+ A - دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 13:01:00 چاپ
امتیاز به مطلب 15 نفر

اعدام 9 قاچاقچی شیشه/اسامی معدومان

جامعه > قضایی - 9 قاچاقچی عمده مواد مخدر صبح دیروز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، احکام اعدام این 9 قاچاقی در جریان رسیدگی به دو پرونده جداگانه صادر شده بود.

در یکی از این پرونده‌ها، در پی دستگیری چند متهم فروشنده مواد مخدر، در جریان تحقیقات از آنان ماموران اطلاع پیدا کردند که چند قاچاقچی یک محموله پانصد کیلوگرمی شیشه را به طرز ماهرانه‌ای در درون محموله قطعات پیش ساخته سنگی ارسالی به یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا قرار داده و در حال ارسال آن بودند.

محموله موصوف در سه کانتینر پس از انتقال به بندرعباس از طریق گمرک شهید رجایی به کشتی منتقل که بعد از اطلاع، کشتی موصوف به گمرک عودت و محموله مواد مخدر شیشه از آن کشف شد.

در پی تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی، شعبه رسیدگی کننده قاچاقچیان یاد شده به اسامی رضا گلشنی، ابوالفضل نوروزی، مجید حیدرخانی، مجید دوستی، مجید ماندهی، علی علایی و بابک پرآورزر را به اعدام محکوم کرد.

همچنین در پرونده دیگری از دو برادر به اسامی بهمن و بهزاد نبوی به اتهام ساخت 212 کیلو و 610 گرم مواد روانگردان شیشه تحت تعقیب قرار گرفتند که در تحقیقات بعدی از محل زندگی آنان 212 کیلو و 610 گرم دیگر مواد روانگردان شیشه کشف شد که شعبه دادگاه انقلاب اسلامی پس از رسیدگی ، نامبردگان را به اعدام محکوم کرد.

رسیدگی به اتهامات این افراد با حضور وکلای آنان انجام شد و بنا به آرای صادره، تمامی اموال محکومان یاد شده از جمله دهها دستگاه خودروی گرانقیمت نیز که از محل قاچاق مواد مخدر تهیه شده بود ، به حکم دادگاه مصادره شد.

در پی صدور احکام یاد شده ، محکومان مذکور تقاضای عفو داشتند که پس ار رسیدگی تقاضای عفو آنان نیز رد شده بود.

4747

نظرات 14
  • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 13:29:04
    40 9 پاسخ به این نظر
    به درک مثل انگلن تو جامعه
  • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 14:29:13
    25 7 پاسخ به این نظر
    خدا لعنتشون کنه
  • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 15:11:32
    16 15 پاسخ به این نظر
    بهزاد نبوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قاچاقچی هم بود؟
    • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 17:01:54
      6 1
      نه بابا اين ممدشونه
  • زارع دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 15:39:53
    4 7 پاسخ به این نظر
    باید قاچاقچیان غیر عمده همرا اع8دام کردئ تا این بلای خانمان سوز بربیفتد
  • بدون نام دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 18:18:52
    7 4 پاسخ به این نظر
    باید همه این انگلها را زیر پا له کرد.
  • مریم دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 21:53:47
    8 4 پاسخ به این نظر
    توروبه خدا ازجدیتتون کاسته نشه همینجور ادامه بدید انشاالله همشون ریشه کن بشن که جوونای مردمو ریشه کن می کنن.
  • مریم دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 22:20:01
    5 4 پاسخ به این نظر
    توروبه خدا ازجدیتتون کاسته نشه همینجور ادامه بدید انشاالله همشون ریشه کن بشن که جوونای مردمو ریشه کن می کنن.
  • بدون نام سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 02:03:56
    8 4 پاسخ به این نظر
    این شیشه خیلی خطرناکه و باید نه تنها با قاچاقچی و تولید کننده برخورد کرد حتی برای مصرف آن هم تنبیهات و مجازات در نظر گرفت در کشوری که شرب مشروبات الکلی مجازات شلاغ داره چرا مصرف شیشه که خیلی هم خطرناکتره هیچ مجازاتی نداره ؟ مردم امنیت ندارند اکثر خلافکارها با مصرف این ماده به شدت خوی درندگی پیدا کرده و دست به هر کاری میزنند
  • علی سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 14:30:02
    7 4 پاسخ به این نظر
    رضاگلشنی بچه محلمون بود. ماشینایی سوار می شد که تو خواب هم ندیدیم. 30 میلیارد سرمایه داشت. 25 سالشم بود.ولی انگل بود دیگه. بهرحال یروزی باید این اتفاق می افتاد. رضا بخاطر طمع زیادی مرد.مرد حسابی 30 میلیارد سرمایه!!!!!!!!!!!!! بستته دیگه.
  • المیرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 - 14:35:07
    3 1 پاسخ به این نظر
    slm امیدوارم خدا از تقصیراتشون بگذره نمیدونین زن و بچشون چی سرشون اومده تو این دنیا جوابشو پس داد
  • بدون نام چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 - 14:46:39
    0 2 پاسخ به این نظر
    این تازه یکدونشونه
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:12:07
    0 3 پاسخ به این نظر
    محض اطلاع هم اکنون ما یکی از صادرکنندههای شیشه(موادمخدر از نوع خطرناکش)به خارج از کشور هستیم . تو محله ما واقع در سه راه سرگردان زمزم قلعه مرغی تهران چندین نفر به خاطر حمل شیشه به مالزی دستگیر شدند و درانجا به حبس ابد محکوم شدند. قاچاقچی ها برای اهداف شومشان از جوانان بدون سابقه بیکار که زیر فشار مالی هستند استفاده میکنند. من یکی را میشناسم وقتی خبر رسید تو مالزی دستگیر شده به من شوک وارد شد .بچه مثبت بود نماز میخوند هیت میرفت... اخرین بار دیدم بدجوری دنبال کار بود.....حیف شد.چطوری فریب خورد در تعجبم از جوانان میخوام خیلی محتاط باشند. باید قضیه شیشه وسایر مواد مخدر جدی تر برخورد شود و ماموران تجسسس نیروی انتظامی را بیشتر کنند تا لبراتورهای ساخت مواد به کلی در کشورنابود شود.
  • رامتین مهرشادی سه شنبه 22 اسفند 1391 - 05:27:31
    0 1 پاسخ به این نظر
    اینجور آدمها خیلی زیاد هستن حتی در اطرف مان یا وابستگان مان بلا به دور خدا به ما رحم کند حتی به خود من خدا خدا خدا
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.