تاسف آور است... یعنی فرهنگ یک فرد با یک شکست این قدر پایین می اید؟ کاش در قوانین ازدواجمان تجدید نظری می کردیم تا پس از جدایی اینقدر فشار به یک زوج مطلق نیاید که دست به چنین اقدامات نابخردانه ای بزنند! شاید مهریه های کلان عروس خانمها باعث این وقایع باشد... الله یعلم
  • غضنفر IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    23 21
    وقتی آدم این چیزهارو می شنوه از مرد بودن خودش بیزار میشه
    • یک مرد! IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      15 17
      پاشو برو تغییر جنسیت بده و به خودت افتخار کن!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    32 3
    این خانم حق داشته از این آقا جدا بشه واقعا" برای همچین مردی متاسفم حقشه تا آخر عمرش تنها بمونه.