۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

واحد مرکزی خبر نوشت:

عوامل سریال شوق پرواز تجلیل شدند.
در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود شهید عباس بابایی ، در مراسمی با عنوان apostrophe رد پای خدا apostrophe جمعی از هنرمندان و عوامل سازنده سریال شوق پرواز دیشب در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تجلیل شدند.
در این مراسم از شهاب حسینی، الهام حمیدی ، فخرالدین صدیق شریف و عبدالرضا اکبری تجلیل شد.
یکی از همرزمان شهید سپهبد صیاد شیرازی در این مراسم از شهیدان بابایی و صیاد شیرازی بعنوان الگو برای نسل امروز یاد کرد .
سرتیپ دوم غلامحسین دربندی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر این رویداد را امداد و معجزه خداوند یاد کرد و گفت :‌ در این حماسه با وجود موانع سنگین و امکانات زیاد دشمن که فتح خرمشهر را غیر ممکن ساخته بود ، تنها امداد و معجزه الهی توانست خرمشهر را از چنگال دشمن بعثی آزاد کند.
در این مراسم همچنین از سند هویتی شهید سرلشکرخلبان عباس بابایی رونمایی شد که این تصویر این سند در گنجینه اسناد هویتی مشاهیر قزوین نگه داری خواهد شد.
پیش از این هم سند هویتی سردار آزادگان apostrophe سید علی اکبر ابوترابی apostrophe و apostrophe شهید رجایی apostrophe رونمایی شد که در گنجینه مشاهیر و مفاخر قزوین نگهداری می شوند.
در پایان این مراسم عوامل سریال شوق پرواز به همراه خانواده شهید بابایی با حضور در گلزار شهدا و گلباران مزار شهیدان ، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.
مجموعه تلویزیونی شوق پرواز ، زندگی نامه شهید عباس بابایی را در22 قسمت 45 دقیقه ای به تصویر کشید که از شبکه اول سیما پخش شد.
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی شوق پرواز ،جواد نوروز بیگی و کارگردان آن یدالله صمدی بود .
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =