چهارشنبه سوری هرسال با وجود ارائه هشدارهای لازم به شهروندان آبستن حوادث است. امروز نیز شاهد وقوع حوادث مختلفی در نقاط مختلف شهر بودیم که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، در نخستین حادثه چهارشنبه سوری 2نفر در پاسگاه نعمت‌آباد خیابان طالقانی خیابان تختی کوچه آذر آتش گرفتند. در پی این آتش‌سوزی مأموران ایستگاه 81 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به محل حادثه مراجعه کرده و نسبت به خاموش کردن این افراد اقدام کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس تهران نیز  از سوختگی دست یک پسر 16ساله در چهاردانگه تهران بر اثر انفجار نارنجک خبر داد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه‌ای که در ساعت 15:50دقیقه امروز در چهاردانگه بر اثر انفجار نارنجکی صورت پذیرفت، اظهار داشت: در این حادثه یک نوجوان 16ساله بر اثر انفجار نارنجک دست راستش دچار سوختگی شدید شد که برای درمان بیشتر به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

همچنین گزارش شده دختربچه‌ای هفت‌ساله و پسری 15ساله به دلیل انفجار مواد محترقه آسیب دیدند و به اورژانس منتقل شدند.

 

مرگ یک نفر در سمنان 

به گفته سرهنگ پاسدار محمد رضا میرزایی - فرمانده انتظامی استان سمنان-  ساعت 21:55 شب گذشته انفجار مواد محترقه در ایوانکی شهرستان گرمسار در استان سمنان منجر به مرگ یک نفر شد و دو نفر را نیز راهی بیمارستان کرد. این انفجار هنگام ساخت مواد محترقه در زیرزمین یک منزل مسکونی رخ داد و بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر نیز به شدت مجروح شد. وی وضعیت مجروح این حادثه را وخیم عنوان کرد و گفت: این فرد برای مداوا به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.

سرهنگ میرزایی با بیان این که شدت انفجار به حدی بود که موج آن در بیرون منزل موجب مجروح شدن فرد دیگری شد، افزود: خوشبختانه این فرد در بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و مرخصی شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مزدا GB ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    35 3
    نارنجک و ترقه هیچ وقت جزو سنت چهارشنبه سوری نبوده، اگر از ابتدا درست با مساله برخورد و رفتار مردم مدیریت میشد این حوادث رخ نمیداد، این حوادث نتیجه عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح ملی است- از بی احتیاطی برخی که بگذریم، سوختگی و حوادثی از این قبیل را بهانه ای برای سرکوب و نابود کردن سنت ملی قرار نباید دادی آتش بازی در کشورهای مختلف مثل چین و ... به مناسبتهای مختلف سنت ملی است در ایران هم چهارشنبه سوری چنین سنتی است ولی متاسفانه با آن رسما مقابله میشود
    • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
      2 5
      من با شما موافقم ولی تقصیر کسی نندازید تربیت والدین هم تغییر کرده هیچ کنترلی رو بچه هاشون ندارن
  • بدون نام DE ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    6 1
    کاش بغیر از پوشش اخبار حوادث در این روز خبرهای دیگر مربوط به این مراسم هم پوشش داده می شد
    • مرجان IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      0 0
      ببخشیداااااااااااا شما بچه تو درست تربیت کن