بسیاری از مردم خواهان بهبود وضعیت زندگی و پیشرفت‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف هستند که گلد اسمیت در این کتاب خود، نقشه‌هایی برای حرکت در این مسیر صعودی به خواننده ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، «این کافی نیست» با عنوان فرعی چگونه موفق ها، موفق تر می شوند» نوشته مارشال گلداسمیت با ترجمه ندا شادنظر از سوی انتشارات افراز منتشر شد. کتابی که به اعتقاد ناشر کتابی است برای مدیران موفق.بنابراین گزارش، این کتاب که در 264 صفحه تدوین شده و 5200تومان قیمت دارد، از جمله کتب حوزه روانشانسی است که نقشه‌ راهنمایی می شود برای مخاطب تا مسیر درست را در جاده‌ پرپیچ و خم زندگی بهتر انتخاب کند.


نویسنده در توضیح کتاب خود می نویسد: «برای آنکه همچنان به موفقیت‌هایتان ادامه دهید، باید همواره از «اینجا» به «آنجا» بروید. اینجا، جای مهمی است. اگر فرد موفقی هستید، اینجا دقیقاً همان جایی است که می‌خواستید به آن برسید. اما برای آنکه موفق‌تر شوید، باید به «آنجا» بروید. آنجا مکان بهتری است و موفقیت‌های بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد.  نگاهی به نقشه‌ فردی خود بیاندازید. فاصله‌ بین اینجا و آنجا را در این نقشه مشخص کنید. باید بدانید آنچه شما را به اینجا رسانده، دیگر نمی‌تواند به آنجا برساند. بنابراین سفر خود را از اینجا به آنجا آغاز کنید...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =