رسالت در سرمقاله خود با عنوان«از اتاق جنگ اقتصادی بیرون نروید!» نوشت:

*گاهی در حوزه اقتصاد کشور اتفاقاتی می‌افتد که به خوبی می‌شود حس کرد که سرویسهای جاسوسی دشمن در حوزه اقتصاد فعال تر از حوزه های سیاسی ، فرهنگی و حتی نظامی است. التهاب در بازار ، تشنج در قیمتها ، نوسانات ارز و طلا و بازی با بهمن نقدینگی در بازار نمادهای اصلی این اتفاقات است .
*تاخیر در ثبت سفارش اقلام وارداتی مربوط به دامداریها و مرغداریها، اخلال در ترخیص کالاها در گمرکات ، دستکاری در توزیع مواد خوراکی، پخش شایعه درمورد کمبود برخی کالاها، حرص و طمع و زیاده خواهی برخی بنگاههای تولیدی و توزیعی و نفوذیهای دشمن در برخی نهادهای تصمیم سازی و تصمیم گیری دست به دست هم می‌دهد که ریخت درستی در بازار را شاهد نباشیم . همه این تلاشها برای این صورت می گیرد که یک پیام غیر واقعی و تصنعی را بسازد و آن اینکه :" تحریم ها اثر کرده است پس نظام در برابر خواسته های دشمن-بخوانید 1+5 -کوتاه بیاید"
*کسانی که دراتاق جنگ دشمن نشسته اند و ابلهانه برخی پروژه ها را عملیاتی می‌کنند برای ساخت و بافت پیام یاد شده ، باید بدانند مردم و انقلاب طی سه دهه گذشته مراحلی را گذرانده اند که اصلا قابل مقایسه با وضعیت کنونی نیست .
* دولت بحمدالله ثابت کرده است اتهام بی لیاقتی و بی عرضگی به او نمی چسبد دولت نهم و دهم کارهای بزرگی را تاکنون انجام داده است که رکورد محسوب می شود ، لذا باید در یک‌سال باقیمانده عمر دولت دهم مسئولان همچنان حضور خود را در " اتاق جنگ اقتصادی " حفظ کنند . اتفاقات دربازار نشان می دهد برخی از مسئولان دولتی در " اتاق" غیبت دارند . بدنه دولت دچار بی انضباطی است نفوذ دشمن هم از جهل و غفلت برخی متصدیان بی بهره نیست . لذا ممکن است ما از همین جا ضربه بخوریم .یک گزارش از بنگاههای اقتصادی کشور نشان می دهد که کمتر از دو درصد بنگاهها مشکل دارند . دشمن با تمرکز روی همین دو درصد فضایی ایجاد کرده است که گویی همه بنگاههای اقتصادی مشکل دارند . همچنین دو درصد کارگران شریف کشور دراین بنگاهها با مشکلات بیکاری ، عدم پرداخت حقوق و ... مواجه هستند .حل این مشکلات و تنظیم بازار خارج از حوصله مدیریتی دولت نیست .اما چرا برخی مسئولان ستاد و صف را رها کرده اندمعلوم نیست .دشمن به خیال اینکه در بازار موفق شده ،‌رفته بود دنبال یک سری شرارتهای تروریستی و خرابکارانه برای نا امن سازی اجتماعی که به فضل خدا ناکام بود و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ضربه به سرویسهای موساد در ایران یک رکورد عظیمی از هوشمندی و آمادگی نهادهای امنیتی را به ثبت رساندند و اکنون خائنان و خود فروخته ها در چنگال عدالت اسلامی قرار دارند و بزودی به مجازات خواهند رسید .
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    26 3
    بحمدالله.....
  • popo IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    60 1
    شوخی بود دیگه
  • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    62 2
    دولت بحمدالله ثابت کرده است اتهام بی لیاقتی و بی عرضگی به او نمی چسبد دولت نهم و دهم کارهای بزرگی را تاکنون انجام داده است که رکورد محسوب می شود...... lميشه دوتا از آن ركوردها را اينجا ذكر بكنيد!!
  • بدون نام JO ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    26 1
    2 درصد؟!!
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    51 1
    رکورد گرانی و واردات
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    31 2
    "التهاب در بازار ، تشنج در قیمتها ، نوسانات ارز و طلا و بازی با بهمن نقدینگی در بازار نمادهای اصلی نفوذ دشمن است ". اگر دشمن توانسته است تا این اندازه درون سیستم اقتصادی و امنیتی کشور نفوذ کند پس دولتمردان گرامی چکار می کردند؟ یعنی اینکه یک شبه قیمت سکه و ارز آنچنان بالا رفت که همه متحیر شدند نقشه دشمن بود؟ اینکه طی 6 سال نقدینگی کشور چند برابر شد هم طرح دشمن بود؟ تورم لجام گسیخته و واردات بی رویه هم برنامه دشمن است؟ اگر همه اینها زیر سر دشمن است، پس مجریان این طرحها هم باید مزدوران دشمن باشند. به این ترتیب روزنامه رسالت کل دولت نهم و دهم را دست نشانده "دشمن" می داند!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    38 3
    نخیر اختیار دارید بی لیاقتی و بی عرضگی از مردم است !!!!! 7 سال است که مردم در بدترین شرایط دارند زندگی می کنند معلوم نیست بی عرضگی و بی لیاقتی را باید به کی نسبت داد
  • بدون نام DE ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    6 1
    رسالت جان «التهاب در بازار ، تشنج در قیمتها ، نوسانات ارز و طلا و بازی با بهمن نقدینگی در بازار نمادهای اصلی» نشانگر چيست؟ لياقت؟
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    1 0
    خب دیگه چه خبر