+ A - پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 14:30:00 چاپ
امتیاز به مطلب 7 نفر

شرکت مخابرات ایران :نرخ مصوب اینترنت شرکت مخابرات ایران ماهیانه 9 هزارو 300 تومان است

جامعه > مشکلات مردم - در پی اعتراض یکی از خوانندگان به وضعیت قیمت های اینترنت ، نحوه محاسبه آن توسط شرکت مخابرات و سرعت پائین آن به دلیلی وجود مقوله (Sharing) با زارعیان ، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران تماس گرفتیم و موضوع را جویا شدیم

زارعیان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران که یکی از شرکت های خدمات اینترنتی است درباره تعرفه ماهیانه adsl گفت:« وزارت ارتباطات و فن آوری مخابرات درایران 11 شرکت خدماتی اینترنتی دارد. شرکت مخابرات ایران بر اساس نرخ مصوب یعنی 9 هزار و 300 تومان از مشترکین هزینه اینترنت دریافت می کند. بنابراین اگر کسی بیش ازاین پرداخته است می تواند اعلام کند تا به آن رسیدگی شود.»
او در باره تعرفه اینترنت توسط شیرینگ نیز گفت:« بحث شیرینگ(Sharing) به تصویب سازمان تنظیم مقررات رسیده است وهرشرکتی می تواند ازطریق شیرینگ (Sharing) تا سقف 10 مورد خط دراختیار متقاضیان قرار دهد. این شرایط ونحوه استفاده از آن به شرکت های مختلف باز می گردد. ممکن است شرکتی اساساً از شیرینگ (Sharing) هم استفاده نکند. 
45 235

مطالب مرتبط
نظرات 20
  • بدون نام پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 15:08:20
    18 1 پاسخ به این نظر
    چه جواب قانع کننده ای من که راضی شدم, حالا نگفتن چرا ما تو ارمنستان 20 تومن میدیم اینترنت نامحدود 8 مگابیت میگیریم؟ تازه مودم مجانی و جایزه هایی مثل موبایل و تبلت هم روش میدن؟ بعد تو ایران یه همچین اینترنتی رو اگه بتونی پیدا کنی بیشتر از 400 هزار تومنه؟ چرا سرعت اینترنت اینقدر کمه؟ چرا چند وقت یه بار یه لنگر میافته رو همین یه ذره سرعت؟ همین؟ تو فلان جا تصمیم این شده که فلان کنیم همین؟ این چه جور پیگیری کردنه خبر آنلاین؟
  • بدون نام پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 15:10:58
    6 0 پاسخ به این نظر
    اندیشه ی سبز خزر 1 ماه نامحدود سرعت زیر صفر ماهی 15,600! بقیه ی قیمت هاش هم رو سایتش موجوده!!!
  • سالار پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 16:31:48
    5 0 پاسخ به این نظر
    سلام من از مازندران شهر قايمشهر هستم يكي از روستاي اطرافش ماهي تقريبا 14000 تومان هزينه اينترنت پرداخت ميكنيم. كه بعضي از مواقع قطعي و سرعت پايين هم داريم لطف بفرماييد بررسي كنيد ممنون.
  • رها پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 17:00:49
    4 0 پاسخ به این نظر
    الان یک ساله من اشتراک دارم توی استان ما لرستان شارژ یک ماه اینترنت 128 چه به صورت انلاین یا پرداخت در شعبه 10400 تومان میشه.چرا؟ پس 1100 تومان به جیب کی میره؟ داستان دم خروس و قسم حضرت عباسه.نه!
  • لقمان حکیم پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 17:12:12
    7 0 پاسخ به این نظر
    لطفا مطرح بفرمایید که آیا برداشتن محدودیت سرعت 128kb/s و یا افزایش آن برای کاربران خانگی نیازمند تصویب مجلس است یا هیات دولت و یا شخص ویزر ارتباطات یا نهادهای امنیتی ؟ پیگیر این مسئله باشید که با توجه به فروکش کردن حوادث سیاسی داخلی آیا زمان آن نرسیده حداقل همتراز ترکیه - جمهوری آذربایجان و امارات و قطر شویم ؟ آیا ادعاهای پیشرفت و توسعه که هر روزه از خبرهای سیما و... میشنویم فقط در مورد تسلیحات و پالایشگاه و نانو تکنولوژی است ؟ آیا زیر ساختهای فن آوری که اینترنت پر سرعت از اصول آن است و اهمیتش مانند بزرگراهها و خطوط راه آهن در کشور است هیچ جایگاهی در ذهن مقامات بلند پایه دارد؟ تا به کی باید صبر کنیم ؟ خواهشا" تائید و منتشر کنید . والسلام
  • میهمان پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 17:43:25
    2 0 پاسخ به این نظر
    میشه به روبط عمومی ایرانسل هم تماس بگیرید بگید این مشکل اینترنت ایرانسل چی هست ما که زنگ می زنیم هر بار یه جواب می دن با تشکر
  • بدون نام پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 17:48:47
    5 0 پاسخ به این نظر
    آقا من دارم ماهی 12900 تومان میدم برای هرگیگ اضافی هم 3000 تومان حالا بکی شکایت کنم؟
    • مصطفی سه شنبه 10 مرداد 1391 - 11:06:07
      0 0
      اینترنت مخابرات با اینترنت شرکت های دیگه فرق می کنه ، مال مخابرات دانلود نامحدود ولی در عوض سرعت دانلود توی 256 زیاد بترکونه 30kb هست .
  • علی پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 17:52:59
    5 0 پاسخ به این نظر
    شرکت مخابرات زنجان قبل از عید مبلغ 10400 تومان برای شارژ یک ماهه از مشتریها می گرفت ولی بعد از عید این مبلغ را به 11550 تومان افزایش داده . در ضمن سرعت اینترنت ADSL هم کم شده.کو 9300 تومان؟
  • بدون نام پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 18:00:44
    4 0 پاسخ به این نظر
    خودشون هم اعتراف میکنن که شیرینگ میکنن! این همون کم فروشیست دیگه! همون کلاهبرداریه دیگه! مثل این میمونه که یک خونه رو به چند نفر بفروشی بعد بگی هر وقت شما اینجا نبودی اون یکی بیاد استفاده کنه! کی به فکر مردمه! باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم !حالا چه فرقی با ریاضتی داره من نمیدونم
  • hamid پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 18:30:19
    7 0 پاسخ به این نظر
    اين قيمت براي چه سرعتي و ترافيكي هست؟ مطلب ناقص هست
  • بدون نام پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 19:33:46
    6 0 پاسخ به این نظر
    این قیمت نسبت به سالهای قبل چقدر ارزان تر شده؟! در ضمن یک طوری جواب دادند انگار از مردم طلبکار هستند
  • مازندران پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 20:05:15
    1 0 پاسخ به این نظر
    از ما خيلي بيشتر ميگيرن وسرعتش خيلي پايينه وهر سري قطع ميشه كسي هست جواب بده؟مازندران
  • پیمان جمعه 6 مرداد 1391 - 05:16:33
    3 0 پاسخ به این نظر
    پیرو پیام دوستمون . در رشت اینترنت 128 با ترافیک 8 گیگ در ماه 23 هزار تومن ارائه میشه بزرگترین شرکت هم اندیشه سبز خزر هست که از نظر پشتیبانی خوبه ولی ...یه مقایسه ساده با قیمت اینترنت در کشورهای همسایه که پهنای باند یک مگابیت و بالاتر ارائه میدن ، گرونی را بیشتر حس میکنید . یعنی با دلار دولتی 18 دلار در ماه بابت اینترنت 128 که در طول روز سرعتش 70 کیلوبیته و 1 شب به بعد گوگل باز نمیشه و محدودیت و فیلترینگ هم که دیگه بجز فارس و خبر آنلاین بقیه همه فیلترن
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 16:43:47
    2 0 پاسخ به این نظر
    در استان کردستان قیمت adsl با سرعت 256 و محدودیت دانلود4 گیگ 2ماهه 26 هزار تومان است که این کاملا خلاف مصوبات سازمان تنظیم مقررات است. آقای زارعیان بنده چندین بار شکایت کردم هم به سازمان بازرسی کل کشور هم به بازرسی مخابرات و هم به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ولی متاسفانه کسی جوابگو نیست این در حالی است که قیمت های سال 90 محدودیت12 گیگ 2 ماهه 26 هزار تومان بود ولی امسال دو برابر شده است برای مخابرات متاسفم
  • nahal یکشنبه 8 مرداد 1391 - 23:04:20
    2 0 پاسخ به این نظر
    اینکه سرعتو اینقدر پایین میارن چه سودی براشون داره چون هر کی بالاخره هر کاری داره با اینترنت انجام میده فقط زمان بیشتری نیذاره که این در کل به ضرر کشور تموم میشه و عمر وانرژی ووقت ود رنتیجه هزینه زیادی برای این مسئله صرف میشه
  • بدون نام یکشنبه 8 مرداد 1391 - 23:14:27
    2 0 پاسخ به این نظر
    مگه مخابرات هم محدوديت دانلود گذاشته؟اينا كه ميخواستن محدوديت دانلود رو كلا بردارن.هر روز يه سازي ميزنن
  • علی چهارشنبه 22 شهریور 1391 - 03:04:16
    3 0 پاسخ به این نظر
    الان مخابرات وصل شدم، واقعا اوضاع نتم افتضاحه، همش قعطی، طوری که الان 10 روزه اصلا آنلاین نمیشم ایمیل چک کنم، تا میخوام وصل بشم دیگه ارسالش قطع میشه باید صبر کنم تا دوباره سند و ریسیو برقرار بشه، بابا تو افغانستانم اینطوری نیست به خدا!!!
  • رحمان سه شنبه 15 اسفند 1391 - 01:43:08
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام در کل اینترنت ما در ایران از وضع خوبی برخوردار نیست ولی بنده از مخابرات اینترنت گرفتم و از شرکت های خصوصی خیلی بهتره سرعت دانلودش هم خوبه البته در شهرستان های استان تهران و در طول 6 ماهی که از اینترنت نخابرات استفاده کردم دوبار قطعی داشته که درست شده و سرعت دانلود در طول شبانه روز هیچ فرقی نمیکند(اینترنت بنده) نظر شخصیه خودم است.
  • milad شنبه 26 اسفند 1391 - 17:39:38
    2 0 پاسخ به این نظر
    اقا اصلا فکر کنيد ايران اينترنت نداره اره برادر به فکر پيشرفت نباشيد چون اين طورى نميشه پيشرفت کرد بيخود خودتون رو خسته نکنيد چون اين اعتراضات بيفايده هست واقعا بعضيا يکم ماهارو درک کنن کافيه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.