در بخشی از گفت وگوی روزنامه اعتماد با رسول منتجب­نیا از اعضای حزب اعتماد ملی آمده است:

*متاسفانه امروزه نشر اکاذیب و مجعولات یک امر عادی شده است. یکی از مسائل ضداخلاقی که در جامعه پدید آمده همین مساله است که خبری جعل شده و به سرعت در جامعه منتشر می‌شود حتی برخی در بزرگنمایی و شاخ و برگ دادن به این اخبار گوی سبقت را از هم می‌ربایند.
*پس از حماسه بزرگ دوم خرداد و واگذاری قدرت به اصلاح‌طلبان عده‌یی این موضوع را تاب نیاوردند و حرکتی را علیه اصلاح‌طلبان و چهره‌های اصلاح‌طلب آغاز کردند و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری نهم برای تخریب اصلاح‌طلبان از مونتاژ فیلم و سی‌دی و عکس سود بردند و در آن زمان این تخریب‌ها به اوج خود رسید. برای منحرف کردن افکار عمومی چه هزینه‌هایی کردند و چه دروغ‌هایی ساختند؛ پس این امر تصادفی نبوده و این مونتاژها و دروغ‌ها را دست‌های پنهانی و پشت پرده برای تخریب اصلاح‌طلبان به کار گرفتند تا بتوانند قدرت داشته باشند. در واقع هدف آنها داشتن قدرت بود.
*این گروه شامل افراد و گروه‌های خودسری می‌شد که مخدوش کردن چهره‌های انقلابی در نزد مردم را به صورت برنامه‌ریزی شده انجام داد چون این عمل از حذف فیزیکی کم‌هزینه‌تر بود و وقتی هم که تریبون در اختیارشان قرارگرفت و از رانت دولت هم استفاده کردند، برنامه‌های خود را به صورت کاملا سازمان‌یافته عملی کردند و هر چند تعدادی از این افراد و گروه‌های خودسر به دولت هم نزدیک بودند.
*در هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا افراد تندرو وجود دارد. متاسفانه این تندروها در طیف اصولگراها بیشتر دیده می‌شود اما در همین طیف افراد معتدل و منصف هم وجود دارند که دین و شرف خود را فدای قدرت چند روزه نمی‌کنند؛ متاسفانه این افراد آماج حملات بیشتری هستند چون واقعا از اصول حقیقی ارزش‌ها دفاع می‌کنند و شعار نمی‌دهند. متاسفانه این گروه مافیایی خودسر فضایی را فراهم کرده که افراد یا باید به همه‌چیز پشت پا بزنند و تنها به سیاست و قدرت فکر کنند یا اگر پایبند اصول و اسلام و شرف و دین باشند با کمترین انتقادی حذف شده و مورد حمله قرار می‌گیرند.
*مطلبی را که امام (ره) و آیت‌الله مدرس فرمودند در صورتی محقق می‌شود که ما اصل را بر دیانت بدانیم و در دیانت سراغی از سیاست بگیریم یعنی دیانت بر سیاست غالب باشد. در فضای فعلی سیاست بر دیانت غالب شده است. امروز برخی به دنبال این هستند که دیانت را زیر پرچم سیاست ببرند و منافع خود را در هر جایی و به هر قیمتی دنبال کنند بنابر این از دیانت به عنوان ابزاری برای سیاست استفاده می‌کنند، هرچند این فلسفه مطرودی است که هدف وسیله را توجیه کند اما آنها این فلسفه را پیش گرفته‌اند در حالی که هدف ما باید رضای خدا باشد نه اینکه دین را ابزاری کنیم که در قدرت بمانیم.
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    18 4
    اگر حكومت به فكر دين و انسانيت بود نبايد اجازه مي داد ،شتر تخريب و بد اخلاقي و دروغ به حركت در ايد . ولي حالا حركت كرده و در خانه همه خواهد خوابيد.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    22 4
    واقعيت اين است كه ريشه مشكلات در اين است حكومت به قانون اساس التزام عملي ندارد. به عنوان نمونه: 1- بعد از 30 سال جرم سياسي را تعريف نكرده است . حكومت كوتاهي كرده چوبش را مردم مي خورند. اين عين ظلم نيست. 2- يك صدم بهاي كه به اسلاميت نظام داده مي شود به جمهوريت ان داده نمي شود. شاهد مدعا :مصوبه هاي از مجلس كه مخالف تصميم شورا انقلاب فرهنگي باشد خلاف شرع مي دانند به بهانه اينكه زير نظر رهبري است و ان موقع به سرعت طرح نظارت بر نمايندگان را تصويب مي كنند