مهر نوشت:

تیزهوشی مامور راهنمایی و رانندگی و ترس مرد آدم ربا باعث شد ماجرای ربوده شدن پسر 10 ساله در انتقام گیری خانوادگی 150 دقیقه بیشتر طول نکشد. 
ساعت 19 چهارشنبه 29 فروردین امسال ماموران گشت راهنمایی و رانندگی تهران در بزرگراه شهید همت به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای رنگ برخورد کردند که راننده آن در کنار خیابان ایستاده و از خودروهای عبوری تقاضای بنزین می کرد. با مشاهده این صحنه، واحد گشت راهنمایی و رانندگی برای کمک در کنار بزرگراه توقف و یکی از ماموران به سمت خودرو و راننده پراید رفت که ناگهان راننده، با مشاهده صحنه نزدیک شدن پلیس شروع به فرار از محل توقف پراید کرد.مامور گشت پلیس راهور ، بلافاصله با کمک یکی دیگر از همکاران خود به تعقیب راننده پراید رفته و موفق شدند او را به نام سعید 24 ساله دستگیر کنند. با دستگیری راننده خودرو پراید ، ماموران راهنمایی و رانندگی به بررسی علت فرار او پرداخته و در بازرسی خودرو موفق به پیدا کردن پسربچه 10 ساله ای به نام علی شدند که در صندلی عقب پراید به حالت نیمه بیهوش قرار داشت.

در تحقیقات مقدماتی انجام شده از راننده پراید مشخص شد که پسربچه 10 ساله به علت خورانده شدن آبمیوه مسموم، دچار مسمومیت شدید و بیهوشی شده که بلافاصله به دلیل نامناسب بودن وضعیت جسمانی به بیمارستان منتقل شد. متهم نیز به همراه خودرو توقیف شده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهم در اظهارات اولیه به کودک ربایی اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشت که به همراه پسرخاله اش اقدام به کودک ربایی کرده است. در ادامه تحقیقات، متهم در خصوص علت و انگیزه کودک ربایی نیز مدعی شد که دخترخاله اش به نام مهناز قصد داشته تا از همسرش جدا شود اما همسرش او را به اجبار از خانه پدری اش برده و از آن زمان نیز اطلاعی از او ندارند و او به همراه برادر مهناز ، اقدام به کودک ربایی کرده است.

متهم در خصوص نحوه کودک ربایی به کارآگاهان اداره یازدهم گفت: ساعت 16 و 30 دقیقه 29 فروردین به در خانه یکی از بستگان علیرضا - همسر مهناز - رفتیم که پس از زدن در ، پسربچه 10 ساله ای در را باز کرد و ما نیز بلافاصله او را ربودیم تا در قبال آزادی پسربچه 10 ساله ، علیرضا نیز مجبور شود مهناز را به خانه پدرش بازگرداند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعترافات صریح متهم در خصوص همدستی و مشارکت پسرخاله اش در این کودک ربایی کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت جواد 18 ساله ، دومین متهم پرونده را نیز ظهر پنجم اردیبهشت در خیابان پاسداران ـ خیابان دولت دستگیر کردند. این متهم نیز ضمن اعتراف صریح به جرم آدم ربایی ، انگیزه اصلی خود را رهایی خواهرش از دست دامادشان اعلام کرد. در ادامه تحقیقات انجام شده از خانواده پسربچه ربوده شده مشخص شد که این خانواده از بستگان دور خانواده علیرضا بوده و به هیچ عنوان هیچ اطلاع و یا دخالتی در اختلافات شخصی و یا خانوادگی علیرضا و خانواده مهناز نداشتند.

با بهبود نسبی پسربچه 10 ساله و انجام تحقیقات ، وی در خصوص نحوه ربوده شدن خود توسط متهمان عنوان داشت: روز حادثه همراه تعدادی از دوستانم در حال بازی کردن در داخل کوچه بودم که دو نفر با یک دستگاه پراید به سمت من آمده و عنوان کردند که ماشین آنها خاموش شده و از من و دوستانم برای هل دادن ماشین درخواست کمک کردند. در حال هل دادن ماشین بودیم که ناگهان یکی از آنها، بدون آنکه دوستانم متوجه شوند، مرا محکم گرفت و خیلی سریع سوار ماشین کرد و بلافاصله ماشین نیز شروع به حرکت کرد. در حالیکه از آنها درخواست می کردم که رهایم کنند، به من یک آبمیوه داده و مرا مجبور کردند تا تمام آبمیوه را بنوشم که پس از نوشیدن آبمیوه دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم تا اینکه در داخل بیمارستان به هوش آمده و مادرم را در بالای سر خود مشاهده کردم.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =