فارس نوشت:

ابراهیم قاسمپور سرمربی مس کرمان با اشاره به شرایط برخی تیم های لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است. استقلال نیز نفرات زیادی از دست نداده، سپاهان و تراکتورسازی نیز از دیگر تیم های موفق در بازار نقل و انتقالات بوده اند. هر چند که برخلاف برخی گفته ها اعتقاد دارم مس نیز در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است.

وی رقابت برای کسب عنوان در این فصل از مسابقات را قابل پیش بینی ندانست و گفت: استقلال در فصل گذشته با در اختیار داشتن بازیکنان آنچنانی و اختلاف7 امتیازی در نهایت جایگاهی سومی را کسب کرد. امروز دیگر نام ها فوتبال بازی نمی کنند بلکه نظم و انضباط تیمی و انگیزه بالای بازیکنان یک تیم برای اثبات شایستگی هایشان است که می تواند در زمین بازی تعیین کننده باشد. برای اثبات این حرفم می توانید به مسابقات لیگ سال گذشته مراجعه کنید.

قاسمپور درباره 2 جای خالی سهمیه لیگ برتری و یک سهمیه آسیایی تیمش گفت: زمان زیادی را صرف جذب بازیکنان اسمی کردیم که به شخصه می دانستم آنها به مس نمی آیند اما آن بازیکنان برای بازار گرمی و افزایش قیمت خود برای باشگاه های مدنظرشان باب مذاکرات را با ما گشودند.

سرمربی مس کرمان اظهار داشت: در حال حاضر یک سانتر فوروارد و یک هافبک دفاعی گزینه هایی هستند که می توانند کمک زیادی به کامل شدن تیم ما کنند. ضمن آنکه می توانیم یک سهمیه آسیایی خود را جذب کنیم که نیم فصل دوم زمان مناسبی برای این کار است.

قاسمپور در ادامه به انتشار لیست برخی نفرات ممنوع فعالیت در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: من هم می توانم حروف الف و ب و ج را منتشر کنم. این به اصطلاح لیست چه تاثیری در روشن کردن اذهان عمومی و مشخص کردن متخلفان داشته است. تا زمانی که ساختار فدراسیون فوتبال ما مشکل داشته باشد نباید انتظار تغییر این رویه را داشت. ورزش و به خصوص فوتبال ما آلوده شده اند و برای اصلاح این شیوه یک عزم ملی نیاز است. کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی توانند و دستگاه های قضایی و امنیتی باید به مسائل و تخلفات فوتبال وارد شوند و با اشخاصی که همچون انگل به فوتبال ما رخنه کرده اند برخورد کنند.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =