مارادونا تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی دبی شده است!

به گزارش خبرآنلاین؛ اغلب توریست هایی که برای گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند، یک سر هم به تمرینات الوصل می زنند. در ژانویه به ویژه این موضوع بیشتر به چشم آمد و زمین تمرینی الوصل معمولا با حضور خارجی ها شلوغ تر می شد. مارادونا روی حضور طرفداران در محل تمرین حساسیت های ویژه ای دارد. همه کسانیکه برای دیدار با مارادونا به زمین تمرینی این باشگاه می روند، اجازه ندارند تمرینات را نگاه کنند. به دستور مارادونا، حضور طرفداران برای تماشای تمرین ممنوع است و آنها تنها حق دارد پشت در ورودی بایستند و در پایان تمرین با بازیکنان یا خود مارادونا عکس یادگاری و امضا بگیرند. دیه گو روی سکوهای وزرشگاه بسیار حساس است و می گوید غیر از نیروهای امنیتی فردی نباید در زمان تمرین آنجا حضور داشته باشد و تمرینات را ببیند.
حتی بازیکنان تیم نوجوانان ایران هم که اخیرا برای دیدن مارادونا و تمرینات الوصل به دبی رفته بودند، موفق نشدند حتی روی سکوها بنشینند و کار تمرینی شاگردان دیه گو را ببیند. جالب اینجاست که اتفاق 3 شب پیش، وقتی مارادونا قصد داشت برای شروع تمرینات وارد زمین شود، متوجه شد که برخی افراد ناشناس روی سکوها حضور دارند و نیروهای امنیتی نیز آنها را به خارج از ورزشگاه هدایت نمی کنند. او به مخض مشاهده این افراد، شروع به داد و بیداد کرد، به طوریکه حتی کسانیکه در خارج از ورزشگاه حضور داشتند صدای بلند او را می شنیدند. ظاهرا این افراد از نزدیکان و آشنایان یکی از مسئولان باشگاه الوصل بودند ولی دیه گو که پیش از این به باشگاه هشدار داده بود هیچکس نباید در زمان تمرین روی سکوها باشد، یکی از شدیدترین واکنش های اخیر خود را نشان داد و حتی حرف های تندی علیه مسئولان به زبان آورد.
نیروهای امنیتی هم که فهمیدند اوضاع از چه قرار است سریعا این افراد را به خارج از ورزشگاه هدایت کردند تا آتش کمی بخوابد. جالب اینجاست مارادونا حتی قصد داشت محل تمرین را ترک کند ولی بعد از چند دقیقه سوت شروع تمرین را زد ولی به نیروهای امنیتی هشدار داد دیگر نباید این اتفاق بیفتد. جالب اینجاست بازیکنان الوصل از جمله خلعتبری در این دقایق ایستاده بودند و هیچ صدایی از آنها در نمی آمد.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =