دوشنبه 27 آذر 1396
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:00:00 چاپ

پایان ماراتن برنابئو به نفع آلمان ها/ بایرن مونیخ نخستین تیمی که فینال لیگ قهرمانان را در خانه اش بازی می کند/ وقتی مورینیو در مادرید زانو زد

ورزش > فوتبال جهان - پس از بارسلونا،دومین نماینده اسپانیا هم از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شد.

به گزارش خبرآنلاین؛پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال.فارغ از نتیجه ای که در بازی دیشب به دست آمد باید گفت که بایرنی ها موفق شدند یک طلسم را بشکنند.آنها نخستین تیمی هستند که هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند و هم در خانه خودشان میزبان هستند.
در این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار شد بایرنی ها در حالیکه بازی رفت را با نتیجه دو بر یک برده بودند در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی دو بر صفر عقب افتادند تا شوک بزرگی به این تیم وارد شود.کریستیانو رونالدو دو بار(یک بار از روی نقطه پنالتی)و یک بار هم با ضربه ای از پشت 18 قدم موفق شد دروازه نویر را باز کند.
اما این پایان کار نبود.درست چند دقیقه بعد و خطایی که په په مدافع خشن رئال روی مهاجم حریف انجام داد باعث شد تا آلمان ها همه چیز را از نو شروع کنند.روبن که خودش سابقه بازی کردن در رئال را هم دارد این توپ را وارد دروازه کاسیاس کرد.
پس از این گل بود که دیگر دروازه ها قفل شد و مهاجمان رئال و بایرن هرچه زدند به در بسته خود.انگار که همه چیز طلسم شده باشد.البته رئالی ها یک گل دیگر به بایرن زدند که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.
تلاش های بازیکنان دو تیم در وقت های قانونی و حتی وقت های اضافه هم جواب نداد تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.رونالدو،کاکا و سرخیو راموس که قطعا شب بدی را پشت سر گذاشتند هرگز نمی توانند خودشان را ببخشند که ضربه های پنالتی را از دست دادند.نویر ضربات رونالدو و کاکا را مهار کرد و راموس هم خودش توپ را به بیرون فرستاد تا مورینیو که کنار زمین زانو زده بود و دستانش را گره در هم،با حذف رئال سرش را تکان بدهد و این بار هم نتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با نماینده مادریدی ها از اسپانیا برسد.
حالا این بایرنی ها هستند که باید برای نخستین بار به عنوان تیمی که به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است در خانه به مصاف چلسی بروند.حذف رئال از گردونه این رقابت ها شب بد اسپانیایی ها را رقم زد.یک شب قبل تر هم بارسلونا در حالی که تمام و کمال بازی را در اختیار داشت نتوانست در مجموع رفت و برگشت مقابل چلسی به برتری برسد تا  اسپانیا امسال نماینده ای در فینال نداشته باشد.
251 41
 

67 دیدگاه
  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:03:28
    پاسخ
    40 67

    بهترین فینالی که می شد اتفاق بیفته حق به حق دار رسید مثل بازی دیشب :))

  • بارسا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:07:45
    پاسخ
    129 28

    کجایند رئالی های پر مدعا کجایند اون دوستانی که دیشب بعد حذف بارسا کبکشون باباطاهر میخوند

  • محسن
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:09:59
    پاسخ
    102 24

    واقعا از کریس رونالدو به خاطر اینکه پنالتی اول تیمشو خراب کرد ممنونم!

  • عماد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:10:03
    پاسخ
    107 28

    دلم خنک شد اون کریس رونالدو پنالتیشو گل نکرد هنوز مونده تا برسه به مسی زنده باد رکورد دار گل لیگ قهرمان لیونل مسییییییییییییییی

  • حسین
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:10:18
    پاسخ
    95 19

    طرفداران رئال مادرید تسلیت تسلیت.

  • سیامک
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:14:16
    پاسخ
    76 24

    حق بایرن بود....ایشالا بایرن قهرمان میشه.......!!!

  • فرشاد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:15:40
    پاسخ
    84 23

    ای جوووووووووووووووووووونم چه حالی داد -- هیچی مثله باخت مادرید و خراب کردن پنالتی رونالدو نمیتونست خوشحالم کنه تیم ما تیمه مونیخه -- تیم مابایرن مونیخه.............

  • مـيـــــــــــــــــــــــــــلاد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:16:45
    پاسخ
    57 28

    آبى هاى لندن ۶تايى ميشوند!

  • یوزارسیف
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:16:55
    پاسخ
    54 2

    زیبایی های فوتبال یعنی همین ...... غیر ممکن ممکن میشود

  • امید
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:17:01
    پاسخ
    53 16

    بایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرن قهرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان 30 اردیبهشت ورزشگاه آریانس آرنا 70.000 نفری

  • ایرانی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:20:07
    پاسخ
    56 6

    بازی قشنگی بود. نویر عالی بازی کرد.

  • باواریا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:22:38
    پاسخ
    66 12

    کجان رئالیا ؟ دم بایرن گرررم. امشب خیلی خوش گذشت. نویر دوست داریم

  • آی بدو...آی بدو
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:25:17
    پاسخ
    68 14

    کریس رونالدو دنبال روبن بدو آی بدو...آی بدو.................

  • مهرداد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:26:46
    پاسخ
    55 9

    یعنی چه حالی کردم باخت

  • ali vatani
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:29:33
    پاسخ
    14 65

    سلام من که این 2تا تیمی که رسیدن به فینال رو وست دارم ولی اگه رئال میومد یه مزه ای دیگه داشت به هر حال نشد بازم دم همشون گرم که بارسا رو بردیم همین برامون بسه خدا رو هم شکر می کنیم

  • مجيد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:31:17
    پاسخ
    69 13

    ... و بايرن مونيخ رئال و مورينيوي مغرور را له كرد تبريك به همه بارسايي ها

  • حمیدرضا 110
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:34:39
    پاسخ
    70 8

    این مورینیو ضد فوتبال و مغرور حقشه"باید بایرن مونیخ میبرد چون واقعا حقش بود با اون همه موقعیت گل

  • alex
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:35:58
    پاسخ
    53 6

    حق به حق دار رسید

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:41:18
    پاسخ
    11 49

    رئال و بارسلون هردو سوراخ شدن!

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 06:45:55
    پاسخ
    39 12

    بردن ریال راحت بود.....بردن داور تو 2 بازی رفت و برگشت سخت بود

  • مالکوم ایکس
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:11:39
    پاسخ
    62 7

    خدا رو شکر که حد اقل امشب عدالت اجرا شد!! این بندگان خدا فکر میکردن با بردن زسکا و آپوئل قهرمانن!؟!؟!؟!

  • محسن
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:13:25
    پاسخ
    48 6

    دلم خنک شد اینم از داوری که گل اول رو تقدیم رئال کرد.

  • بهادر عبدی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:13:41
    پاسخ
    59 9

    دیگه داور باید برای ریال چکار میکرد؟؟؟ پنالتی اشتباه دقه 5 گل دوم آفساید بود انتهای نیمه اول پنالتی به نفع بایرن اعلام نشد!!!

  • آرش
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:36:54
    پاسخ
    58 5

    چرا هیج خبری از اونایی که دیشب طرفدار چلسی بودن و می گفتند که دوران بارسلون به سر اومده و رئال جای بارسلون رو می گیره نیست؟

  • طرفدار رئال
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:41:21
    پاسخ
    13 41

    گرچه رئالی هستم اما به نظرم حق به حقدار رسید. به هرحال فوتبال همینه. مثل خود زندگی! در ضمن طرفدارای بارسا هم الکی خوشحالی نکنن. بازی شنبه شب حالا حالاها یادمون میمونه!!

    • بدون نام
      جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 03:50:28
      7 3

      5 تایی ها فعلا یاد شما باشه

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:42:32
    پاسخ
    44 5

    به نظر من فدارسیون فوتبال اسپانیا اشتباه بزرگی مرتکب شد. با به تعویق ننداختن ال کلاسیکو جفت تیمهای بزرگش رو از شدت خستگی حدف کرد.

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:44:09
    پاسخ
    51 3

    حیف از بارسا

  • amin
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:50:54
    پاسخ
    51 3

    هههههههههه رئالتونم که حذف شد. آخی گریه نکنین یه روزی رئالم می ره فینال

  • مهدی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 07:58:55
    پاسخ
    32 5

    ژرمن ها شکست ناپذیرند انتظار دیگه ای نمی رفت

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 10:33:43
    پاسخ
    51 5

    حق مربی مغرور و متکبر بیش تر از ینهاست .. حیف از بارسلونا بود

  • viva barca
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 10:59:35
    پاسخ
    47 5

    اخی اون همه ادعا داشتن مورینیو رونالدو اخرشم حذف شد

  • ساکت
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:14:57
    پاسخ
    55 3

    مورینیو به شاگردای قدیمش قبل از بازی بارسا -چلسی sms زده بود که همدیگرو دد فینال میبینیم. آقای خاص باید به فکر تیم خودت باش.نه بازی با اعصاب تیم حریف

  • محمد رضا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:19:13
    پاسخ
    48 6

    چه خوب شد این رئال مادرید از لیگ قهرمانان پرت شد بیرون... بابا گلی به جمال بارسلونا که دیدار برگشت را مساوی کردند. این رئال مادرید رفت و برگشت را باخت. باد مورینیو و رونالدو خوابید... شنیدم رونالدو و مورینیو آخر بازی گریه کردند.

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:20:34
    پاسخ
    11 17

    حق به حقدار رسید. هر دو بازی

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:36:29
    پاسخ
    44 5

    رئال تسلیت.

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:39:50
    پاسخ
    40 2

    اینکه نمایندگان اسپانیا حذف شدند باورنکردنیه ولی نشون دهنده این هم هست که تا وقتی فردی با توطئه به دنبال برتری باشه به جایی نمیرسه.....مورینو به دمتئو کمک کرد بارسلونا رو حذف کنه ولی بازم مثل همیشه راه به جایی نبرد و امسال هم فقط فقط یک جام نصیبش میشه!

  • 6تایه52
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 11:52:07
    پاسخ
    10 49

    اشکال نداره ، تیم قدرتمند رئال ، اسیر خستگی بازی با بارسا بود و نتونست خوب نتیجه بگیره ... هر چند پنالتی روی گرانرو رو نگرفتن ... به امید قهرمانی رئال در لالیگا ...

    • 45
      جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 03:58:16
      5 1

      خواب دیدی فکر کنم . کدوم پنالتی؟ یه پنالتی بهتون تقدیم شد بس نبود؟

  • زرشک
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:12:56
    پاسخ
    46 4

    جیگرم حال اومد

  • طرفدار بازی زیبا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:19:16
    پاسخ
    35 4

    امان از دست این فوتبال اون از بارسلون اینم از رئال نامحتملترین تیم ها در شبهای بهم خوردن معادلات فوتبالی روی بد سکه رو علی رغم شایستگی به اسپانیایی ها نشون دادند. و چه بی رحم است این فوتبال!!!

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:21:06
    پاسخ
    42 2

    حال کردم

  • چلسی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:36:37
    پاسخ
    13 43

    چلسی قهرمان میشه..... خدا میدونه که حقشه......

  • حمید تراکتور
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:39:36
    پاسخ
    28 3

    نمونه بارز از یک فوتبال پاک ................ !

  • SD
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:54:37
    پاسخ
    43 3

    آفرين بر بايرن مونيخ. آفرين بر كار گروهي و سخت كوشي شان

  • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 12:59:38
    پاسخ
    41 5

    خیلی شانس اوردن که در ضربات پنالتی یاختن مادریدیها تسلیت باکمک داور

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 13:17:25
    پاسخ
    52 6

    آخ جون..... دیدن داشت قیافه کریس و مورینیو..... آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون

  • اميد تفتي
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 13:44:37
    پاسخ
    13 30

    بارسلونا و رعال مادريد قرباني ال كلاسيكو شدند. رعال به شدت خسته بود

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 13:52:58
    پاسخ
    51 5

    وقتی زانو زدن مورینیو رو دیدم لدت بردم

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:15:32
    پاسخ
    51 4

    دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خنک شد. هــــــــــــــــــــــــــــــورررررااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • مجتبی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:16:02
    پاسخ
    36 5

    پایان افسانه ماتادورها

  • رضا پرسپولیسی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:27:36
    پاسخ
    55 5

    مورینیو قبل ازبازیهای برگشت گفته بود بازیکنان چلسی روتو مونیخ می بیند الان هم همین کار رومیتونه بکنه منتها به عنوان یک تما شاجی حالا بفهمه که بارسا اگه باخت تومجموع دوتا بازی چلسی روتحقیر کردنه مثله مادرید درود بربازی زیبای بارسا که توبدترین حالت هم ضد فوتبال بازی نمیکنه راستی با پنالتی که برای مادرید گرفته شد معلوم شد داوریها با کدام تیم است

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:29:29
    پاسخ
    49 2

    طرفدارای رئال الان کجان اونوقت؟

  • ایتالیا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:31:20
    پاسخ
    10 38

    واقعا بازی زیبایی بود. من بایرن رو دوست دارم و عاشق آقای خاص هستم و لی انصافا بایرن استحقاق بیشتری داشت برای رسیدن به فینال. سال آینده سال فوتبال ایتالیاست چرا که یووه بانوی پیر فوتبال ایتالیا از خواب بیدار شده در ضمن هیچ چیز لیگ قهرمانان اروپای امسال به اندازه حذف آب انار فروشای بارسا حال نداد.

  • خانواده پرسپولیسی
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:36:34
    پاسخ
    56 4

    گواردیولا9 مورینیو مغرور2 حالا برو مونیخ ازسکوها بازی چلسی روببین راستی تخمه یادت نره با بازی خیلی حال میده

  • بی نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:39:41
    پاسخ
    45 3

    صدایی از طرفداران رئال درنمیاد !!!!!!!!!!!

  • رضا بارسا
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:41:39
    پاسخ
    37 6

    هرچند دربازی با چلسی خیلی ازموقعیت های بارسا گل نشدوچلسی با چاشنی شانس رفت فینال ولی مورینیو که این همه ادعا داره تو زمین مادرید هم حرفی هم برایه گفتن نداشت خدا جایه حق نشسته تو بازی سوپرکاپ یکبار دیگه باخت مورینیو رو خواهیم دید زنده باد فوتبال پاک وزیبای بارسا

  • سپهر
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:46:12
    پاسخ
    42 5

    آخ که جیگرم حاااااااال اومد

  • meysam.2
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:47:43
    پاسخ
    43 6

    نفرین بارسا گرفت.برید با همون لالیگا خوش باشید.

  • بهاره
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:48:23
    پاسخ
    53 4

    فرق میان حذف ریال و بارسا آنکه ریال با نیمکتی بسیار قدرتمند از ابتدای شامپیون لیگ تا نیمه نهایی حریفان اسانی‌ داشت و در برخورد به اولین حریف جدی، حتّی در خانه خود نیز نتوانست فوتبال برتری به نمایش بگذارد. ولی بارسا با نیمکتی ضعیف هم حریفان نیرومندی داشت و هم در همه بازی ها، بی‌ چون و چرا تیم برتر میدان بود. امسال در ریال ستارگانی چون کاکا، آلتین توپ، هیگواین، دیارا و نوری شاهین اغلب نیمکت نشین بودند و بارسا حتّی با غیبت ویلا، آبیدال و فونتاس و با وجود دوری از فرم ایده‌ال پیکه و پدرو و استفاده از سه‌ بازیکن تیم ب خود، تللو، بارتا و مونتایا هنوز هم زیباترین فوتبال دنیا را نمایش می‌‌داد و با بد شانسی‌ از رسیدن به فینال شامپیون لیگ بازماند.

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 14:49:06
    پاسخ
    29 7

    زنده باد بایرن. منتظر پنجمین قهرمانی بایرن در جام قهرمانان!

  • میثم
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 16:11:52
    پاسخ
    28 6

    فوتبال غیر قابل پیش بینی ، کی فکرشو میکرد بایرن و چلسی بیان فینال!!؟

  • رامبد
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 16:26:10
    پاسخ
    44 5

    شکر، چوب خدا صدا نداره طرفداران رئال پس از حذف بارسا خیلی دور برداشته بودن خدا رو هم بنده نبودن .... و اینگونه است که خدا بینی متکبران را به خاک میمالد....

  • بدون نام
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 16:38:40
    پاسخ
    34 2

    یک بازی مدرن. لذت بخش بود. چرا در فوتبال ما این تاکتیک ها نیست؟ جوا: چون مربی درست و حسابی نداریم. همه دنبال لابی هستند و سنگ اندازی برای هم. فقط ادعا. پوچ و توخالی.

  • mohammad ..
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 16:42:40
    پاسخ
    48 4

    بایرن حقش بود و بازی خوبی نسبت به رئال به نمایش گذاشت .. مورینیو بای بای ..

  • امیر
    پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 - 16:53:04
    پاسخ
    64 11

    روی هرچی رئالیه کم شد حسااااااااااااااااااااااااااااااابی :)

  • نوید
    جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 00:58:51
    پاسخ
    6 2

    حال میکنم فوتبال پاک بایرن ضد فوتبال چلسی بحرین رو شکست بده .به همه تون شیرینی میدم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x