امتیاز 44 نفر
دوشنبه 8 خرداد 1391 - 14:56:00 چاپ

رانا زیر 15 میلیون تومان/ پیش فروش با قیمت 10 میلیون

اقتصاد > صنعت - مهر نوشت:

پیش فروش دومین خودرو با نشان ایرانی به نام رانا از امروز هشتم خرداد ماه در تمامی نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور آغاز شد.

عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروی رانا با آمیزه ای از هنر و صنعت ایرانی، با قیمت کم‌تر از 15 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.
وی به شرایط ویژه پیش فروش خودروی رانا اشاره کرد و اظهار داشت: متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 10 میلیون تومان نسبت به ثبت نام خودروی رانا در نمایندگی های مجاز اقدام کنند.
بابایی تاکید کرد: موعد تحویل خودروی رانا به انتخاب مشتری از مهرتا آذر ماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مهم‌ترین شرایط پیش فروش خودروی رانا را سود مشارکت 20درصد، حداقل سود تعیین شده 17 درصد عنوان کرد. 
بابایی مزایای خودروی رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو در توسعه صادرات، دست‌یابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5  و مجهز به کیسه هوای سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهار داشت: این خودرو در جهت عرضه در بازار داخلی و بین المللی درکلاس ابعادی C  و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید می شود.
وی با اشاره به این‌که خودروی رانا دوست‌دار محیط زیست است، خاطر نشان ساخت: دانش، توانایی، خودباوری و تجربه گروه صنعتی ایران خودرو را قادر به تولید دومین خودرو با برند ملی ساخته است.

بابایی یادآورشد: برنامه تولید خودروی رانا در سال جاری 50 هزار دستگاه است که این میزان تا سقف 200 هزار دستگاه در سال قابل افزایش است.
پیش فروش خودروی رانا از هشتم تا نوزدهم خرداد ماه سال جاری در نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد. 
/3131
کلید واژه‌ها : خودرو - خودروسازان - ایران خودرو -
36 دیدگاه
  • داود
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 15:35:51
    پاسخ
    124 146

    مفته ! پراید 10 میلیون ! رانا 15 میلیون ! مفته ! بدویید ثبت نام کنید ! مفته !

    • مرتضی
      دوشنبه 8 خرداد 1391 - 17:53:23
      89 12

      ظاهراً اونایی که منفی دادن متوجه منظورتون نشدن ! ! !

    • فرید
      سه شنبه 9 خرداد 1391 - 13:49:03
      99 6

      بمیرم برای ملت ایران! با این پول باید مردم تویتا کمری سوار میشدن!

  • رضا
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 15:42:42
    پاسخ
    252 12

    راجع به سمند هم همين حرفارو ميزدن بعد ديديم كه موتور و كيربكس مال ماشين ديگست سمند را اول بنام پيكان جديد اسم نويسي كردن چون مردم خاطره خوبي با پيكان داشتند اما متاسفانه قدرت خريد اين ماشينارو هر كسي نداره تازه اگه خريديم توي كدوم جاده و خيابون جا هست كه برانيم؟ چطوري پول بيمه سرسام اورو بديم ، بنزين هم همين روزا قيمتش ميره بالاتر والله سوار نشيم بهتره

    • بدون نام
      یکشنبه 14 خرداد 1391 - 05:43:12
      24 1

      در مورد رانا که صداقت داشتند اسمش ایرانیه والا موتور و اتاق 206 تقویت شده ( از افعال معکوس ) است.

  • احمد
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 16:20:56
    پاسخ
    133 11

    با سلام ولی ما که از نمایندگی قیمت گرفتیم گفت قیمتش از 17 میلیون شروع می شه ....................!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 16:25:33
    پاسخ
    154 6

    احتمالا منظورش 14999999 نومنه که میشه زیر 15 تومن

    • شیرازی
      دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:13:45
      80 5

      دلت خوشه ها.این قیمت خالص بدون بیمه و کارت طلایی و مالیات ارزش افزورده و ... هست من فکر کنم جمعا یه 17 میلیونی بشه.که خریدش بی عقلیه.

  • امیر
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 17:23:53
    پاسخ
    136 9

    دقت کنید که رانا همان 206 صندوقدار است با اندکی تغییر!!!!!!!!

    • بدون نام
      دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:09:10
      66 5

      بدنه 206 داخل ال 90

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 17:47:40
    پاسخ
    69 5

    رانا همون 206 صندوقداره که جلو و عقبش را تغییر دادن پس چطور میگن ایرانیه؟

  • علی
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:05:50
    پاسخ
    49 3

    درسته پلت فورم این ماشین از 206 صندوق دار به آریت گرفته شده که خود 206 صندوق دار طراحی خود را از 206 فرانسه قرض گرفته است . موتور و گیربکس هم که همان موتور 206 تیپ 5 می باشد . پس باید گفت ما یک فیس لیفت از 206 صندوق دار خودمان داریم . قیمتش هم 100 درصد بالای 1 میلیون خواهد بود ..

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:16:10
    پاسخ
    69 7

    واقعا باید جایزه بدهیم به این صنعت گران مملکت که اینطور ماشین های ارزان و با کیفیت تر از خودرو های آلمانی می سازند.

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:43:46
    پاسخ
    19 7

    تجربه ثابت كرده پيش خريد اولين دوره از توليد يك ماشين در ايران به صرفه است نظير پيش خريد سمند و تيبا و ال 90 كه بعد از اينكه توي بازار وارد شدند حداقل يك ميليون روي قيمتشون اومده.

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:52:45
    پاسخ
    26 1

    یعنی 14/999/000 تومان . 1000 تومان زیر قیمت

  • بدون نام
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 18:53:55
    پاسخ
    36 0

    اول که مظرح شده بود گفتند با قیمت زیر ده میلیون. الان که نزدیک شده می گن زیر 15 میلیون. وقتی که وارد بازار بشه میگن زیر 20 میلیون!

  • بهلول
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 19:00:25
    پاسخ
    42 4

    بابا نگفتیم هنر نزد ایرانیان است بابا ماشبن به این قشنگی ...... مواظب باش اسباب بازی نباشه که دوست و برادر چین هدیه داده هان.......... هه هه هه

    • فــــــرید
      سه شنبه 9 خرداد 1391 - 13:52:45
      10 14

      د آخه چرا نا حق میگی برادر من ؟! مگه ماشینای چینی چشونه؟

  • نوید
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 22:12:31
    پاسخ
    33 3

    تابستون 92 قیمتش میشه 20.000.000

  • سینا
    دوشنبه 8 خرداد 1391 - 23:25:05
    پاسخ
    27 0

    همیشه اول کار با وعده ارزون قیمت بودن شروع میشه ولی نهایتا میشه چندین برابر هیچکس هم اعتراض نداره و اگه هم باشه شنیده نمی شه

  • عباسی
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 01:42:13
    پاسخ
    8 26

    دستشان درد نکنه اگر خدمات پس از فروشش مثل l90 نباشد بسیار عالی خواهد بود . امیدواریم همراه خودرو لوازم یدکی و جانبی هم تزریغ بشه در هرصورت تولیدات ایرانی مایه افتخار ایرانیان است

  • محمد و علی-ع
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 01:46:36
    پاسخ
    7 28

    باسلام دست تمام خدمتگذاران به ایران سر افراز درد نکنه اگر حد اقل استاندارها راهم که داشته باشد عالی خواهد بود

  • شمسایی
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 01:50:48
    پاسخ
    34 3

    همش دروغ میگن من خودم کارمند ایران خودرو هستم . با موتورش که tu5 هست و این اتاق و .... حتما بالای 20 تومنه پایین 15 میلیون همش حرفه

  • کارشناس مکانیک
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 14:16:23
    پاسخ
    29 4

    باز هم داستان تکراری خودروی ملی و این بار رانا!!!موتور بکار رفته در این ماشین همان موتور پژو 206 تیپ 5 با حجم موتور 1600 سی سی است که 110 اسب بخار قدرت خروجی دارد،پلت فرم و بدنه هم که 206 صندوق دار است!پس کجای این خودرو ملی است؟؟دوباره تکرار پروژه سمند که با صرف کلی هزینه موتور پژو GLX را داشت!!

  • محسن
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 18:31:46
    پاسخ
    10 13

    بعد از 30 سال پیکان سوار شدن خواستیم یه ماشینه مدل بالا سوار بشیم ولی هرکی یه جیز گفت ولی تجربه نشون داده سری اول هر ماشین خوب در اومده مثل ef7یا405یا...در نتیجه همین سری اول رانا را مینویسیم

  • بدون نام
    سه شنبه 9 خرداد 1391 - 18:32:32
    پاسخ
    42 1

    بخدا هيچ کجاي دنيا اينجوري نيست که يه اتومبيل که هنوز قيمتش مشخص نيست رو پيش فروش کنن!!!

    • بدون نام
      چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 00:56:39
      22 3

      تازه 5000 نفر هم ثبت نام کردن

  • خوش باور
    شنبه 13 خرداد 1391 - 18:29:01
    پاسخ
    18 1

    اگه مثل7 EF دور از جونتون خودرو ملی باشه باید باردیگر به حال وروز مردم تاسف وبه زرنگی ایران خودرو احسنت گفت .

  • بدون نام
    شنبه 13 خرداد 1391 - 21:31:25
    پاسخ
    15 0

    میگه خودروی ایرانی موتورش حتما موتور پژو 206 هستش!! البته با کلی دست کاری

  • بدون نام
    شنبه 13 خرداد 1391 - 22:08:21
    پاسخ
    10 5

    یه چرخری تو سایتا بزنید ببینید چین داره ماشینای خوب هم میزنه نمونش لیفان 620 که نمایندگیش تو کرمان خودروه من یه دونشو خریدم ازش رازیم شکلشو تو گوگل بزنید ببینید

  • محمد
    چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 22:32:22
    پاسخ
    13 0

    بابا بازم دست بردین تو چراغ های ماشین

  • بهنام
    شنبه 27 خرداد 1391 - 19:13:30
    پاسخ
    12 1

    ما که میتوانیم با عوض کردن چراغ های خودروهای خارجی ، خودروی ملی تولید کنیم ، چرا وقتمان را صرف این خودروهای متوسط(پژو 206) میکنیم به نظر من بهتر بود این مهندسین توانمند ایران خودرو! ، به طراحی چراغ های جدید برای بوگاتی ویرون می پرداختند تا لا اقل یک سوپر اسپرت افسانه ای ملی! تولید میکردیم و خود را به جهانیان ثابت میکردیم!

  • مسعود
    چهارشنبه 14 تیر 1391 - 21:46:38
    پاسخ
    6 3

    به نظر من عالیه بالاخره تغییر و تنوع همیشه خوب بوده کیفیت هم یکسانه توی تمام ماشین های ایران

  • saeed
    شنبه 17 تیر 1391 - 03:27:21
    پاسخ
    9 0

    شنیدن کی بود مانند دیدن

  • vahedi
    دوشنبه 2 مرداد 1391 - 18:20:56
    پاسخ
    8 2

    به نظره من همه میخرن چون فک میکنن ایران خودرو واقعا گل کاشته ایران خودرو فقط بلده مونتاژ کنه اونم از نوع خراب کردنش نظیر انواع 206-405و...

  • الیاس
    جمعه 17 خرداد 1392 - 17:59:42
    پاسخ
    1 0

    بنظر من ماشین 8 سیلندر امریکایی بگیر خیلی بهتر از این اسباب بازیای ایرانیه من یه کامارو قرمز دو در دارم که واقعا حرف نداره و تو خوزستان تکه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700