+ A - یکشنبه 18 تیر 1391 - 17:29:00 چاپ
امتیاز به مطلب 39 نفر

جزییات پیش فروش جدید رانا و زمان تحویل آن

اقتصاد > صنعت - پیش فروش مرحله دوم رانا از روز سه شنبه 20 تیرماه سال جاری در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود.

عبدالله بابايي - معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو، با اعلام خبر بالا گفت: اين شرکت براي جلوگيري از و اسطه گري در خريد و فروش فيش هاي ثبت نامي خودرو رانا، پيش فروش مجدد اين خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وي افزود: افزايش تقاضا براي خريد رانا موجب شد كه ايران خودرو برنامه افزايش توليد اين خودرو را اجرايي کند.
بابايي به شرايط وِيژه پيش فروش رانا اشاره و اظهار كرد: متقاضيان مي توانند با پيش پرداخت 10 ميليون تومان، این خودرو را پیش خرید کرده و با احتساب سود مشارکت 20 درصد مابه‌التفاوت آن را در زمان تحویل پرداخت کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، موعد تحويل خودرو رانا در پيش فروش مجدد را اسفند ماه امسال عنوان کرد.
بابايي تاکيد کرد: خودروي رانا بدون هيچ گونه تاخيري طبق قرارداد فروش به مشتريان تحويل داده مي شود.
3939

کلید واژه ها: خودرو - خودروسازان -
نظرات 10
  • بابا اتی یکشنبه 18 تیر 1391 - 21:06:02
    69 2 پاسخ به این نظر
    کجای دنیا با عکس یک خودرو اون رو پیش فروش میکنن و80درصد پولشو میگیرن ؟ جواب امریکا و اروپا وکشورهای شرق اسیا ژاپن وکره تازه این کشورهای اروپایی اینقد مردم خودشون رو گیر اوردن که عکس یه ماشین اسپرت رو میزارن رو سایتشون اونوقت یه ماشین دیگه تحویل مردمشون میدن خبر انلاین نظرات مردم رو بزار ومثل این خودروسازان خارجی نباش
  • بدون نام یکشنبه 18 تیر 1391 - 21:12:57
    29 1 پاسخ به این نظر
    قیمت نهایی این خودرو چند است؟
  • حقیقت گو یکشنبه 18 تیر 1391 - 21:36:02
    19 52 پاسخ به این نظر
    خوشم میاد همه از گرونی می نالند، از قیمت بالای مرغ و تخم مرغ و میوه و گوشت می نالند اما این خبر دومین خبر پربیننده ی سایت میشه!!!!!! واقعا آدم نمیدونه چی رو باور کنه!!! شما که پول نداری واسه چی این صفحه رو باز می کنی؟!!!!! بله با خود شما هستم!!!!
    • بدون نام سه شنبه 20 تیر 1391 - 02:07:56
      40 3
      میدونی چرا ؟ آخه ماشین داشتن شده یه آرزو واسه ماها اینجا مثه بعضی کشورا نیست که تا جوون به سنه 17 سالگی میرسه با پول تو جیبیش یه ماشین کارکرده جمعو جور می خره! اینجا از 18 سالگی با عکساش و خبراش حال میکنه تا تازه تو سن 40 سالگی بتونه یک سال حقوقشو جمع بکنه اونوقت یه پرایده 4.5 میلیونی کارکرده بخره بره دنبال رویا هاش!
  • m یکشنبه 18 تیر 1391 - 22:32:18
    45 2 پاسخ به این نظر
    بدون هیچ تاخیری رو خوب اومدی
  • بدون نام دوشنبه 19 تیر 1391 - 07:18:29
    22 8 پاسخ به این نظر
    بجای این کارها فروش 206 ، 206 رو از سر بگیرید..
  • منتقد دوشنبه 19 تیر 1391 - 23:09:48
    23 1 پاسخ به این نظر
    به به،واقعا باید آفرین گفت. چیکارکردن این طراح های ایران خوردرو!! نشستن چراغهای 206رو کشیدن دراز کردن شده خودروی ملی! لابد پس فردا جلوبندی پرشیا رو میکوبند تو دیوار میشه خودروی ملی جدید!!
  • بدون نام دوشنبه 19 تیر 1391 - 23:39:51
    19 2 پاسخ به این نظر
    این ماشین 70درصد پلتفرم 206داره فقط جلو عقبش فرق داره
  • بدون نام سه شنبه 20 تیر 1391 - 18:01:43
    8 4 پاسخ به این نظر
    با سلام گفتيد كه بيستم ثبت نام ولي هيچ خبري نيست نه سايت نه نمايندگي ها به اين ميگن قول ملي
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 17:46:15
    7 3 پاسخ به این نظر
    ياده پيش فروش تيبا بخير همين حالو هوا رو داشت با ذوق و شوق رفتيم تو صحنه موقع تحويلش.... بووووووووق .....شد
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.