حمزه زرینی این روزها با تحمل درد برای تیم ملی والیبال بازی می کند.

به گزارش خبرآنلاین از توکیو؛ زرینی از ناحیه کشاله ران مصدوم است اما به قول خودش نمی خواهد تیم در نبودش لنگ بزند. چرا که آنها برای سهمیه المپیک به توکیو رفته اند. شاید حالا فکر می کند رفتن به المپیک ارزش تحمل درد در بازی را دارد. او که مصدومیتش در بازی با چین بیشتر شد، در بازی سوم مقابل استرالیا کمتر در زمین بود. همین مساله دریافت کننده ملی پوش را ناراحت می کند تا جایی که تصمیم گرفته با درد یا بدون درد بازی کند. به نظر او باخت استرالیا و چین در بازیهای پنج شنبه،فرصت دوباره ای برای تیم ملی ایران است تا دوباره به المپیک فکر کند.
* باخت چین و استرالیا را خدا برایتان رساند؟
خدا را شکر، اشتباهی که باعث باخت ما به استرالیا شده بود، با این نتایج جبران شد.حالا همه چیز دست خودمان است. تا قبل از این نتیجه ما امید کمی برای سهمیه داشتیم. با باخت به استرالیا شرایط از دست ما خارج شد. اما حالا دوباره فرصت مهیا شد و امید صعودمان پررنگ تر شد.
*خیلی چسبید؟
خیلی خوشحال شدیم.
*حالا با چه نتیجه ای سهمیه نصیب تیم ایران می شود؟
حالا اگر ما تنها یک امتیاز از صربستان بگیریم و 3 امتیاز از ژاپن کار تمام است. ببینید حتی اگر استرالیا دو بازی آخرش را ببرد 15 امتیازی می شود. اگر 3 -2 برنده شود ، 14 امتیازی می شود. ژاپن هم که امیدی ندارد. ما هم که 11 امتیاز داریم حتی با 4 امتیاز دوم می شویم و سهمیه می گیریم. چرا که امتیازات ما خیلی بهتر است.
* خدا به دادتان رسید؟
خدا هوایمان را داشت. به نظر من استرالیا حقش المپیک نبود. درست است که مقابل ما خیلی عالی بود. استثنایی بود اما حق این تیم سهمیه نیست.
*البته ایران هم سهمیه را به شرط گرفتن امتیاز خوب از دو بازی می‌گیرد.
مطمئن باشید ما برای برد می رویم. چون همه چیز به این دو بازی بستگی دارد. اگر یک هدف کوچک را بخواهی باید هدف بزرگتر را نشانه بگیری، ولی اگر هدف کوچک را در نظر بگیری، از هدف خودت هم می مانی. ما هم 6 امتیاز دو بازی را می خواهیم.
*قضیه مصدومیت پایت جدی است؟
خیلی پایم درد داشت. از اول هم با درد بازی می کردم. فعلا تحمل می کنم تا بازی‌ها تمام شود.
*چرا؟ چون باور داری تیم المپیکی می شود؟
برای باور نیست. خودم برای این مسابقه ها خیلی زحمت کشیدم.همه یک تیم هستیم نباید کوچکترین مشکل مانعی برای گرفتن سهمیه شود. . من هم نمی خواهم نبودنم برای تیم دردسرساز شود.می خواستم کمک تیم باشم چرا که سهمیه ارزشش را دارد.البته فکر می کنم در بازی با استرالیا نبودم.
*در توکیو که مصدوم نشدی؟
سال قبل در اردوی اسلوونی کشاله رانم مصدوم شد.10 روز خیلی اذیتم کرد. بعد که به ایران آمدم همه چیز تمام شد. در لیگ هم خبری از درد نبود. تا دوباره که امسال به اسلوونی و بلغارستان رفتیم، احساس درد کردم. نمی دانم انگار به اسلوونی آلرژی پیدا کرده. (با خنده) اینجا هم نمی دانم در بازی با چین چه شد که درد گرفت. البته مصدومیت کهنه هم دارم که فعلا باید تحمل کنم تا به تهران برسم و بعد درمان کامل را شروع کنم.
*پس این روزها با تحمل درد بازی می کنی؟
من به دکتر هم گفته ام، تصمیمم را گرفته ام با مصدومیت و بدون مصدومیت بازی می کنم. می توانم درد را تحمل کنم. فعلا مهم سهمیه است.
*چطور تیم به استرالیا باخت؟
ایران همیشه در مسابقه ها، یک روز این جوری دارد. در جام جهانی به چین باختیم. کاش استرالیا در بازی تدارکاتی ما را برده بود. آن وقت سه شنبه بهتر بازی می کردیم. اما از حق نگذریم آن‌ها خوب کار کردند. از طرف دیگر توپهای ما اصلا نمی خوابید. نتیجه اش هم باخت بود. اگر می خوابید برنده بودیم. بعد از آن هم محکوم به برد پورتوریکو و ونزوئلا بودیم که بردیم. البته باید صربستان و ژاپن را هم ببریم.
*انگار این باخت خیلی برایتان گران تمام شده؟
سنگینی آن به خاطر این است که چند سال بود ما این تیم را می بردیم. حالا به آن باخته ایم.
*مگر قرار نیست باخت را فراموش کنید و به بازی بعد فکر کنید؟
ما هنوز باخت به استرالیا را فراموش نکرده ایم. فعلا فراموش می کنیم. اگر کسی نتواند فراموش کند، حرفه ای نیست. زندگی ورزشی برد و باخت است. مخصوصا که والیبال مساوی ندارد. تا حالا بردمان را فراموش می کردیم و حالا باید باخت را هم فراموش کنیم.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
    38 1
    ماشاا... به غیرتتون