«خاطرات احمد احمد» از مبارزان سرسخت دوران پهلوی که با استقبال خوب مردم مواجه شده، به تازگی به چاپ شانزدهم رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «خاطرات احمد احمد» از مجموعه کتابهای نقره ای سوره مهر است که محقق این کتاب (محسن کاظمی) درطی بیش از 70 ساعت مصاحبه و بیش از دو سال کار و تحقیق آن را گردآوری و تدوین کرده است. «احمد احمد» از مبارزین دوره رژیم پهلوی است که با گروههای مبارز بسیاری همکاری و فعالیت داشته و به همین سبب چندین بار دستگیر، شکنجه و زندانی شده است. او در آخرین برخورد با مأموران ساواک از ناحیه پا تیر خورد٬ مصدوم و معلول شد.

 

«اولین آموزه ها، بغضهای ترکیده، عرصه های جدید، بارش در کویر، ارمغان سفر، بوی سیب، حصار در حصار، تندرو نغمه های امید» از جمله بخش های این کتاب است. 

 

در پایان کتاب نیز اسناد، عکس های قابل توجه و همچنین بازتاب و دیدگاه خوانندگان مختلف کتاب آمده است.

 

محسن کاظمی درباره این کتاب می گوید: «برای احمد در سن پیری دشوار بود با رجوع به بایگانی ذهن خود خاطرات چهل سال پیش را بازگو کند او بارها اذعان می‌کرد که مصاحبه‌ها برایش صحنه‌های بازجویی گذشته را تداعی می‌کند. ساعت اول مصاحبه و یافتن راهی به انبان ذهن او سخت و طولانی بود.»

 

چاپ شانزدهم خاطرات احمد احمد در 576 صفحه با قیمت ده هزار900 تومان توسط انتشارات سوره مهر به چاپ شانزدهم رسیده است.
 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =