فارس نوشت:

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله مهدوی کنی به مناسبت افتتاح مجلس نهم در مرقومه ای برای نماینده های این مجلس، جهتر رفع مشکلات جامعه و پاسخ به مطالبات مردم و رهبری و تحقق شعار حمایت از تولید ملی آرزوی توفیق کرد.
ابراهیم انصاریان افزود: ثبت وقایع تاریخی از سنت‌‌های پسندیده‌ بزرگان و رجال سیاسی بوده و می‌باشد، از جمله این موارد دفاتر یادبود و حاشیه نگاری‌هایی است که در حوادث و وقایع تاریخی به یادگار مانده و نشان از اهمیت دادن به رویدادهای تاریخی است.
وی اظهار داشت: روز گذشته حضرت آیت‌الله مهدوی کنی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی اقدام به نگارش دفتر یادبود مجلس شورای اسلامی و ثبت این لحظه تاریخی نمودند.
متن این مرقومه به شرح ذیل است:
«بحمد‌الله والمنه مجلس شورای اسلامی(دوره نهم) به مبارکی و میمنت افتتاح شد امید است که در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم روحی له‌الفدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مد‌ظلة‌العالی و حمایت مردم عزیز ایران در رفع مشکلات جامعه و پاسخ به مطالبات آنها با شعار «تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» که شعار سال1391رهبری است این مجلس و نمایندگان عزیز موفق باشند و دعای امام عصر(ع) بدرقه راهشان باشد. انشاء‌الله تعالی.
مهدوی کنی7/3/ 91
رجب المرجب 1433
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =