سه شنبه 22 فروردین 1391 - 17:34:00 چاپ

بازداشت همسر سابق بازیگر مشهور سینما به اتهام برگزاری پارتی

جامعه > حوادث - مهر نوشت:

همسر سابق یکی از بازیگران زن سینما به اتهام برگزاری پارتی های شبانه در پایتخت دستگیر شد.
شامگاه پنج شنبه ماموران پلیس تهران در جریان برگزاری یک پارتی مختلط در شمال پایتخت قرار گرفتند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد میهمانی دقایقی قبل به دلیل درگیری چند تن از میهمانان پایان یافته بود.

در ادامه با دستور قاضی دادسرای تهران پسر صاحبخانه دستگیر و درجریان تحقیقات گفت: این میهمانی توسط فردی که از برگزار کنندگان میهمانی های شبانه در تهران است برگزار شده بود. در این میهمانی چند ایرانی خارج نشین نیز حضور داشتند که پس از درگیری همه این محل را ترک کردند.

بررسی ها نشان داد این فرد که همسر سابق یکی از بازیگران زن سینما است که به خاطر اختلافاتی که باهم داشتند از یکدیگر جدا شده بودند. ماموران سپس او را دستگیر کردند که هم اکنون تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد حاضر در این میهمانی ادامه دارد.

47282

کلید واژه‌ها : نیروی انتظامی - بازداشت -
28 دیدگاه
  • جلیل
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 17:45:10
    پاسخ
    60 351

    نتیجه شهرت وثروت زیاد برای افراد بی جنبه !!!

    • مریم
      سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:14:35
      195 15

      حرفت بی ربطه جلیل..مثل این که من بگم نتیجه اختلاس و رشوه بازی و فقرو بیکاری و .....البته بیکاری و فقر و اختلاس در شرایط اجتماعی موثرند و حق الناس بزرگی هستند که عده ای اصلا آن را نمی بینند.

    • بدون نام
      جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 20:41:05
      3 0

      جون من اسمشو بگین تا بدونیم کی بوده.اینجوری که این مشخصاتی که شما نوشتین به خیلیها میخوره.

  • بی نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 17:53:09
    پاسخ
    336 9

    خدایی خسته نشدین اینقدر این جور حرفای گوشه و کنایه میزنین یا حرفی نزنین یا لااقل اسمی چیزی زشته به خدا

    • بدون نام
      سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:25:06
      256 6

      خسته نباشین ! حالا باید بریم سراغ خبرگزاریهای خارجی تا خبر کامل رو بخونیم !

  • بدون نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:22:33
    پاسخ
    303 5

    خدایی این خبر که هیچی ازش نفهمی و نفهمی کی به کیه به چه دردی می خوره؟؟؟؟؟!!!

  • امید
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 18:49:21
    پاسخ
    323 4

    خدا رو شکر همه مطلع شدند در همین راستا منم یک خبر داغ بدم خدمتتون استفاده ببرید یه بابایی هم در یه جایی یه کاری کرد و یه اتفاقی بالطبع اون افتاد، باورکنید افتاد ... باور کنید افتاد

  • بدون نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:03:31
    پاسخ
    75 13

    ایمان و عمل به سرعت باد می رفت که مومنین رسیدند

    • بدون نام
      سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:51:46
      35 5

      اگر شاعری پس شعر بگو نه ... بگو

  • نادر
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:09:00
    پاسخ
    143 4

    ما که اخر نفهمدیم تو این مملکت چی ازاده .به هر کی نگاه کنی یک مورد خلاف داره میگی نه نگاه کن چندرصد از مردم ماهواره دارند .بیش از 60درصد یعنی در این مورد 60 درصد مردم مجرمند

  • بدون نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:42:36
    پاسخ
    146 4

    براي اينكه يك خبر مضحك مهم وقابل توجه قرارگيره ميان از يه فن استفاده از افراد مشهور يا بازيكن مشهور استفاده ميكنند تا خبرهاشون خونده بشه واقعا خبرگزاريها بايد اين قدر پست و بي ارزش بشن

  • معصومه
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 19:58:34
    پاسخ
    23 2

    نه اقا احتمالا منظورشان شوهر قبلی خانم م.ا است.چون ایشان در کار پارتی هستند.و در این رشته!تخصص دارند.

  • بدون نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:23:22
    پاسخ
    37 2

    باز هم از این خبرهای یک معادله چند مجهول! یکی، یه جا، یه وقت، یه کاری کرد. . .

  • امیر
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:31:19
    پاسخ
    17 1

    خوب حد الاقل میگفتید : ا.ح یا مثلا ن.خوش خلق تو فیس بوک عکسشون هست

  • samantak
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:56:28
    پاسخ
    58 3

    همسر سابق!! یکی!! از بازیگران مشهورپارتی گرفته . این به ما چه ربطی داره !!! آخه اینم شد خبر؟

  • بدون نام
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:16:29
    پاسخ
    20 7

    نامشو اعلام کنید تا ازتون بترسن دیگه اینکارارو نکنن باب پارتی گرفته تموم شد خب الان انتظار دارید تکرار نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نوشين
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:26:43
    پاسخ
    41 1

    اگر قراره اسمى برده نشه ديگه چرا ميگين يارو چكارست !!! دارين خبر ميدين يا واسه ملت معما طرح مي كنيد!؟؟؟؟؟؟؟

  • *
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:28:40
    پاسخ
    5 2

    به نظرم همسر سابق مهناز افشاره

  • هیراد حاتمی
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:32:27
    پاسخ
    11 8

    اگر ممکن است اسم ایشون رو اعلام کنید. با سپاس

    • بدون نام
      سه شنبه 22 فروردین 1391 - 21:44:18
      20 4

      شرمنده ، ممکن نیست !

    • هادی
      چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 01:15:14
      27 2

      باسپاسش منو کشته

  • هادی
    سه شنبه 22 فروردین 1391 - 22:55:58
    پاسخ
    13 2

    خدا پدرت رو بیامرزه مطمئنی 60 درصد ماهواره دارند الان توی روستاها هم انتن ماهواره نصب کردند

  • بدون نام
    چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 01:55:56
    پاسخ
    24 2

    خوب سر ملت رو گرم می کنین دمتون گرم

  • مهراد
    چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 02:43:23
    پاسخ
    11 2

    این تیپ خبر ا البته اگه بشه اسمشو خبر گذاشت جز آسیب رساندن به بدنه سینما هیچ نفعی نداره نظرات و عقاید افراد متفاوت بوده و به طبع آن شیوه زندگی افراد نیز با هم متفاوت می باشد ما باید یاد بگیریم که به عقاید و آزادی دیگران احترام بگذاریم به نظرم مسائل مهمتری هستن که توجه مسئولین را مطلبند

  • ش
    چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 03:18:44
    پاسخ
    18 2

    کسی که سایت خارجی میخونه بی زحمت خبرو کامل بنویسه...

  • بدون نام
    چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 16:18:38
    پاسخ
    3 0

    همسر مهناز افشار پارتی میگرفته حالا چون همسر اون بدبهت بوده اسم اون رو هم اوردن بابا خودتون میگین سابق

  • حسن
    چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 18:51:40
    پاسخ
    6 1

    باسلام من خودم مقرري بگير بيمه بيكاري هستم آيا به نظر شما 330هزار تومان حقوق يعني تمكن مالي .

    • بدون نام
      چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 21:30:48
      3 3

      اقا حسن این نظر شما چه ربطی با این خبر داره

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700