دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب می گوید: در دبیرخانه کمیسیون هیچ مجموعه ای به عنوان حامیان دولت یا عبارتی نزدیک به این تقاضای تشکیل حزب نداده اند.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد حزب جدید درخواست مجوز از این دبیر خانه را کردند، گفت: در حال حاضر سه مورد تقاضا به دبیر خانه کمیسیون رسیده است.
وی در پاسخ به اینکه طیف بندی این درخواست ها چگونه است، اظهار داشت: ما در دبیرخانه کمیسیون نه وقت داریم و نه از درخواست کنندگان در این زمینه سوال می کنیم که حامی چه کسی هستند.
عباس زاده در پاسخ به اینکه از طیف حامیان دولت آیا درخواستی برای تشکیل حزب رسیده است، تصریح کرد: خود دولت که به برگزار کنننده انتخابات است و به نام حامیان دولت هم کسی در وزارت کشور متقاضی ثبت تشکل سیاسی نبوده است.
دبیر کمیسیون ماده ده احزاب در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه چه پیش بینی از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دارد، با بیان اینکه بنده این سوال را از منظر یک فعال سیاسی پاسخ می دهم نه دبیر کمیسیون ماده ده احزاب، گفت: مدل انتخابات سال 92 تقریبا شبیه مدل سال 84 خواهد بود.
وی که معتقد است نتیجه انتخابات سال 84 برای عموم مردم قابل پیش بینی نبود ، اظهار داشت: البته برخی از خواص و کسانی که در عرصه سیاسی و افکار عمومی فعالیت داشتند، یش بینی می کردند ولی عموما در سال 84 رای مردم قابل پیش بینی نبود و پیش بینی می شود سال 92 هم مانند سال 84 خواهد شد.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =