ایسنا نوشت:

پلیس پایتخت در اقدامی ضربتی یک مرکز غیرمجاز نمایش و فروش فیلم‌های غیرمجاز، مبتذل و مستهجن را شناسایی و ضمن دستگیری عوامل دخیل، آنرا پلمپ کرد.

چندی پیش افرادی سودجو نسبت به راه‌اندازی یک مرکز غیرمجاز و به اصطلاح هنری نمایش فیلم‌های غیرمجاز، مبتذل و مستهجن در تهران اقدام کرده بودند. این افراد در این اقدام غیرقانونی خود ضمن نمایش فیلم‌های غیرمجاز به منظور کسب درآمد نامشروع اقدام به فروش بلیت به مبالغ بالا و دعوت از چهره‌های معروف سینما در طول نمایش فیلم‌ها می‌کردند تا در لوای نمایش و نقد فیلم از این وضعیت سوء‌استفاده کنند. براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون نام 9 هنرمند اعم از زن و مرد سینما که در این مرکز غیرمجاز حاضر شده بودند، مشخص شده است.

پلیس تهران بزرگ روز پنجشنبه در عملیاتی ضربتی و هماهنگ ضمن شناسایی این مرکز با حکم مرجع قضایی نسبت به پلمپ آن اقدام و دراین رابطه دو نفر را دستگیر کرده است.

گزارش‌های دریافتی حاکی از این مرکز حدود 20 هزار عدد لوح فشرده حاوی فیلم‌های غیرمجاز، مبتذل و مستهجن که برای فروش آماده شد کشف و ضبط شده است. تحقیقات پلیس به منظور مشخص‌شدن ابعاد دیگر فعالیت غیرقانونی این مرکز همچنان ادامه دارد. گفتنی است، مرکز مذکور در محدوده‌ای بین شمال و مرکز پایتخت واقع بوده است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =