۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

مهر نوشت:

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح می شود، گفت: 440 هزار واحد مسکن مهر تابستان امسال در کشور به بهره برداری می رسد.

 

ابوالفضل صومعلو در خصوص افتتاح های مسکن مهر در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 8 هزار واحد در شهر جدید پرند، مرداد امسال افتتاح می شود که آب و برق آن آماده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تابستان امسال 4 هزار واحد هم در پردیس افتتاح می شود، گفت: در مجموع 267 هزار واحد مسکن مهر بهار امسال در کل کشور به بهره برداری رسید و به متقاضیان تحویل داده شد.
وی با اشاره به برنامه آینده افتتاح های مسکن مهر، بیان کرد: 440 هزار واحد مسکن مهر هم تابستان امسال در کشور به بهره برداری می رسد که بخش زیادی از متقاضیان مسکن مهر را در بر می گیرد.
صومعلو تصریح کرد: در نهایت عدد کلی ما برای افتتاح مسکن مهر در کل کشور یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی است که این واحد ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
 وزیر راه و شهرسازی پیش از این  اعلام کرده بود: در شهر جدید پرند 8 هزار واحد مسکن مهر در نوبت افتتاح بود که وقت کافی برای بهره برداری رسمی آن نشد و الان این تعداد به 10 تا 12 هزار واحد رسیده است که به دنبال فرصت مناسب برای بهره برداری از این واحدها هستیم.
وی با بیان اینکه شب عید 300 خانوار در این واحدها اسکان یافتند، افزوده بود: تعداد واحدهای آماده در شهر جدید پرند از 8 هزار واحد به 10 هزار واحد رسیده و پردیس هم فاز اول آن افتتاح شده است.
نیکزاد در خصوص واحدهای آماده در شهرهای جدید دیگر، بیان کرد: حدود 4 تا 5 هزار واحد هم در شهر جدید هشتگرد به مرحله نهایی رسیده است که با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    14 1
    سلام-من شش سال پیش در شرکت تعاونی مسکن مهرالرضا کرمان ثبت نام کردم. الان نه تنها خانه ای نساختند حال سوال من این است که چرا با اینها برخورد جدی نمی شود؟ چرا باز هم دارند به کارشان ادامه میدهند؟
  • مهدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    11 1
    موعد تحویل خانه ما در پرند 30 بهمن بود. تحویل که ندادن هیچ؛ الان میگن یک میلیون تومان دیگه برای محوطه سازی باید بدین! یعنی فقط 4 میلیون برای آماده سازی و محوطه سازی!! 4 میلیون هم برای مثلاً پارکینگ مسقف از ما گرفتن که حفاظ نداره و همینجوری زیر آپارتمان باید ماشین رو پارک کرد! آقای وزیر! چرا هیچی در این باره نمیگی؟ قرار بود با 5 میلیون مردم خانه دار بشن. الان ما 14 میلیون که نقد میدیم و حداقل 6 میلیون هم برای کابینت، پکیج و رادیاتور، کولر، رنگ آمیزی دیوار و چهارچوبها، درب کمدها و ... باید هزینه کنیم. کارت قسط هم که تازه پنجشنبه رفتیم گرفتیم، قسط اولش 5 خرداد بوده و جریمه خوردیم!! تازه هنوز خونه رو تحویل ندادن! قسط هم که به زور پلکانی شده، نه تعداد قسطها رو کسی میدونه و نه سودش رو.
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    7 0
    کسی به فکر ماها نیست منم مدتهاست که پول دادم هنوز شرکت مپسا واگذار نکرده قرار بوده فروردین تحویل بده اینا خودشونو جای ما نمی زارن با این حقوق ناچیز چطور باید پول بدیم دیگه اروم اروم باید رفت کارتن خواب شد اهای اقای وزیر خونه ات چند متریه به فکر ماها باش...
  • علی بالزده IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    4 0
    بسمه تعالی سلام عزیزان میخوام یه قصه براتون تعریف کنم ما یه عده کارمندیم (حدود 150نفر)که در دی ماه سال 87 مبلغ یک ملیون دویست بابت پروژه مسکن مهر شهرجدید هشتگرد فاز 4 بعنوان آورده ثبت نام کردیم از اون زمان تا همین حالا مبلغ هفت میلون و دویست از ما گرفتن حالا وضعیت من که یکی از اون تعداد هستم اینجوریه قرارداد اجاره ام تموم شده ،پرونده بچه هامو از مدرسه شون گرفتم ب-،با این قیمت های جدید صود کرده اجاره بها نیز نه توانشو دارم برم جای جدید نه می تونم برای مدت خاصی خونه اجاره کنم می رم سراغ مسولین عمران شهر جدید می گن خونتون آمادس تعاونی شما کم کاری داره می رم تعاونی قدرتش زیاده و پاسخگو نیست پیمانکارم که وایساده اونجا و هرهر به ریش ما می خنده و حتی اجازه نمی دن ما برای دلخوشی واحدمون رو ببینیم
  • متقاضی پرند IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    8 0
    چرا به فکر ساختمانهایی که یک قدم برای افتتاح دارند ولی انشعابات ندارند و به خاطر همین تحویل داده نمی شوند نیستید.
  • احمدرضا IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    5 1
    اجاره های شهر پرند هم بالا رفته
  • مستاجر تهرانی الاصل و بی خانه IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
    5 0
    آقای وزیر کاری کنید که انتظار تمام شود بلا تکلیفی بد دردی است اگر مشکل از تعاونی است خواهشمند است رسیدگی کنید 6 سال انتظار کم نیست تعاونی یک منطقه 14 هربار می رویم وعده چند ماه دیگر را می دهند جالب اینکه ما اگر برای سکونت بخواهیم به شهرستان برویم مردمانشان ناراحت می شوند چرا نکند شهرشان شلوغ شود و تهرانیها را تحویل نمی گیرند