+ A - سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 19:17:00 چاپ
امتیاز به مطلب 39 نفر

خانواده قربانیان حادثه برنامه خاله شادونه /گزارش تصویری

جامعه > حوادث - بر اثر ازدحام در زمان خروج از سالن ورزشی خرمدره که برنامه"خاله شادونه" در آن در حال اجرا بوده است، نگار صالحی(7 ساله)، مهدی مولایی(7 ساله) و بهاره شادمهر(6 ساله) کشته شده اند.

ساعت 18 و 10 دقیقه روز پنج شنبه به دلیل ازدحام جمعیت در سالن شهدای خرمدره که برنامه خاله شادونه در آن محل در حال اجرا بود، هشت نفر از کودکان حاضر در برنامه در بین ازدحام جمعیت مصدوم شدند که دو نفر از کودکان در محل فوت کردند و دو نفر دیگر به دلیل جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان منتقل می شوند. همچنین دو نفر از کودکان انتقال داده شده به بیمارستان موسوی شهر زنجان که دچار ضربه مغزی شده بودند صبح روز جمعه فوت کرده ولی حال دیگر کودک منتقل شده به بیمارستان مطلوب است. حال چهار مصدوم دیگر این حادثه خوب گزارش شده است.

بنا به گفته های نوری پور فرماندار شهرستان خرمدره، مسئولان برگزاری "برنامه خاله شادونه" هیچگونه هماهنگی برای اجرا برنامه با فرمانداری خرمدره نکرده بودند.
 

با وقوع این حادثه ملیکا زارعی مجری برنامه،نامه ای نوشت و فعلا از اجرای برنامه انصراف داد.

45232

کلید واژه ها: مرگ - حوادث غیر مترقبه -
نظرات 51
  • کمانتاب سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 19:26:12
    231 2 پاسخ به این نظر
    طفل معصوم ها قربانی بی کفایتی و زیاده خواهی مسئولین شدند
  • نظر من سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 19:49:47
    72 36 پاسخ به این نظر
    مسئولان برگزاری داشتن خدمت میکردن به مردم خرمدره... اگر دنبال مقصر می گردیم باید بریم سمت و سوی خدمات ارائه شده جهت شادی مردم که به ساخت و ساز بناهای مختص اینجور امور برمیگرده.
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 20:34:00
    118 2 پاسخ به این نظر
    خدا از بانيانش نگذره الهي
  • saeed سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 20:44:34
    116 1 پاسخ به این نظر
    اقعا دلم به درد اومد بیچاره خانواده این فرشته ها واقعا متاسفم خدا خودش بهتون صبر بده واقعا چقدر قیمت یک انسان در جامعه ما کم است
  • سایه سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 20:52:04
    89 3 پاسخ به این نظر
    دیگه چه فرقی میکنه کی مقصره این بیچاره ها تا اخر عمرشون بدبخت شدن
  • امیر سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 21:08:26
    129 3 پاسخ به این نظر
    مثلاً اگر با فرمانداری هماهنگ می شد چه گلی بر سر مردم می زدید!!!!!!! خدا از باعث و بانی این قضیه نگذرد ان شاء الله
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 21:22:23
    67 14 پاسخ به این نظر
    ای کاش من میمردم و این بچه ها هنوز زنده بودند
    • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:43:45
      34 16
      خدا از دلت بشنوه !!!
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 21:32:32
    112 1 پاسخ به این نظر
    فرماندار شهرستان خرمدره، مسئولان برگزاری "برنامه خاله شادونه" هیچگونه هماهنگی برای اجرا برنامه با فرمانداری خرمدره نکرده بودند!!!!!!!!!!!!!! آخه مگه میشه 4000 نفر تو یکجا جمع بشن بدون مجوز! 4تا کارگر میخوان روز کارگر راهپیمایی کنن میگن برید تو بیابان اما وسط شهر این همه جمعیت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانی سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 21:38:28
    75 2 پاسخ به این نظر
    جای خالی بچه هاشون رو چطوری تحمل میکنن؟خدا صبرشون بده "من که خیلی ناراحت و متاثر شدم.
    • پرنیان سه شنبه 6 خرداد 1393 - 11:55:40
      0 0
      منم
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 21:44:22
    63 6 پاسخ به این نظر
    طفلان معصوم قرباني مديريت ضعيف مملكتي بخصوص صدا و سيما شدند. تازه صدا و سيما ميگه به ما ربطي نداره ! مگر خاله شادونه در صدا و سيما برنامه اجرا نميكنه؟ مگر ايشان در صدا و سيما به بچه ها معرفي نشده! از صبح تا شب برنامه هاتون شده خاله شادونه و امسال اون ولي وقتي برنامه زنده اجرا ميكنه ديگه به شما ربطي نداره؟
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:30:13
    42 2 پاسخ به این نظر
    ای داد بیداد، ناراحت کننده بود.
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:35:42
    29 10 پاسخ به این نظر
    دِ این خانواده هاشون مقصر هستن دیگه الان باید این خاله شادونه و تمام مسولان رو بکشن پای دادگاه اگه قانون جواب نداد که نخواهد داد شخصا عمل کنن .
  • بدون نام سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:39:07
    47 3 پاسخ به این نظر
    فرماندار میخاد پستش حفظ بشه حرفش خیلی بی ربطه هماهنگی نشده!!!!!!!!!!خیلی بده آدم میمونه چی بگه طفلای معصوم
  • مریم سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 22:39:42
    36 5 پاسخ به این نظر
    این گروه های برنامه های کودک همیشه همینجورند. در بدترین و شلوغ ترین جاها بساطشونو برپا میکنند و به نظرشون هم حتمن هرچه شلوغ تر بهتر!خودم چندین بار در جریان مراسمات مختلف تو ازدحامشون داشتم خفه میشدم
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 03:16:52
    23 2 پاسخ به این نظر
    ووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی جگرم اتیش گرفت. اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سالار چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 04:08:00
    20 9 پاسخ به این نظر
    چرا این همه منفی دادید اگر خدا بچه هاتون رو ازتون بگیره خوشحال می شوید که به تمام نظر ها و کامنت ها منفی زدید انشالله این بلا سر خودتون بیاد تادیگه منفی نزنید ... لطفا پخش کن خبر انلاین
  • @ چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 04:35:10
    24 1 پاسخ به این نظر
    متاسفانه این اولینش نیست و آخرینش هم نخواهد بود؟!..................................
  • فاطمه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 05:08:44
    19 3 پاسخ به این نظر
    از درگاه ایزد منان برای والدین این فرشتگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم از صمیم قلب به خاله شادونه عزیزم وپدران و مادران داغ دیده تسلیت میگویم فاطمه رنجبر _مشهد
  • غلام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 05:44:45
    23 13 پاسخ به این نظر
    خانم زارعی با مظلوم نمایی و نامه ی احساسی نوشتن نمی توانی خودت را بی گناه نشان بدهی ..شما هم به اندازه ی دیگران مقصری ....دنیا دار مکافات است .
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 11:57:04
    31 10 پاسخ به این نظر
    هیچکس نمی خواد قبول کنه که دلیل اصلی این حادثه فرهنگ پایین مردمه ما هنوز هم یاد نگرفتیم تو صف بایستیم و نوبت را رعایت کنیم......فرهنگ ما داره از بین میره.......
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 11:58:02
    17 2 پاسخ به این نظر
    خدا از همه ی کسانی که مقصر بودند ویا کوتاهی کردند تقاص بگیره ،بی انصاف ها به عکس این بچه نگاه کنید، ادم دق میکنه ،باید محاکمه انها علنی و در رسانه ها نشان داده بشه و مردم باید پیگیری کنند ،خون این بچه ها نباید پایمال بشه
  • دلشکسته چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 12:31:36
    19 12 پاسخ به این نظر
    واقعا متاسفم. خاله شادونه اگه برنامه گذاری با سواد و با تجربه بود خودش میبایست مسئولیت چنین برنامه ای و به عهده میگرفت و نظارت بر فضا و آسایش طرفدارانش میکرد نه اینکه پولش و بگیره و بره اون بالا جیغ جیغ کنه و طبق معمول همیشه با مسخره بازی سر بچه ها رو گرم کنه بعد بزاره از در بزرگ سالن بره و در بسته بشه تا بچه های معصوم مجبور بشن از درهای کوچک خروجی برن بیرون این اتفاق بیوفته!!! بی مسئولیتی مدیران برنامه و غیره هم که جای خودش و داره. این مملکت شده فقط و فقط حفظ منافع شخصی. اگه بچه های خودشون بود راضی میشدن این بلا سرشون بیاد باور کنید تو بهترین موقعیت ازشون نگهداری میکردن. واقعا متاسفم و باید جوابگو باشن. از خدا میخوام به خانواده ها صبر بده و دیگه کسی به این برنامه ها اعتماد نکنه
  • فرشید چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 12:52:24
    22 2 پاسخ به این نظر
    اه اه اه اه اه اه چرا بازم اینجوری شد؟؟ کی قراره دیگه تموم شه؟؟؟ شما که نمیتونید چرا مسئولیت قبول میکنید شهید چمران:((قبول دارم که تقوا مهم است اما کسی که در کاری تخصص ندارد و آن را میپذیرد بی تقواست))
  • قاسم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 12:57:37
    34 1 پاسخ به این نظر
    یه اجتماع 4000 نفری برگزار میشه،انوقت استاندار میگه با ما هماهنگی نشده بوده!!! پس ابزار کنترلی و افراد کنترل کننده این اجتماعات چه کار میکردن؟اگر تظاهرات بود همشونو میگرفتید. خدا به خانوادشون صبر بده و به خاطیان جزا
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 14:54:10
    16 1 پاسخ به این نظر
    جای تاسف بسیار است!
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:22:52
    23 2 پاسخ به این نظر
    سالهاست که در این مملکت از تعهد و شایسته سالاری خبری نیست ,سالها!!!
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:59:19
    4 0 پاسخ به این نظر
    بالاخره سه کودک جان باختند یا 4 تا. اگر 4 تا چرا تو همه گزارشها اسم سه نفر هستش؟
  • کلانتری چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:33:53
    17 0 پاسخ به این نظر
    من آن روز در سالن حضور داشتم و دخترم رو به جشن برده بودم جمعیت زیادی در سالن بود و در خیابان هم ترافیک سنگینی بود طوری که من ترجیح دادم پیاده به سمت سالن برم دخترم رو ازم جدا کردن و با اینکه راضی نبودم اما قبول کردم بعد از پایان جشن بچه ها وارد جمعیت شدن و من که جمعیت بچه ها رو بین بزرگترها دیدم ترسیدم و با زحمت دخترم رو بغل کردم و دنبال در خروجی گشتم اما تنها دری که داربست زده شده بود و فقط2تا 3 نفر رد میشدن باز بود و با زحمت خودم و دختر از در خارج شدیم حتی خوب به خاطر داریم که یکی از بچه ها سرش بین میله های داربست گیر کرده بود و فشار جمعیت تاحدی بود که من نمیتونستم کمکش کنم و یه خانوم بهش کمک کرد بهرحال جمعیت زیاد باز نبودن بموقع درهای خروجی حجوم برخی بسمت گرفتن پوشکهای تبلیغاتی همه مقصرن
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 22:05:31
    17 0 پاسخ به این نظر
    مثل روز روشنه که استانداری مقصره مگه میشه از اجرای همچین برنامه ای بی اطلاع باشن
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 23:36:10
    8 0 پاسخ به این نظر
    عوامل که 100% مقصرند ولی مردم را دیدیم که در اینجور مواقع چه هجومی میاورند مثل سوار شدن در اتوبوس که ملاحظه بچه ها را نمیکنند یا رانندگیشان.مردم دست از خودخواهی و عجله بردارین کمی به فرهنگ خود توجه کنین احترام به حقوق شهروند را ما ایرانیها کی مخاهیم یاد بگیریم بابا جان ابروم رفت..............
  • لا پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 01:25:04
    5 0 پاسخ به این نظر
    واقعا برای برگزار کننده این جشن متاسفم که توانستن که درست یک محل خوبی را انتخاب کنند البته خاله شادونه هم کم تقصیر کار نیست
  • زیبا پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 03:33:56
    6 6 پاسخ به این نظر
    خانم زارعی چه تقصیر و عمدی داشته،؟! یه کم منصف باشیم بد نیست
    • احسان شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 17:12:27
      6 0
      بر مقصران لعنت تا قیامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • م پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 19:44:22
    9 0 پاسخ به این نظر
    مگه میشه استانداری خبر نداشته باشه
  • امیر پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 21:48:22
    6 1 پاسخ به این نظر
    ضمن عرض تسلیت به نظر من خود مادرها هم مقصرند اخه چه طور توی اون شلوغی بچه ها روتنها گذاشتن بروند پایین وخودشون از بالا نگاه کنند هر جور شده باید بچه ها رو پیشه خودشون میگذاشتند یا منصرف میشدن.
  • زهرا جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 16:16:14
    4 1 پاسخ به این نظر
    مسئولین مقصر تمامی این بدبختی ها هستند.آدما دیگه هیچ چیرو نمی بینن فقط پول براشون مهمه.پول پول پول.کاش امام زمان هرچه زودتر ظهور می کرد.برای فرجش دعا کنیم. الهم عجل لولیک الفرج... آمین یا رب العالمین
  • بدون نام جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 19:22:34
    5 4 پاسخ به این نظر
    به نظرم تقصیر کسی نیست.نه میشه گفت بچه ها نه میشه گفت مجری برنامه.فقط بی توجهی خود مردمه.
  • يه نفر جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 19:55:16
    6 5 پاسخ به این نظر
    من موندم تقصير اين زارعي بيچاره چيه؟ مقصرمسولاهستن كه بيش ازحد بليت فروختن
  • یلدا جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 20:00:46
    4 2 پاسخ به این نظر
    فرهنگ نداریم
  • بدون نام جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 21:11:31
    11 0 پاسخ به این نظر
    سلام کاش فرهنگمان اونقدر بالا بود که برای دیدن یه بازیگر خودمون و بچه هامون رو به کشتن نمیدادیم کاش فرهنگمان اونقدر بالا بود که با یه بازیگر مانند یه فرد معمولی برخورد میکردیم ای کاش از این به بعد برنامه هاشان با بی توجهی مردم مواجه شود، تا بدانند آنچه را باید ای کاش کسانی که باعث کشته شدن این بچه ها بودند حداقل از منصبشان استعفا دهند
  • زهرا جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 21:15:58
    0 3 پاسخ به این نظر
    هر چی خدا بخواد
  • محمد شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 02:13:43
    3 2 پاسخ به این نظر
    ای داد بی داد . ما نباید انگشت اتهام رو به طرف یکی بگیریم این خودمان هستیم که فرهنگ رو کنار گذاشتیم مثل رانندگیمون که فکر می کنیم همه جا حق تقدم با ماسب بقیه هم برگ چغندر!!!من خودم ایقدر داخل این صف ها گیرکردم که میفهمم اون بچه ها چی کشیدن!!!
  • بدون نام شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 21:10:55
    3 1 پاسخ به این نظر
    جواب به محمداقا:اخه سه چهارتا بچه کوچیک چی از فرهنگ میفهن که باید تو صف وایسن.اونا فقط دنبال شادی وبازی کردن هستن.یکم فکر کنیم بد نیست.چه توقعایی دارین بعضیاتونا. مقصر مسولان هستن که باید بچه هارو از در خروجی به بیرون هدایت میکردن.3تاطفل معصوم الکی الکی ازبین رفتن اونوقت شما نشستید درباره ی نظم توصف ایستادن صحبت میکنید.اگه نمیتونید کاری کنید لااقل اعصاب خونواده های داغدارو با این حرفاتون داغونتر نکنید .
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 22:15:05
    5 0 پاسخ به این نظر
    اگر این قدر طمع پول رو نداشتند و بلیط اضافه نمیفروختند الان این بچه ها زنده بودند واقعا خدا به داد این مملکت برسه که مدیرهای ان این قدر طمع کار وپول دوست هستند که باعث شدند این سه کوچولو زیر خروار ها خاک برن واقعا که ....بایدهمه کسانی که دست داشتند در این فاجعه بزرگ مجازات شوند خدا ازشون نگذره واقعا متاسفم براشون و هم درد با خانوادههای این کودکان
  • زینب دوشنبه 1 خرداد 1391 - 02:44:09
    3 0 پاسخ به این نظر
    حالا میخوام بدونم اگه جناب فرماندار هم مطلع بود چه فرقی میکرد؟!!!!!
  • تالش دوشنبه 1 خرداد 1391 - 15:32:30
    2 8 پاسخ به این نظر
    به خداخاله شادونه بی گنانه
  • ترانه شنبه 17 تیر 1391 - 16:29:39
    2 0 پاسخ به این نظر
    اگه به صدا وسيما و استانداري مربوط نبود حداقل يه بار تو تلوزيون نشون ميدادن واقعا متسف شدم
  • دورود حسین اباد شنبه 10 فروردین 1392 - 18:05:13
    0 0 پاسخ به این نظر
    به نظر من والدین در کشته شدن این بچه ها تغسیر کارند نباید تنها میرفتن به هر حال خداوند عالم بیامرزشون
  • بدون نام چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 18:39:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    واقعا متاسف شدم بغض گلوم و گرفت وااااایییییییییییییی خدا نصیب نکنه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.