۰ نفر
۱۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

مدیر کل مسکن استان تهران گفت: تا کنون هیچ مصوبه ای برای مسکن مهر تهران به ما ابلاغ یا اجرایی نشده و تا آن زمان من نمی توانم صحبتی در این خصوص کنم.

تقی رضایی با بیان اینکه هنوز هیچ مصوبه ای در خصوص مسکن مهر تهران ابلاغ یا اجرایی نشده است گفت: هنوز مصوبه‌ای در خصوص آغاز ساخت مسکن ویژه در مناطق حکیمیه، تهرانسر و چیتگر به ما ابلاغ نشده است و به محض اینکه این مصوبه ابلاغ شود از طریق فراخوان سازنده‌ها را برای ساخت و ساز دعوت می‌کنیم.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران، افزود: با وجود جلسات متعددی که برای تامین مسکن در شهر تهران با مسئولان برگزار شده است؛ اما هنوز جزئیاتی از طرح جدید مورد توافق قرار نگرفته و تصویب هم نشده است.

رضایی در ادامه توضیح داد: ساخت 8 هزار مسکن ویژه در تهرانسر، 2 هزار مسکن در حکیمیه و 80 هزار واحد در پردیس بدون کلنگ زنی آغاز شده، گفت: شرایط تحویل واحدهای مسکونی ویژه تهران به متقاضیان بزودی مشخص می شود.

مدیر کل مسکن استان تهران در ادامه تصریح کرد: محل زمین ساخت مسکن ویژه در تهرانسر ، حکیمیه و پردیس در مجموع با 90 هزار واحد مسکونی انتخاب و طراحی آن با امضای قرارداد با انبوه‌سازان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی بدون کلنگ‌زنی آغاز شده است تاکید کرد:واحدهای پردیس،حکیمیه و تهرانسر هنوز کلنگ‌زنی نشده است اما پیمانکاران آن انتخاب شده و تجهیز کارگاه شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: بزودی شرایط واگذاری‌های مسکن ویژه تهران مشخص ودرزمان پیش فروش و صدور اطلاعیه برای ثبت نام شرایط آن را اعلام خواهیم کرد.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =