سایت "برنج رایگان" سایتی رسمی متعلق به سازمان جهانی تغذیه (WFO)، زیر نظر سازمان ملل است .به این سایت سر بزنید، به ازای هر پاسخ صحیح شما، هزینه ی خرید 10 دانه برنج در بشقاب یک گرسنه ی آفریقایی فراهم می شود.

توجه کنید که این یک بازی برد برد است.شما لغت می آموزید، و نیز گرسنه ای را در آفریقا سیر می کنید. آن هم درشرایطی که قحطی و گرسنگی در شاخ آفریقا و در سومالی به سطح بحرانی رسیده و صدها هزار خانواده ی گرسنه شهر و کاشانه ی خود را ترک کرده، پیاده کیلومترها را طی می کنند، تا خود را به نزدیک ترین کمپ سازمان ملل برسانند. بسیاری از کودکان و مسن تر ها به این کمپ ها نمی رسند. اخبار مربوط به این اتفاقات و تحولات کنونی را نیز در همین وب سایت می توانید مطالعه کنید.

http://freerice.com

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    26 4
    منشا گرسنگی در جهان = زاد و ولد منشا فقر در جهان = زاد و ولد منشا بیچارگی در جهان = زاد و ولد منشا گرانی در جهان = زاد و ولد منشا شکست های اقتصادی در جهان = زاد و ولد منشا بیکاری و بی پولی در جهان = زاد و ولد منشا مشکلات روحی در جهان = زاد و ولد بیایی حساب شده رفتار کنیم...(یک فرزند الزاما رفتار حساب شده نیست شاید صفر فرزند رفتار حساب شده باشد) نظر من برای اینکه مردم بخونن، لطفا اجازه دهید دیده شود.
    • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      7 13
      بابا کارشناس علت همه مشکلات رو در آوردی. تو که نون همه رو آجر کردی می زاشتی دو زار هم گیر بقیه کارشناس ها بیاد. بنده تحت تاثیر مکتب شما دارم به نتایجی در خصوص علت اصلی ترافیک، بی کاری، اعتیاد و بالارفتن سن ازدواج می رسم.
    • امیر علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      8 2
      یه کم فکر کنی متوجه میشی علت اصلی ترافیک، بی کاری، اعتیاد و بالارفتن سن ازدواج هم همین زاد و ولد هستش. لطفا کمی فکر کن...
  • بدون نام EU ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    1 0
    علت اصلی زادوولدهمازدواج.