نظرسنجی خبرآنلاین از کاربرانش، پس از 18 ساعت، به یک نتیجه قاطع رسیده است؛ 83 درصد می گویند دولت به جای دادن وام ازدواج، باید به فکر اشتغال زایی باشد.

از عصر دیروز نظرسنجی خبرآنلاین با عنوان "به نظر شما کدام گزینه راهکار مناسب تری برای ترویج ازدواج است؟" با گزینه های پرداخت وام ازدواج و افزایش یارانه ها، کاهش بیکاری و کنترل تورم، ایجاد محدودیت های قانونی برای میزان مهریه، فرهنگسازی رسانه ای و آموزش های دانشگاهی و افزایش و تسهیل اعطای وام مسکن و واگذاری مسکن مهر شروع شده است.

تاکنون 3844 در این نظر سنجی شرکت کرده اند که 83 درصد معتقدند دولت باید به فکر کاهش تورم و اشتغال زایی باشد تا خود به خود جوانان و خانواده ها به سمت ازدواج بروند. این درحالی است که تاکنون طرح های مختلفی برای ترویج ازدواج پیشنهاد شده است که مهمترین انها جزئی از گزینه های این نظر سنجی است.

 

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه مشد IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    70 4
    وقتي نداري تا شكم خودتو سير كني چطوري ميخواي دست دختر مردم رو بگيري بياري خونت؟!! تازه كدوم خونه؟ كدوم كار؟ كدوم پول؟ با اين قيمتها اگه يه كارمند عمري كار بكنه و هيچي هم خرج نكنه بازم صاحبخونه شده محاله!
  • بدون نام US ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    45 2
    کو گوش شنوا که این همه فریاد ها را بشنود . فقط شعار داده میشود . دولت که مدعی ایجاد اشتغال زیاد در طی این نزدیک به 8 سال است . اما آنچه که ملموس است افزایش بیش از حد بیکاران در جامعه ، بویژه افرادی که از کار به دلیل نداشتن مواد اولیه ، تعدیل در نیرو ، فرسودگی قطعات و کارخانجات ، واردات بی رویه و.... هزاران مورد دیگر .. بیکار شدند .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    26 1
    از دوستام پرسیدم با توجه به قیمتهای مسکن چند سال باید یک کارمند یا کارگر کار کند تا بتواند یک خانه بخرد؟ مسکن 150 متری دو طبقه در 3منطقه مختلف قم: 20 سال ساخت در خیابان صدوقی:300 میلیون نوساز در شهرک قدس:350 میلیون نوساز در شهرک پردیسان که 10 کیلومتر با شهر قم فاصله دارد:200میلیون
    • بدون نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      3 1
      150 متری در شهرک قدس حداقل 600 میلیونه نه 350
  • حمیدی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    11 9
    شما یه نظرسنجی کردین. دلیل نمیشه که فتوی صادر کنید و بگین مهریه تاثیری نداره. اتفاقا مهریه هم در کاهش ازدواج و هم در فروپاشی خانواده ها بینهایت تاثیر گذاشته. این خیلی واضحه. من کارم آزاده و با قشرهای مختلف مردم در طول روز مراوده دارم و به چشم خودم دارم می بینم مهریه چه به روزگار مردم آورده.
    • بدون نام GB ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      13 0
      ببین دوست عزیز بحث سر اولویت هاست..... اولویت ! یعنی قیمت ماست هم تاثیر داره روی ازدواج ولی فعلا کار و گرانی اولویته
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    6 20
    يكي از موارد مهم كاهش ازدواج كه در اين نظرسنجي از قلم افتاده بود عدم مسئوليت پذيري نسل جوان است
    • بدون نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
      8 0
      شما که از نسل جوونای قدیمی اینو باید بدونی که این مشکل برای یه طبقه خاصه جامعست که تو اقلیته!
    • بدون نام GB ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      5 1
      دقیقا یعنی چی ؟
    • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      13 1
      مسئولیت پذیری ؟ من مثل 4پا کار میکنم به خدا قسم روزی18 ساعت هم سر کار بودم لیسانس شیمی دانشگاه دولتی هم دارم کارگری هم میکنم ولی به فکر ازدواج هم نیفتادم یعنی افتادم ولی دوتا جواب رد بخاطر کم درامدی گرفتم دیگه باید چکار کنم تا مسئولیت پذیر باشم .کم کاری دولت با کار کردن من جبران نمیشه... با این حقوق من برای گرفتن مسکن مهر 22 سال زمان نیازه خدا خودش بخیر کنه نمیدونم پولای نفت کجا میره
    • بدون نام EU ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
      3 5
      اتفاقاً اونی که از قلم افتاده بود سربازی بود، پسری که حداقل سنش هنگام اخذ لیسانس 22 ساله و بعد از سربازی میشه 24 سالش تازه باید بیاد دنبال کار بگرده در حالی که دو سال خاک روی اطلاعات تخصصی که تو دانشگاه کسب کرده نشسته (خیلی به دانشگاهها حال دادم!!!) خب معلومه دیگه کسی نمیتونه زود ازدواج کنه، 2 سال مگه کمه تو دوران جوونی؟
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    2 1
    ترس از خود ازدواج نیست ترس پس از ازدواجه