عباس رجایی معتقد است که رئیس‌جمهور به سؤالات نمایندگان پاسخ نداد و وقت مجلس را گرفت.

نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره ارزیابی‌اش از اظهارات رئیس‌جمهور در جلسه علنی روز جهارشنبه مجلس، گفت: آقای رئیس‌جمهور اصلاً به سؤالات نمایندگان پاسخ ندادند و در قالب شوخی حرف‌هایی زدند که در حد و جایگاه ریاست‌ جمهوری نبود ضمن اینکه مطالب بیان شده از سوی ایشان به نفع کشور نبود و مردم را هم قانع نکرد.
وی با بیان اینکه بهتر بود رئیس‌جمهور به طور صادقانه و واقعی به سوالات نمایندگان می‌پرداختند و پاسخ‌های دقیقی می‌دادند، تصریح کرد: مجلس در زمان صحبت‌های رئیس‌جمهور سعه‌صدر بالایی به خرج داد که در قالب ماده 77 آیین‌نامه مجلس تذکر یا اخطار قانون اساسی نداد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بخشی از صحبت‌های رئیس‌جمهور که این سؤالات وقت مردم را می‌گیرد، اظهار داشت: من معتقدم پاسخ‌های خود ایشان وقت مجلس را گرفت.
رجایی با اشاره به مدیریت لاریجانی بر فضای عمومی مجلس، گفت: از آنجا که موضوع سؤال از رئیس‌جمهور برای اولین بار در صحن علنی مجلس مطرح می‌شد اگر رئیس‌ مجلس قصد داشت تذکری بدهد شائبه سیاسی بودن این سؤال به وجود می‌آمد ولی آقای لاریجانی با سعه‌صدر مطلوب این فضا را مدیریت کردند اما آقای رئیس‌جمهور از پاسخ به سؤالات طفره رفتند.
وی طرح تذکرات متعدد از سوی نمایندگان مجلس در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور بعد از خروج احمدی‌نژاد از مجلس را نشان‌دهنده عدم رضایت نمایندگان از پاسخ های وی دانست و در عین حال گفت: بعید است مجلس بتواند به سمت استیضاح رئیس‌جمهور برود چرا که این امر موجب تندتر شدن فضای سیاسی می‌شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    3 1
    مدیریتشان از جنس همان سخن مسیحیان است که می گویند اگر کسی سیلی به گونه چپت زد گونه راستت را هم ببر جلو تا یکی هم به ان بزند