جمعه 12 خرداد 1391 - 03:37:00 چاپ

معمای بزرگ در فدراسیون فوتبال/ به امارات رای بدهیم یا بحرین؟/ بازدید کفاشیان از کمپ مجارستان

ورزش > مدیریت ورزش - تیم ملی ایران به احتمال فراوان در مجارستان یک اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در سفری که کفاشیان رئیس فدراسیون و نبی دبیر کل این فدراسیون برای حضور در کنگره فیفا به مجارستان داشتند، از یکی از بهترین و مجهزترین کمپ های این کشور بازدید کردند. قرار است کارلوس کروش سرمربی تیم ملی نیز بازدیدی از این کمپ داشته باشد تا در صورت تایید او، تیم ملی تابستان یا پائیز آینده در آنجا اردویی برگزار کند. حتی از همین حالا رایزنی ها برای برگزاری سه بازی دوستانه در این اردو از سوی رئیس و دبیرش آغاز شده است.
این روزها یک معمای بزرگ برای فدراسیون فوتبال به وجود آمده و آن حمایت از کاندید مورد نظر خود در انتخابات ای اف سی است. در حالیکه کاندیداها از همین حالا لابی‌های خود را برای گرفت پست ریاست آغاز کرده اند، ایران در غرب آسیا دو گزینه پیش رو دارد؛ امارات و بحرین. در حال حاضر معمای بزرگی برای فدارسیون فوتبال وجود دارد که در شرایط فعلی خاورمیانه، به کدامیک از این دو گزینه رای بدهد! همین مسئله باعث شده تا بحث در فدراسیون بالا بگیرد.
سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات و بن علی رئیس فدراسیون بحرین دو فردی هستند که برای ریاست کاندیدا خواهند شد.
43 43
کلید واژه‌ها : علی کفاشیان - فدراسیون فوتبال -
13 دیدگاه
  • بدون نام
    جمعه 12 خرداد 1391 - 03:46:32
    پاسخ
    49 14

    تابستون نیاید ما میخوایم بیایم ایران ، پائیز بیاین :دی.

  • بدون نام
    جمعه 12 خرداد 1391 - 03:54:16
    پاسخ
    137 4

    رای سفید! مطمئن باشید اونها چشم دیدن ما رو ندارن و اگر انتخاب بشن قدم مثبتی برای ما بر نمیدارن..

    • بدون نام
      جمعه 12 خرداد 1391 - 04:53:14
      24 1

      این دوتا کشور هر دو تا شون به بدی هم دیگن از اتفاقات بازی ایران و بحرین تا ادعای مالکیت جزایر ایرانی توسط اماراتی ها این چیزا به حوادث منطقه کاری نداره ما همیشه چوب اعتمادمونو به عربا خوردیم

    • علی
      جمعه 12 خرداد 1391 - 05:41:11
      7 5

      رای سفید مثل اینه که به دوتاشون رای دادیم اینجا باید بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم

  • بدون نام
    جمعه 12 خرداد 1391 - 04:29:08
    پاسخ
    128 2

    چرا از ايران كسي كانديدا نمي شود؟!

    • بدون نام
      جمعه 12 خرداد 1391 - 13:13:00
      21 2

      مدیریت afc با خنده

    • علی یارمحمدی
      جمعه 12 خرداد 1391 - 13:33:33
      24 2

      ای بابا دنبال شر میگردی.ما همین الان بابت رئیس فدراسیون خودم کم مشکل داریم حالا کاندیدریاست ای اف سی هم بشیم

  • بدون نام
    جمعه 12 خرداد 1391 - 13:52:52
    پاسخ
    25 1

    رای سفید یا اصلا تو رای گیری شرکت نکنه

  • بدون نام
    جمعه 12 خرداد 1391 - 14:24:02
    پاسخ
    24 8

    با ز هم سیاست فوتبال سیاسی ورزش سیاسی همه چیزمون سیاسی

    • مهدی
      جمعه 12 خرداد 1391 - 14:49:40
      13 3

      بله درسته فوتبال نباید سیاسی بشه ولی قبول کنید اونها در کل چشم دیدن مارو ندارند حتی اگر سیاست رو از ورزش جدا کنیم

  • امیر
    جمعه 12 خرداد 1391 - 18:51:58
    پاسخ
    6 1

    به شرق آسیا رای بدن.

  • حجت
    جمعه 12 خرداد 1391 - 20:22:21
    پاسخ
    8 2

    یه سوال ما چیمون از امارات و بحرین کمتره ایها ناس این دوتا کشور اندازه یه استان ما هم نمیشن ببین چطور کشورها به سمت پیشرفت میرن اما صد افسوس از ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محمد
    جمعه 12 خرداد 1391 - 23:01:58
    پاسخ
    6 0

    میتونیم از شرقی ها حمایت کنیم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700