ایسنا نوشت:

رییس پلیس فتای استان گیلان از دستگیری فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی شهروندی در اینترنت کرده بود، خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی با هویت معلوم، مبنی بر اینکه تصاویر خصوصی و خانوادگی وی توسط فردی ناشناس در اینترنت منتشر شده است، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. کارشناسان پلیس فتا، متهم را که سعی داشت، هویت خود را در پوشش فضای مجازی مخفی نگهدارد تا بدین ترتیب از شاکی هتک حیثیت کند، شناسایی شد و پس از احراز هویت و به دست آوردن آدرس محل سکونت وی، با دستور قضایی به پلیس فتا احضار شد.

محمدخانی اضافه کرد: متهم پس از احضار به این پلیس، در ابتدا منکر همه اتهامات وارده شد اما با شواهد و قرائن علمی موجود ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد. وی متهم را 38 ساله و دارای مدرک لیسانس معرفی و خاطرنشان کرد: وی که با انگیزه انتقام‌جویی مرتکب چنین جرمی شده، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت تحویل داده شد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    4 2
    روشهایی است که قابل رد گیری از طریق لوگ و ای پی ارسال کننده و سرور ارسال کننده نیست. دقت بیشتر باید مینمود.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    5 1
    اشد مجازات!