ایسنا نوشت:

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اميدوار است كه سرخپوشان به روند نتايج خوبشان در آسيا ادامه داده و عملكرد ضعيف در ليگ، مانع از درخشش آنها نشود.
مصطفي دنيزلي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تيم الهلال عربستان درباره اين بازي گفت: مسير حركت ما در آسيا كاملا مشخص است. ما تاكنون در آسيا بازي‌هاي خوبي انجام داده و نتايج خوبي گرفته‌ايم و اين روند را در بازي فردا هم ادامه خواهيم داد. اما طبيعي است كه با توجه به بازي‌هاي ليگ برتر ما با دو مشكل روبرو هستيم. نخست آن كه وضعيت روحي و رواني تيم ما به دليل نتايج بد در ليگ برتر كمي ضعيف شده و دوم اين كه بين شرايط رواني بازي‌هاي داخلي و آسيايي تفاوت وجود دارد و ما بايد اين تفاوت را با كار روي ذهن بازيكنان برطرف كنيم.
وي ادامه داد: در بازي فردا نبايد اعتماد من و اعتماد طرفداران تيم از بين برود. ما براي خاطر هواداران پرسپوليس و فوتبال ايران سعي مي‌‌كنيم كه بازي خوبي را از خود به نمايش بگذاريم. اين خط سيري است كه قرار است كه آن را هم فردا ادامه دهيم، به جز اين مساله بيشتري براي گفتن باقي نمي‌ماند، چرا كه با مسئوليت خود آشنا هستيم و فردا هم براي كسب پيروزي به ميدان مي‌رويم.
در ادامه خبرنگاري از دنيزلي پرسيد چه برنامه‌هاي براي اين تيم دارد كه در بازي فردا مانند بازي با الغرافه تيمش در دقايق پاياني بازي پيروزي را با تساوي عوض نكند. سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: در بازي با الغرافه روي يك حادثه در دقايق پاياني گل خورديم ، اما همان گل فشار زيادي بر ما وارد كرد. ما قرار است فردا برابر تيمي قرار بگيريم كه گفته مي‌شد كه قويترين تيم اين گروه است، ولي با بازي‌هايمان نشان داديم كه قوي‌ترين تيم اين گروه ما هستيم و بازيكنان من فردا اين را ثابت مي‌كنند.
دنيزلي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان تيمش بر بازي فردا با مصدوميتي روبرو هستند، گفت: در حال حاضر چند تن از بازيكنان ما با اندكي مصدوميت روبرو هستند، ولي شرايط به گونه‌اي نيست كه كسي به خاطر مصدوم بودن نتواند در بازي فردا بازي كند.
سرمربي سرخپوشان در حالي تيمش را بدون مصدوم اعلام كرده كه سايت باشگاه پرسپوليس در خبر روز دوشنبه خود از آسيب ديدگي اولادي و غيبت او در اين ديدار خبر داده بود.
در ادامه خبرنگاري به صحبت‌هاي چند روز اخير چند تن از پيشكسوتان پرسپوليس عليه دنيزلي اشاره كرد و از او پرسيد، نظرش در مورد آن صحبت‌ها و حمايت ايرانيان و علي پروين از وي چيست؟ سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: من نمي‌توانم تمام اظهارات ديگران را پيگيري كنم و در واقع اين مسايل آنقدرها هم برايمان مهم نيست. اين طبيعي است كه ما كار خود را انجام مي‌دهيم و برايمان اهميتي ندارد كه هر كسي درباره ما چه بگويد. من به خاطر موفقيت پرسپوليس به ايران آمده ام و به اين كار هم ادامه خواهم داد.
سرمربي پرسپوليس در ادامه نظرش را درباره حضور هواداران پرسپوليس در بازي با الهلال اين گونه بيان كرد: ما با هوادارانانمان كامل مي شويم و فردا هم مانند بازي با الغرافه منتظر 100 هزار هوادار هستيم. من مطمئن هستم كه طرفداران ما فردا كنار ما خواهند بود.
دنيزلي در پايان صحبت‌هايش از خبرنگاران خواست كه اندكي صبر كنند تا نكته‌اي را به حرف‌هايش اضافه كند. او گفت: هفته‌ گذشته و پس از بازي با تراكتورسازي گفته بودم كه 10 نفر از تيم ما خواهند رفت، اما گويا اين حرف من باعث سوءتفاهم شده بود و برخي فكر كرده بودند كه منظور من اين است كه از 18 نفري كه در آن بازي حاضر بودند، 10 نفر از تيم خواهند رفت، در حالي كه منظور من اين بود كه از مجموع 30 بازيكني كه در پرسپوليس هستند، 10 نفرشان فصل آينده با ما نخواهند بود.
همچنين در پايان نشست خبري خبرنگاري از دنيزلي پرسيد، فردا در ورزشگاه آزادي «پرسپوليس روز» را خواهيم ديد يا «پرسپوليس شب» كه وي در پاسخ گفت: فردا «پرسپوليس روز » را خواهيد ديد.
آسمير آودوكيچ نيز كه به همراه دنيزلي در نشست خبري حاضر شده بود، درباره بازي فرداي اين تيم برابر الهلال گفت: ما در بازي‌هاي آسيايي بسيار خوب بازي مي‌‌كنيم و تيممان را با تيمي كه در ليگ برتر بازي مي‌كند ، فرق دارد. تاكنون شرايط مان بسيار خوب بوده است و من با خط دفاعي تيمم كاملا هماهنگ هستم و اميدوارم فردا هم همين گونه باشد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالار IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    25 62
    تیمی که یازدهم لیگ است و خطر سقوط را بیخ گوشش احساس می کند خیلی خنده دار است که بگوید قوی ترین تیم گروه آسیایی است شما بیش از هر چیز مدیون شانس خود هستید.
    • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      25 17
      برو استقلالی از شما بدتر نیستیم که با ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول حالا سوم باشیم ها ها ها ها ها
    • پرسپولیسی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      23 14
      پ ن پ شما که در جدول سوم هستید و خطر حذف از آسیا رو دارید حتما قویترین تیم آسیائی هستید؟به خصوص که در ضعیفترین گروه قرار دارید"هه هه ههههههههههه
    • علي IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      14 11
      تو آسيا به لطف بازيكن جك تري ديشون شانسي ميبرن بعد از ما ايراد ميگيرن كه چرا هي برديمشون..
    • فقط قرمز IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      24 10
      فکر کردی شما دوپینگی ها که الان سوم جدول هستید قویترین تیم آسیا هستید"و اگر هم حمایت عزیز محمدی نبود معلوم نبود توی لیگ چندم بودید؟خبر آنلاین خواهشا نظرم رو ثبت کن تا جواب اهانتهاشون رو بفهمن.
    • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      11 8
      ما که حداقل شباب امارات رو با اقتدار بردیم شما به فکر استلال باش که تو بازی با ریان که مستحق مساوی بود یه گل شانسی زد بازی با نسف قارشی هم که مستحق باخت بود یه امتیاز شانسی گرفت با این همه شانس تازه تو گروهش سومه
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    12 4
    مهم نیست ولی نامردی که نظر من رو ننوشتید که هیچ ایرادی هم نداشت
  • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    18 10
    الهلال همون تیمی نیست که استقلال رو چند بار حذف کرد؟!
    • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
      12 5
      همون تيميه كه با سامي الجابر 4 تاييتون كرد واي واي....سامي الجابر...ديدي چي كار كرد.....
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    16 5
    اون قدری که دنیزلی دلش برای پرسپولیس ایران می سوزه ، مسئولین ما دلشون نمی سوزه %
  • SirNumber13 IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    14 8
    تيمی که 6 تا 6 تا ميخوره و تا چند سال قبل در دسته 3 دست و پا ميزد خيلی خنده داره که بخواد اينجا کامنت بزاره و کل کل کنه!!!!!!خبر آنلاين عزيز بچاپ لطفاً.
  • پرسپولیس زلزله همینه!!! IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    1 0
    چرا نظر های منو نمیذاری