۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۰

به گفته نایب رئیس مجلس، مهمترین چالش پیش روی مجلس نهم، موضوع اشتغالزایی است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر که مهمان کافه خبر بود، گفت:علی​رغم تلاش زیاد دولت، برای ایجاد اشتغال پایدار، برنامه درست و حسابی در این دولت نداشته​ایم و این آمارهایی که مبنی بر ایجاد دو و نیم میلیون شغل ارائه می​دهند، شوخی است! در طول برنامه پنجم ما محاسبه کردیم اگر همه سرمایه​های کشور بسیج شود، بیش از یک میلیون و صد هزار شغل در هر سال، نمی​توان ایجاد کرد.
وی افزود: البته هربار که به این آمارهای دولت اعتراض می​کنیم آقای رئیس​جمهوی می​گوید شما چرا با اشتغالزایی دولت مخالفید! در حالیکه ما مخالف نیستیم. حرفمان این است که به قول معروف، با 100 تومان پول نمی​توان 500 تومان خرید کرد. اگر هم کسی چنین کاری بکند یا می خواهد دزدی کند و یا عقلش کم است که چنین ادعایی کرده!
نماینده تهران در ادامه از لطیفه​ای مرتبط با این موضوع یاد کرد و اینچنین به شرح آن پرداخت: یک نفر گفته بود خوش​به​حال گذشته که با صد تومان کلی از فروشگاه​ها می​شد خرید کرد، اما حالا با 100 تومان خرید زیادی کرد چون در همه  فروشگاه​ها دوربین مخفی گذاشته اند  ! حالا هم مگر دوربین مخفی نباشد که دولت بتواند اینقدر اشتغال ایجاد کند! برای همین است که می​گویم ایجاد دو میلیون ونیم شغل در سال، بیشتر به یک طنز شبیه است.
مشروح این مصاحبهرا اینجا بخوانید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =