جمعه 27 مرداد 1396
شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 23:24:00 چاپ

راه‌اندازی نخستین سرویس فکس اینترنتی در کشور

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - اولین تلاش‌ها در بکارگیری از زیرساخت ابری در کشور در حال شکل‌گیری است و امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی یکی از همین تلاش‌هاست.

شرکت آتریسا وابسته به افرانت FAX.IR را معرفی کرد در این سیستم به هر کاربر شماره فکسی اختصاصی داده می‌شود و تمامی فکس‌های دریافتی به این شماره به طور خودکار و بصورت فایل PDF به ایمیل شخصی ایشان ارسال و در صورت تمایل یک نسخه از آن در قسمت بایگانی حساب کاربری در سایت FAX.IR ذخیره می‌شود.

 

کاربران می‌توانند شماره فکس فعلی خود را به شماره اختصاصی FAX.IR خود انتقال دهند و دیگر نیازی به اعلام مجدد شماره جدید نیست.
در این سرویس امکان ارسال و یا دریافت فکس در هر مکان و زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت (مانند کامپیوتر و موبایل‌های هوشمند) بدون نیاز به نصب نرم افزار و سرور، وجود دارد و کاربر هیچ گونه هزینه‌ای بابت مخابرات، شماره فکس و دستگاه فکس نداشته و در عوض اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کند.

2121

کلید واژه‌ها : فناوری اطلاعات - پردازش ابری -
18 دیدگاه
  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 00:22:17
    پاسخ
    19 3

    لازم نکرده! خودمان بلدیم با کامپیوتر فکس بزنیم.

  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 01:25:18
    پاسخ
    17 1

    اولش فکر کردم مجانیه تعجب کردم

  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:45:55
    پاسخ
    3 1

    دوستان زود قضاوت نکنید به عنوان کسی که یک دوره یک ماهه از این سرویس استفاده کردم(دنبال کار بودم و رزومه میفرستادم) از نظر من بسیار مفید و سودمند بود. البته معایبی هم داشت ولی از امتیازات زیادی برخوردار بود.خصوصا کسانی که به تعداد انبوه فکس دارن.هزینه یک ماهش معادل 2 کیلو گوجه فرنگی هم نیست.

  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 12:29:43
    پاسخ
    3 0

    شاهکار که نکرده کافیه شما فکس مودم داشته باشید خود ویندوز هم که پیش بینی شو کرده فقط باید فعالش کنی بعد از این کارها میتونی تمام فکسها را بصورت دیجیتال هم بگیری و هم بفرستی

  • بدون نام
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 16:45:37
    پاسخ
    2 0

    من با استفاده از لپ تاپ و موبایل در هر جا (حتی نوک کوه ) هم فکس میگیرم و هم میفرستم.

  • ssaa
    یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 17:52:07
    پاسخ
    2 0

    در این وضعیت اقتصادی که افتضاح مفتشم گرونه لازم نکرده بهتر ه که کار گرا اخراج نشن

  • بدون نام
    دوشنبه 1 خرداد 1391 - 05:23:57
    پاسخ
    0 0

    البته اولین نیست! قبلا هم شرکت های دیگه این کار رو انجام میدادند و انجام هم میدن! فقط اشتراک ماهیانه نداشت و بجاش برای دریافت و ارسال دونه ای حساب میکنند. قابل توجه دوستان: این سرویس برای سیستم های اتوماسیون کاربرد داره و به هیچ درد دیگه ای نمیخوره! البته برای کسایی هم که نمیخوان پول دستگاه فکس بدند بد نیست.

  • بدون نام
    سه شنبه 2 خرداد 1391 - 03:00:57
    پاسخ
    0 0

    اول اشتباهات املایی سایتشون رو درست کنند (به جای مراغه نوشتن مراقه!!) بعد صفحه ای 35 تومن بگیرن اونم فقط برای تهران. شهرستان ها تا 140 تومن هم در می آد!!!!!!! شماره اختصاصیشون هم از خط فیزیکی مخابرات گرونتره!!!!!!!!

  • بدون نام
    سه شنبه 2 خرداد 1391 - 21:12:57
    پاسخ
    5 0

    من یک ماه پیش عضو شدم و کاملا راضی هستم.

  • آقاجانی
    سه شنبه 2 خرداد 1391 - 22:07:39
    پاسخ
    0 0

    من ثبت نام کردم ، شصت و پنج هزار تومان از حسابم کم کرد ، ولی ثبت نام هم نکرد :(

    • FAX.IR
      چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 15:17:13
      0 0

      با سلام در سوابق ما چنین تراکنشی وجود ندارد. لطفآ چانچه این اتفاق افتاده پوزش ما را پذیرفته و شماره پیگیری تراکنش بانک را برای ما در صفحه تماس با ما ارسال کرده تا پول خود را ظرف ۲۴ ساعت دریافت کنید. با تشکر

  • کاظم
    یکشنبه 18 تیر 1391 - 05:53:08
    پاسخ
    1 0

    به نظر من خیلی گرون میگرن یه شرکت دیگه به نام گنج افزار راه اندازی کرده که صفحه ای پول نمیگیره خبرش را در یکی از همین سایتها دیدم

    • FAX.IR
      یکشنبه 18 تیر 1391 - 18:01:26
      1 0

      آقای کاظم عزیز، مبلغ به علت هزنیه مخابراتی برای ارسال فکس میباشد. چون شرکت های مانند گنج افزار امکان ارسال فکس را نمیدهند نمی توان از لحاظ قیمتی مقایسه کرد.

  • بدون نام
    یکشنبه 18 تیر 1391 - 18:34:50
    پاسخ
    0 0

    آره گنج افزار خوبه، مشكلش اينه كه فقط دريافت داره، نمي توني از طريق اون فكس ارسال كني.

  • مرتضی
    شنبه 31 تیر 1391 - 22:52:51
    پاسخ
    0 0

    فکس اینترنتی فکس اینترنتی فكس اينترنتي سرویس جدیدی است که از طریق دسترسی یه اینترنت شما را قادر می سازد بدون نیاز به دستگاه فاکس ، خط تلفن ، کاغذ و دیگر لوازم معمول برای دیگران فاکس ارسال نمایید و یا فاکس های ارسالی را دریافت کنید. fax.ir?resellerid=ER321406

  • بی نام
    دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 20:37:03
    پاسخ
    0 0

    به نظر من هیچ کدومشون به درد نمی خورن اینها فکر کردن ملت گاگول هستند. خوب چرا من باید ماهی فلان قدر به شما بدم. کامپیوتر هم لازم نیست 24 ساعته روشن باشه power on ring رو توی ستاپ کامپیوتر فعال می کنی اگر کامیپوترت خاموش باشه هم روشن میشه فکس رو میگیره. سرویس فکس ویندوز 7 هم که خیلی بهتر از همه اینها است. الکی پول مفت به گنج افزار و نمیدونم fax.ir امثالهم ندید

  • فکس اینترنتی
    چهارشنبه 9 مهر 1393 - 02:03:56
    پاسخ
    0 0

    . ۴ در اين مرحله يك پست الكترونيك به همراه فايل فاكس دريافتي در فرمت پي دي اف براي مشترك ارسال مي گردد.http://www.fax2email.ir ۵ پس از مطمئن شدن از ارسال صحيح پست الكترونيك فايل فاكس دريافتي به صورت غير قابل بازگشت مطابق با استانداردهاي جهاني حذف مي گردد.

  • بی نام
    جمعه 28 خرداد 1395 - 19:47:01
    پاسخ
    0 0

    دستگاه فکس بهتر و راحتر و ارزانتر هست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
x