+ A - سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:33:00 چاپ
امتیاز به مطلب 1 نفر

بازداشت همسر سابق بازیگر مشهور سینما به اتهام برگزاری پارتی

جامعه > حوادث - مهر نوشت:

همسر سابق یکی از بازیگران زن سینما به اتهام برگزاری پارتی های شبانه در پایتخت دستگیر شد.
شامگاه پنج شنبه ماموران پلیس تهران در جریان برگزاری یک پارتی مختلط در شمال پایتخت قرار گرفتند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد میهمانی دقایقی قبل به دلیل درگیری چند تن از میهمانان پایان یافته بود.

در ادامه با دستور قاضی دادسرای تهران پسر صاحبخانه دستگیر و درجریان تحقیقات گفت: این میهمانی توسط فردی که از برگزار کنندگان میهمانی های شبانه در تهران است برگزار شده بود. در این میهمانی چند ایرانی خارج نشین نیز حضور داشتند که پس از درگیری همه این محل را ترک کردند.

بررسی ها نشان داد این فرد که همسر سابق یکی از بازیگران زن سینما است که به خاطر اختلافاتی که باهم داشتند از یکدیگر جدا شده بودند. ماموران سپس او را دستگیر کردند که هم اکنون تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد حاضر در این میهمانی ادامه دارد.

47282

کلید واژه ها: نیروی انتظامی - بازداشت -
نظرات 28
  • بی نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:52:09
    335 9 پاسخ به این نظر
    خدایی خسته نشدین اینقدر این جور حرفای گوشه و کنایه میزنین یا حرفی نزنین یا لااقل اسمی چیزی زشته به خدا
    • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:24:06
      255 5
      خسته نباشین ! حالا باید بریم سراغ خبرگزاریهای خارجی تا خبر کامل رو بخونیم !
  • امید سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:48:21
    320 4 پاسخ به این نظر
    خدا رو شکر همه مطلع شدند در همین راستا منم یک خبر داغ بدم خدمتتون استفاده ببرید یه بابایی هم در یه جایی یه کاری کرد و یه اتفاقی بالطبع اون افتاد، باورکنید افتاد ... باور کنید افتاد
  • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:21:33
    303 5 پاسخ به این نظر
    خدایی این خبر که هیچی ازش نفهمی و نفهمی کی به کیه به چه دردی می خوره؟؟؟؟؟!!!
  • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:41:36
    145 4 پاسخ به این نظر
    براي اينكه يك خبر مضحك مهم وقابل توجه قرارگيره ميان از يه فن استفاده از افراد مشهور يا بازيكن مشهور استفاده ميكنند تا خبرهاشون خونده بشه واقعا خبرگزاريها بايد اين قدر پست و بي ارزش بشن
  • نادر سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:08:00
    143 4 پاسخ به این نظر
    ما که اخر نفهمدیم تو این مملکت چی ازاده .به هر کی نگاه کنی یک مورد خلاف داره میگی نه نگاه کن چندرصد از مردم ماهواره دارند .بیش از 60درصد یعنی در این مورد 60 درصد مردم مجرمند
  • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:02:31
    75 13 پاسخ به این نظر
    ایمان و عمل به سرعت باد می رفت که مومنین رسیدند
    • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:50:46
      35 5
      اگر شاعری پس شعر بگو نه ... بگو
  • جلیل سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:44:10
    58 349 پاسخ به این نظر
    نتیجه شهرت وثروت زیاد برای افراد بی جنبه !!!
    • مریم سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:13:35
      194 15
      حرفت بی ربطه جلیل..مثل این که من بگم نتیجه اختلاس و رشوه بازی و فقرو بیکاری و .....البته بیکاری و فقر و اختلاس در شرایط اجتماعی موثرند و حق الناس بزرگی هستند که عده ای اصلا آن را نمی بینند.
    • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 21:40:05
      2 0
      جون من اسمشو بگین تا بدونیم کی بوده.اینجوری که این مشخصاتی که شما نوشتین به خیلیها میخوره.
  • samantak سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:55:28
    57 3 پاسخ به این نظر
    همسر سابق!! یکی!! از بازیگران مشهورپارتی گرفته . این به ما چه ربطی داره !!! آخه اینم شد خبر؟
  • نوشين سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:25:43
    39 1 پاسخ به این نظر
    اگر قراره اسمى برده نشه ديگه چرا ميگين يارو چكارست !!! دارين خبر ميدين يا واسه ملت معما طرح مي كنيد!؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:22:22
    37 2 پاسخ به این نظر
    باز هم از این خبرهای یک معادله چند مجهول! یکی، یه جا، یه وقت، یه کاری کرد. . .
  • بدون نام چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 02:54:56
    24 2 پاسخ به این نظر
    خوب سر ملت رو گرم می کنین دمتون گرم
  • معصومه سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:57:34
    21 2 پاسخ به این نظر
    نه اقا احتمالا منظورشان شوهر قبلی خانم م.ا است.چون ایشان در کار پارتی هستند.و در این رشته!تخصص دارند.
  • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:15:29
    20 7 پاسخ به این نظر
    نامشو اعلام کنید تا ازتون بترسن دیگه اینکارارو نکنن باب پارتی گرفته تموم شد خب الان انتظار دارید تکرار نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:30:19
    17 1 پاسخ به این نظر
    خوب حد الاقل میگفتید : ا.ح یا مثلا ن.خوش خلق تو فیس بوک عکسشون هست
  • ش چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 04:17:44
    17 2 پاسخ به این نظر
    کسی که سایت خارجی میخونه بی زحمت خبرو کامل بنویسه...
  • هادی سه شنبه 22 فروردین 1391 - 23:54:58
    13 2 پاسخ به این نظر
    خدا پدرت رو بیامرزه مطمئنی 60 درصد ماهواره دارند الان توی روستاها هم انتن ماهواره نصب کردند
  • هیراد حاتمی سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:31:27
    11 8 پاسخ به این نظر
    اگر ممکن است اسم ایشون رو اعلام کنید. با سپاس
    • بدون نام سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:43:18
      20 4
      شرمنده ، ممکن نیست !
    • هادی چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 02:14:14
      27 2
      باسپاسش منو کشته
  • مهراد چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 03:42:23
    11 2 پاسخ به این نظر
    این تیپ خبر ا البته اگه بشه اسمشو خبر گذاشت جز آسیب رساندن به بدنه سینما هیچ نفعی نداره نظرات و عقاید افراد متفاوت بوده و به طبع آن شیوه زندگی افراد نیز با هم متفاوت می باشد ما باید یاد بگیریم که به عقاید و آزادی دیگران احترام بگذاریم به نظرم مسائل مهمتری هستن که توجه مسئولین را مطلبند
  • حسن چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 19:50:40
    6 1 پاسخ به این نظر
    باسلام من خودم مقرري بگير بيمه بيكاري هستم آيا به نظر شما 330هزار تومان حقوق يعني تمكن مالي .
    • بدون نام چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 22:29:48
      3 3
      اقا حسن این نظر شما چه ربطی با این خبر داره
  • * سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:27:40
    3 2 پاسخ به این نظر
    به نظرم همسر سابق مهناز افشاره
  • بدون نام چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 17:17:38
    3 0 پاسخ به این نظر
    همسر مهناز افشار پارتی میگرفته حالا چون همسر اون بدبهت بوده اسم اون رو هم اوردن بابا خودتون میگین سابق
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.