مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، در مورد تعداد کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری و دسته بندی​های سیاسی در این انتخابات، گفت: حدود 25 نفر محتمل است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند؛ بنابراین نمی​توان دسته​ها و گروه​هاي سیاسی در آن انتخابات را پیش​بینی کرد.
 مجتبی شاکری، شاخص​های برگرفته از گفتمان رهبری را ملاک اصلی اصولگرایی دانست و گفت: اگر مطابق با اصولگرایی برگرفته از گفتمان انقلاب، ولایت و سیره امام و رهبری پیش برویم به ما کمک می​کند که دچار افراط و تقریط نشویم.
وی با بیان اینکه برهم زدن مرزها بدون جایگزینی ساختارمناسب باعث اشتباه در عمل می​شود، افزود: کسانیکه قصد مخدوش کردن مرزهای اصولگرایی و گسترش مرزهای آن را دارند یا باید در گذشته خود تردید کنند و یا اینکه به ملاک های جریان اصولگرایی اعتقاد عمیق نداشته و حالا به جایی رسیدند که مرزهای جدیدی را در این جریان تعریف می کنند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، با تاکید براینکه باید شاخص ها، تذکرات، منش و رفتار رهبری ملاک اصولگرایی قرار گیرد، تصریح کرد: مشکل از آنجا به وجود می آید که برخی ها خود را ملاک اصولگرایی قرار می دهند؛ بنابراین دچارافراط و نقریط می شوند.
شاکری با اشاره به اثرات سوء جابجا شدن مرزهای اصولگرایی، گفت: اگر مزرها جابجا شود و یا از تعادل خارج شود؛ مجاز جای حقیقت را می گیرد و ناکارآمدی جای کارآمدی تصور می شود؛ که این امر خسارت های جبران ناپذیری را به نظام و جریان اصوبگرایی وارد می سازد.
/2929
 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    29 0
    25 نفر؟!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    0 0
    4نفر =25نفر