۰ نفر
۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳

مهر نوشت:

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری 300 نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت:‌ 100 هزار تن برنج خارجی 700 تومانی در کنار شکر 1175 تومانی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ماه رمضان عرضه می‌شود.

حسن رادمرد در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از برگزاری 300 نمایشگاه در قالب طرح ضیافت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها 15 هزار غرفه به منظور تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در این نمایشگاه 10 هزار تن گوشت قرمز وارداتی، 10 هزار مرغ، 50 هزار تن برنج ایران و 100 هزار تن برنج خارجی در کنار شکر و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج خارجی 700 تومان و شکر 1175 تومان خواهد بود، ضمن اینکه قیمت گوشت و مرغ نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رادمرد از قیمت گذاری مرغ در روزهای آینده خبر داد و گفت: تا کنون به منظور حمایت از تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت‌گذاری نکرده بود اما هم اکنون به منظور حمایت از مصرف کنندگان قرار است امروز قیمت مرغ تعیین شود.

وی با اشاره به واردات گوشت قرمز از طریق استان سیستان و بلوچستان، اظهارداشت:‌ تلاش داریم این کالا را در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع کنیم.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از انجام تفاهمی با کارخانجات تولید کننده محصولات لبنی سخن گفت و افزود: این تفاهم بازار لبنیات را بهبود خواهد بخشید.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    15 0
    وای خدای من برنجهای هندی که 1700 و 2000 تومان بود سرشار از آزبست بود این 700 تومانی دیگه چیه؟! از کجا آوردن؟! چه چیزی رو تو حلق مردم میخوان بریزن خدا میدونه از این طرف میخورن از طرف دیگه 100برابرشو خرج دوا و درمان میدن.....
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    14 0
    ایا از اون برنجها ی{ 700تومانی تایلندی }واسه سحری ..خودشان هم میل میکنند ..یا مخصوص قشر نجیب اسیب پذیره...
  • علی اصغر یحیائی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    4 6
    سلام توزیع برنج و شکر ارزان قیمت بسیار مناسب و موجب تشکر خواهد بود اما تکلیف افرادی که بدلیلی دوری از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا باید برای تهیه آن مبلغ گزافی کرایه داده تا آنرا تهیه نمایند و شاید از قیمت برنج و شکر معمولی هم برایشان گرانتر تمام می شود چیست.
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    3 0
    وای بر ما روستاییان . البته حقمان است
  • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    6 0
    خدا اجرتون بده , فقط بی زحمت کنارش داروی ضد التهاب معده و اسانس مرغ و نون رو هم کنارش به صورت آپشن اضافه کنید .شاید یه بنده خدایی لازمش بشه!
  • سودا CH ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    6 0
    تجربه نشان داده اگه قیمتها مناسب باشه 10 درصد را بین مردم توزیع کرده و بقیه را در بازار ازاد می فروشند و..............!!!!!