+ A - جمعه 28 بهمن 1390 - 17:17:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

خودرو توجوی با موتور میتسوبیشی به بازار ایران می‌آید

اقتصاد > صنعت - مهر نوشت:

علیرغم تحریم‌های صورت گرفته بر علیه اقتصاد ایران، خودرو جدید توجوی متعلق به کمپانی JAC با موتور میتسوبیشی به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود.
علیرغم تحریم‌های صورت گرفته در بازار ایران، هفته جاری یک مدل جدید خودرو در کشور رونمایی می‌شود که موتور آن، متعلق به کمپانی بزرگ خودروسازی میتسوبیشی است.

این خودرو از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است و با دو مدل سدان و هاچبک، به بازار خودرو ایران معرفی می‌شود. کمپانی JAC ، خودرو مذکور را که مجهز به موتور 1299سی‌سی تحت لیسانس شرکت میتسوبیشی است، با ظاهری لوکس و امکاناتی که عمدتا در خوردوهای لوکس و گران قیمت یافت می‌شود، به بازار عرضه می نماید.

این خودرو که در کلاس A قرار دارد، با سیستم ترمز ضد قفل ABS و مجهز به سامانه کنترلEBD سیستم هماهنگ کننده نیروی ترمز، است که این سامانه نرم افزاری در حافظه ABS است و کنترل مجزای چرخها را در هنگام قفل کردن بر عهده دارد.


3939

کلید واژه ها: خودرو - خودروسازان -
نظرات 16
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 17:39:10
    15 2 پاسخ به این نظر
    تنها چیزی که به خودروسازی میاد همین محصولات چینیه و چین هم بخاطر اینکه تمام دنیا برای عبور از بحران بهش نیازمندن نمی تونن ایراد بگیرن بهش اقایان یاد بگیرند بجای شاخو شونه کشیدن از نظر اقتصادی بازار ایران و دنیا رو نیازمند خودشون بکنند ولی مافیای خودروسازی دیوار بلندی کشیدن بچاپ بچاپ جیب مردم ایران
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 17:51:07
    5 5 پاسخ به این نظر
    زحمت کشیدن واقعا همین مونده ماشین چینی هم بیاد بازارمون. یه سر به سایت این شرکت بزنین می بینین که سمند خودمون خیلی پرقدرت تر و خوشگل تر از اینه.
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 18:18:06
    4 4 پاسخ به این نظر
    اونوقت اين کمپاني جک ، ترمز دستي يا دنده که ميفرماييد از کجا خلقت شده ، چين ، هند ، زيمباوه ،سومالي ، گامبيا يا...? اين خودرو که در کلاس آ قرارداره به پاي پرايد ميرسه ?
  • حمید جمعه 28 بهمن 1390 - 19:10:05
    4 3 پاسخ به این نظر
    حتما با قیمت کم مخصوص قشر کارگر و کارمند
  • محمد جمعه 28 بهمن 1390 - 19:19:31
    10 3 پاسخ به این نظر
    مونتاژ یه ماشین چینی که اینقدر پز دادن و افتخار نداره.
  • علی جمعه 28 بهمن 1390 - 20:14:28
    13 2 پاسخ به این نظر
    JAC یک ماشین چینییست! چه ربطی به تحریم ها داشت؟؟! مگر چین هم ایران را تحریم کرده؟! وای به چنین روزی که وارد شدن ماشین چینی در ایران را باید جشن بگیریم!!!!
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 20:53:07
    5 2 پاسخ به این نظر
    خودرو محصول کشور دوست و برادر چین است با موتور مثلا میتسوبیشی. عین همین آشغال را داریم یعنی وانت کاپرا
  • ایرانی باغیرت جمعه 28 بهمن 1390 - 21:02:04
    5 2 پاسخ به این نظر
    این ماشین بیاد تو ایران قیمتش میشه خدا تومن،مردم عادی دل خوش نکنن
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 21:04:26
    7 2 پاسخ به این نظر
    انقدر عقب افتادیم که ورود یک خودروی چینی حالا با موتور هر جایی واسه ما 1 افتخار بزرگ به حساب میاد! در حالیکه کشورهای اطراف ما پر از خودروهای لوکس و با کیفیت اروپایی و آمریکایی است
  • بدون نام جمعه 28 بهمن 1390 - 21:38:39
    2 2 پاسخ به این نظر
    MADE IN CHINA تو وبسایت جک موتورز چنین ماشینی نبود؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد جمعه 28 بهمن 1390 - 22:42:19
    6 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من میتسوبیشی لنسر ایولوشن وارد کنن که با یه موتور 2 لیتری 290 اسب بخار قدرت داره و با سیستم هوشمند چهار چرخ محرک توی خیابونا و جاده ها پادشاهی میکنه و قیمت یک هیوندا سوناتاست ، نه اتومبیل چینی تحت لیسانس که آخرش بهتر از لیفان نیست و خدماتش هم که توهمیه .
  • pesiaboy شنبه 29 بهمن 1390 - 11:11:57
    8 3 پاسخ به این نظر
    jac???? وای خدا مردم از خنده.!!!! یکی از بدترین مارکهای چینی که خودشونم سوارش نمیشن!!!!
  • آرمین یکشنبه 30 بهمن 1390 - 23:56:22
    3 2 پاسخ به این نظر
    یعنی شرکتی که برای ورود این ماشین سرمایه گذاری کرده متوجه نیست که به توجه به قیافه مضحک این ماشین و چینی بودنش و احتمالا قیمت نامعقولش، ضرر خواهد کرد؟ خدا بدهد قدرت تشخیص.
  • mohammad چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 02:08:23
    1 5 پاسخ به این نظر
    درود بر ایرانی و صادرات ایرانی و واردات ایرانی و واردکنندگان ایرانی و جالب توجه همه کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند، عرض می کنم که بنده با مطالعات زیاد در این حوزه و خصوصا روی این ماشین، به این نتیجه رسیده ام که خودرویی است با امکانات درحد خودروهای رده30-40 میلیونی و با موتور تقویت شده وبا مصرف کم و در کل خودرویی مناسب و با خرج کم برای خانواده های با درامد متوسط است و اصلا عیبی در ان مشاهده نمیشود.با تشکر از دوستان و واردکنندگان این خودرو.
  • arvan جمعه 5 اسفند 1390 - 23:05:39
    3 1 پاسخ به این نظر
    19.500میلیون برای 1300سی سی تو کلاس A.وای به حالمون.با همین قیمت تو عراق که بغل دستمونه تویوتا یاریس میشه خرید.
  • nhf110 دوشنبه 8 اسفند 1390 - 18:52:20
    3 1 پاسخ به این نظر
    واقعا جای تاسف داره!!!یک خودروی 1300cc اونم چینی بخواد با همچین قیمتی عرضه بشه!!! الان با این قیمت شما میتونید یه خودروی 1600 بخرید مثل 207 یا 206 تیپ 5 که انصافا نگاهش به این ماشین می ارزه.چین سابقه خودشو تو ایران بخوبی روشن کرده با کشنده "هوو"! بجای اینکه با شرکت های مطرح خودرو سازی قرارداد بببندیم میریم با بدترین و گمنام ترین شرکت های دنیا قرارداد امضا میکنیم و بعد انتظار پیشرفت صنعت خودروسازی رو هم داریم.فقط میتونم اینو بگم که متاسفم برای کسانی که این ماشین رو برای تولید در ایران انتخاب کردند.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.