شنبه 27 اسفند 1390 - 13:11:00 چاپ

قیمت گران‌ترین خانه‌ ویلایی تهران

اقتصاد > مسکن - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

ركورد گران‌ترين ملك مسكوني در تهران در اختيار يك خانه ويلايي در شمال تهران قرار دارد.
سامانه مجازي معاملات مسكن در تهران هفته گذشته مشخصات فروش خانه‌اي را اعلام كرد كه مالك آن به دليل موقعيت ملك، قيمت پيشنهادي فروش را 12 برابر ميانگين قيمت مسكن در تهران تعيين كرده است.
گران‌ترين خانه‌ ويلايي در تهران كه در اين سامانه به ثبت رسيده، داراي مساحت 100 مترمربع زيربنا بوده و در محله جردن قرار دارد.
قيمت پيشنهادي براي فروش اين خانه ويلايي مترمربعي 25 ميليون تومان تعيين شده كه قيمت كل آن 31 ميليارد و 275 ميليون تومان برآورد مي‌شود.
مالك اين خانه اعلام كرده است: ملك داراي دو اتاق خواب و يك خط تلفن است و در عين حال عمر بناي ساختمان 25 ساله است. زمين اين ملك يك هزار و 251 مترمربع مساحت دارد و طول بر آن نيز 40 متر است.
گفنمی است مالك اين بنا، قيمت فروش را بر حسب ارزش زمين اعلام كرده به اين معني كه عملا بناي ساختمان آنچنان قابل سرمايه‌گذاري نيست.

3939

کلید واژه‌ها : مسکن - قیمت مسکن -
16 دیدگاه
  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 13:31:47
    پاسخ
    24 4

    هر کی بخره،توش یه برج بی قواره می سازه!

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 14:18:02
    پاسخ
    10 17

    منتظر باشه تا بخرن ازش

  • سامان
    شنبه 27 اسفند 1390 - 14:52:58
    پاسخ
    8 25

    بگید بهش که بزارش واسه قبر خودش و اجدادش

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 14:58:39
    پاسخ
    36 4

    میخرمش...البته وایسین یه اختلاس 5000میلیاردی بکنم بعد بیام:دی

  • احسان
    شنبه 27 اسفند 1390 - 15:02:11
    پاسخ
    50 5

    دختر نداره صاحیش؟!

    • مجید
      یکشنبه 7 خرداد 1391 - 02:19:52
      6 5

      باهات موافقم .دختر نداره صاحبش

  • م ح
    شنبه 27 اسفند 1390 - 15:55:33
    پاسخ
    24 2

    بازم با 3000ميليارد تومان فاصله اش خيلي زياده !!!!

  • بهزاد
    شنبه 27 اسفند 1390 - 16:04:15
    پاسخ
    21 5

    اگه یک میلیون تخفیف بده ایشون میخرمش ! که پولم برسه !

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 16:04:31
    پاسخ
    3 15

    100*25=31milyard ???

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 16:05:44
    پاسخ
    5 4

    به به این است ........................

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 16:27:32
    پاسخ
    7 13

    100 متر . متری 25 میلیون بعد در مجموع 31 میلیاردو 275 میلیون؟؟؟؟؟؟؟

    • حامد
      دوشنبه 29 اسفند 1390 - 05:35:23
      19 3

      اون 100 متر زیر بناشه، مساحت کل زمین رو نوشته که 1251 متر مربعه که ضربدر 25میلیون میشه همون مبلغ. آخرش هم که گفته قیمت رو براساس زمین تعیین کرده

  • بدون نام
    شنبه 27 اسفند 1390 - 16:41:19
    پاسخ
    29 3

    من کلا 25 میلیون دارم اگر امکان دارد یک متر از ملک مورد نظر را به من بفروشید تا من هم در خیابان جردن صاحب زمین شوم! با تشکر

  • رضا بهرامی
    شنبه 27 اسفند 1390 - 22:07:01
    پاسخ
    24 3

    آدرسشو کامل بنویسین .عیدی هامو گرفتم ،قلکم رو هم میشکنم ،پولهامو سرجمع میکنم ،اونوقت دیگه می تونم بخرمش.از اجاره نشینی هم راحت میشم

  • رضا
    یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 01:24:46
    پاسخ
    13 1

    چقدر منفی فکر میکنین. امیدوارم خدا بیشتر بهش بده . پول داشتن لیاقت میخواد .هر کسی شایسته دریافت این مقدار پول نیست....هر کسی میتونه پولدار بشه به شرطی که در خودش لیاقتش رو ایجاد کنه...هیچ ربطی هم به سواد نداره!

  • حانیه
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 00:57:45
    پاسخ
    0 0

    یه خونه 100متری 3 طبقه دارم مشهد کل سرمایمه فکر کنم همون حدود275میلیون میخرنش میفروشمش 11متر از زمینشو میخرم با اجر میرم بالا میکنمش اتاق یه قالی سه در چار میندازم کفش ولی میشه 12 متر که!!!! خب عیبی نداره تا اخر عمر جون میکنم 25ملیونشو شااااااااید دراوردم قسطی تقدیم میکنم فکرم عالیه نه؟ ای وای سرویس بهداشتی و حموم چی؟ اونم عیبی نداره واسه دستشوییم میرم بیرونی حموشم که خدا بزرگه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700